چهار: چگونه پیدا کردن آهنگ مناسب خود را در جریان احساسات می تواند به شما کمک کند کنار آمدن در قرنطینه

وقتی Frank Ocean خواند "شما نمی دانید که چگونه شما مهم نیست تا زمانی که شما همه تنهایی/ در وسط آرکانزاس" من اح

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399

وقتی Frank Ocean خواند "شما نمی دانید که چگونه شما مهم نیست تا زمانی که شما همه تنهایی/ در وسط آرکانزاس" من احساس میکنم که.

خوب من در واقع نه همه که به تنهایی – من فقط در قرنطینه – و من در واقع در آرکانزاس من در زادگاهم در جنوب کالیفرنیا. هنوز Frank Ocean را از آلبوم با من طنین انداز.

قبل از قرنطینه من تا به حال به گوش هیچ یک از Frank Ocean ها. اما در شب زمانی که من احساس می کنم به خصوص از حذف من قبل از قرنطینه زندگی و ضعف دولت کنونی از چیزهایی که وجود دارد هیچ چیز بهتر از عقب نشینی به خود من موسیقی جهان و در نظر گرفتن Frank Ocean همراه من است.

آن را به عنوان معلوم, من تنها نیستم در گرانش به سمت موسیقی در یک زمان مثل این. در واقع من تغییر رابطه با موسیقی شکلی از مقابله که piqued بسیاری از محققان ،

دیوید فردریک استادیار روانشناسی سلامت در دانشگاه چپمن و بازدید دانشیار در UCLA رهبری دانشگاه چپمن COVID-19 بهار سال 2020 ملی سلامت روان مطالعه که به بررسی تاثیر که COVID-19 تا به حال در آوردن در مورد احساسات منفی است.

"بیش از نیمی از مردم گزارش بیشتر استرس و اضطراب و یا افسردگی نسبت به حالت عادی به دلیل COVID-19 همه گیر" فردریک گفت: در یک ایمیلاد بیانیه. "تغییر به خودی خود می تواند طاقت فرسا و سپس به آن اضافه شده است و بیشتر عدم قطعیت در مورد آینده نگرانی در مورد سلامت عزیزان و بسیاری از مردم از دست دادن شغل خود و یا امنیت شغلی است."

(Alex Driscoll/Daily Bruin)
بسیاری از آنها تبدیل به موسیقی در طول قرنطینه – زمان جنبش محدود است. (تصویر عکس توسط Alex Driscoll/Daily Bruin)

این مطالعه نشان داد که معمولا استفاده می شود مکانیسم های مقابله ای حول منحرف خود را که ممکن است همیشه نمی شود بیشتر موثر است. تنها کسانی که "مثبت reframed" تجارب خود را به دنبال یک پوشش نقره ای در میان هرج و مرج کنونی در گزارش بهترین به طور کلی بهداشت روانی فردریک گفت.

در شرایطی مانند قرنطینه در زمانی که ما زندگی می کند تعریف شده توسط stagnancy این مثبت reframing را می توان از طریق چیزهایی که ما نیاز به حرکت در اطراف بسیار چیزهایی مانند گوش دادن به موسیقی است.

رابرت خبرچین, استاد موسیقی در صنعت موسیقی شناسی و رئیس کنونی از UCLA آلپرت مدرسه موسیقی در صنعت موسیقی جزئی گفت که با هیچ جایی برای رفتن ما اغلب به نوبه خود به موسیقی را برای, چگونه آن را باعث می شود ما احساس.

"اگر ما در خانه گیر کرده و ما در یک وضعیت که در آن شما نمی تواند حزب و دوستان در اطراف شما بیشتر به تجربه است که به شما ارائه می گردد" فینک گفت. "این تجربه به شما ارائه صمیمیت. این یکی از توابع است که موسیقی است – مفهوم صمیمیت."

ما اغلب احساس می کنم این نوع صمیمیت بودن به سادگی در یکی دیگر از حضور فرد. اما با هیچ کس در اطراف ما امروزه مردم در حال غواصی به موسیقی در حال حاضر بیشتر از همیشه به کمک جای صمیمیت فرد در تعامل است.

تریستان Ganzon یک سال سوم جامعه شناسی, دانش آموز, رابطه اش را با موسیقی تبدیل به یک راه برای حفظ ارتباط با جهان خارج در طول قرنطینه. برای رسیدن به این Ganzon شروع به ساخت لیست های پخش شخصی برای افراد در زندگی خود.

"من پیدا کردن آرامش در موسیقی" Ganzon گفت. "با قرنطینه رفتن و ما نیاز به برقراری ارتباط با یک دیگر, من در بر داشت که مردم پخش شد و غیر مستقیم راه رسیدن به آنها را."

بسیاری از مردم مانند Ganzon در حال پیدا کردن که اشتیاق خود را برای موسیقی در حال حاضر در خدمت دو هدف: این دیگر فقط در مورد لذت بردن از موسیقی بلکه در مورد تشکیل یک پیوند با دیگران است.

اما اثرات موسیقی متوقف نمی در اتصال عاطفی. واکنش موسیقی می تواند استنباط در ما چند برابر می شود و می تواند جسمی و همچنین روحی.

در پایه از ما, پاسخ برای موسیقی است که مفهوم افزودنی حباب است که به هماهنگ سازی ما حرکات به ریتم های مختلف. فینک با استفاده از موسیقی در rave به عنوان مثال: گفت آن خوش بین سرعت خواهد کشیدن بدن ما به آن ریتم piquing ما جسمی انگیختگی و باعث ما را به حرکت به ضرب و شتم.

با این قدرت است که موسیقی بیش از ما پاسخ بدن ما می توانید ببینید که چگونه آن را تحت تاثیر قرار می ما عاطفی است. در طول قرنطینه مردم صورت موانع مختلف است: برخی از آنها ضعف و overworking و در نتیجه نیاز به موسیقی است که آنها را نگه می دارد و آرام در حالی که برخی از آنها در برخورد با احساس افسردگی و در نتیجه به دنبال خوش بین موسیقی به آنها را نگه دارید رفتن فینک گفت.

بنابراین برای ما آسان به ضمیمه احساسات خود ما را به یک آهنگ که درب باز می شود به یک پتانسیل تطهیر است. خاص که آهنگ شما در حال گوش دادن به می شود در برخی از راه قائم مقام صدا برای احساسات خود فینک گفت.

این نقش "قائم مقام صدا" چیزی است که Frank Ocean می کند. خام خود را شخصی, داستان سرایی تغزل پرورش ارتباط عاطفی بین خود و شنونده.

او آهنگ "پیچک" به عنوان مثال. یک GQ مقاله توضیح داده شده این آهنگ به عنوان "در یک بار مستقیم و مبهم" و به نقل از یک آهنگ را تحریر گیتار ملودی و بالا سخت تن به تن, کودکانه, صوتی, به عنوان نیروهایی که بیا با هم به شنونده احساس دلتنگ غمگین امیدوار و همه چیز را در میان.

(Alex Driscoll/Daily Bruin)
شنوندگان می توانید به آهنگ ها با استفاده از احساسات خود را به آنها. (Alex Driscoll/Daily Bruin)

ما می توانید ببینید که هنرمندان شده اند قادر به تقویت حس صمیمیت و ارتباط از طریق موسیقی خود را – اما چگونه آنها آن را انجام دهد ؟

آن همه را با یک ضبط ساده دستگاه: میکروفون. زمانی که برای اولین بار موفق الکتریکی روش ضبط اختراع شد و در سال 1925 غربی موسیقی چشم انداز اساسا منتقل شده است.

"قبل از آن زمان اگر شما می خواهید برای رسیدن به یک گروه بزرگی از مردم را با صدای خود شما تا به حال به صدای بلند" فینک گفت. "ضبط مردم آواز خواندن به یک میکروفون به طور ناگهانی آن را ممکن است برای ایجاد یک صدا مصنوع است که می تواند به انتقال به یک خودسرانه مقدار زیادی از مردم و تقلید تاثير کسی آواز را به گوش خود را."

Billie Eilish محبوب نمایندگی از این موسیقی-پرورش صمیمیت فینک گفت. او جایگاه میکروفون بسیار نزدیک به دهان او است و در نتیجه یک مثال کامل از یک هنرمند که curates صمیمی تجربه موسیقی. این باعث ایجاد یک عاطفی شدید ارتباط بین هنرمند و شنونده.

بنابراین اگر شما احساس می کنید خودتان کشیده پایین توسط کسل کننده همهمه از انزوا سعی تشکیل ارتباط با هنرمندان جدید. با توجه به Ganzon, کاوش های جدید صدا و پرنیان می تواند یک تجربه هیجان انگیز در طول این زمان از سلول.

برای من غواصی به Frank Ocean موسیقی برای اولین بار به من اجازه داد به مثبت reframe من واقعیت و جستجو برای اتصال عاطفی در راه من تا به حال هرگز قبل از. برای بسیاری از دیگر برونز در قرنطینه استقبال از موسیقی می تواند ایجاد اثرات مشابه.

"با بهره گیری از موسیقی های, موسیقی و پیدا کردن موسیقی تا حد زیادی کاهش اضطراب است که این بیماری همه گیر است و باعث" Ganzon گفت. "این مرا آرام کردن و به طور همزمان اجازه می دهد تا برای به اشتراک گذاشتن این حس آرامش با دیگران که به اشتراک گذاشتن شور و شوق برای موسیقی است. من آرزو می کنم زندگی را به آسانی به عنوان قرار دادن با هم یک لیست پخش."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن