چهار: بررسی آنچه در قاچاق انسان است, تصورات غلط در اطراف آن

امروز گزارش گچ بری با اخبار وجود دارد اما بسیاری از مشکلات مداوم بلندی در سایه هر تیتر. قاچاق انسان یک بحران

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399

امروز گزارش گچ بری با اخبار وجود دارد اما بسیاری از مشکلات مداوم بلندی در سایه هر تیتر.

قاچاق انسان یک بحران در حال انجام است که محدود به توسعه مناطق کم تنظیمات که رسانه ها اغلب ممکن است به تصویر می کشد. در واقع دانشجویان نیز می تواند در معرض خطر قاچاق – عواملی مانند قرار گرفتن در معرض بزرگ گردهمایی های اجتماعی محافظت حساب های رسانه های اجتماعی و نازک شدن کیف پول می تواند دانش آموزان را مطلوب هدف به قاچاقچیان با توجه به مرکز ملی پردیس امنیت عمومی.

چه قاچاق انسان?

برای شروع, قاچاق انسان است که عمل کنترل و بهره برداری انسان برای سود ساخت آن را یکی از پر سود ترین اشکال بردگی مدرنبا توجه به یک مقاله توسط نگهبان. این 150 میلیارد دلار جنایی صنعت بهره در مناطق نزدیک تر از شما فکر می کنم -- برای مثال لس آنجلس است که در یکی از ایالات متحده آمریکا در فاصله برای استثمار جنسی و قاچاق کودکان.

با توجه به بین المللی کار,سازمان حدود 40.3 میلیون نفر قاچاق در سطح جهانی در سال 2016. مردم را می توان قاچاق را برای طیف وسیعی از غیر قانونی تجاری صنایع از جمله ارگان حذف فحشا و ازدواج و کار.

Marit, شبنم, سوم, سال, جغرافیا و معاون رئیس جمهور از دانشگاه UCLA لا متوقف Traffik گفت: قاچاق انسان در حال حاضر یکی از سودآور ترین کسب و کار غیر قانونی.

"این است که سریعترین رشد غیر قانونی تجاری صنعت در جهان و آن را به پیش افتادن از داروهای چگونه سودآور است. ... فروش مردم است که ارزش بیشتر و کمتر در معرض خطر از قاچاقچیان مواد مخدر یا اسلحه" فراست گفت.

مریم David مدیر ارتباطات از سفر یک لا غیر انتفاعی بر اساس فراهم می کند که خدمات به قاچاق بازماندگان نیز گفت: برخی جمعیتی مانند زنان از رنگ و پسران, فراجنسیتی جوانان تمایل به نادیده می گیرند با وجود ساخت تا بخش بزرگی از قاچاق افراد است.

"اگر شما در حال صحبت کردن در مورد یک آمریکایی قربانی شما ممکن است دیدن یک زن" دیوید گفت. "و در حالی که آنها قطعا قربانیان نیز ... ما اکثر جوامع به حاشیه رانده شده ... آنقدر نادیده گرفته شده است."

سیاست های فعلی و وکالت

گذشته و حال سیاست های مربوط به قاچاق انسان را فراهم می کند بینش به راه این بحران جهانی به کار گرفته شده است در سطح فدرال.

قاچاق انسان ساخته شده بود یک جرم فدرال در سال 2000 با قانون حمایت از قربانیان قاچاق تحت بیل کلینتون. پس از آن طرح برای مبارزه با قاچاق انسان توسعه یافته از جمله تجدید نظر به TVPA و پراکنده مسئولیت در میان FBI Department of Homeland Security, اداره قضایی و خدمات اجتماعی سازمان. انجام این کار اجازه می دهد تا آژانس فدرال کارگران برای مقابله با وظایف خاص ساخت آن را آسان تر برای مبارزه با قریب به اتفاق مسائل قاچاق.

اغلب افراد قاچاق شده به ایالات متحده در تلاش برای فرار خود را به قاچاقچیان چرا که آنها لازم نیست که یک حقوقی یا شغل مستقل درآمد. یک ویزا ایجاد شده برای کاهش این موضوع T ویزا که اجازه می دهد تا افرادی که قاچاق شده اند و اعضای خانواده خود را فوری به اقامت در ایالات متحده و کار به طور موقت.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اخیر وارونه در سیاست های مهاجرتی اعمال الزامات سختگیرانه تر به واجد شرایط برای این نوع ویزا با توجه به فراست. این مدارک عبارتند از: نیاز به اثبات قربانی قاچاق انسان مانند اسناد دادگاه اظهارات شاهد یا گزارش های پزشکی. تحمیل این مقررات می تواند به افزایش احتمال اخراج ساخت آن را سخت تر برای افراد خاص به درخواست فراست گفت.

خارج تلاش و افزایش بودجه به زمین سازمان ارائه می کنند افرادی که تجربه قاچاق انسان با برخی از کمک آنها نیاز دارند.

سازمان های غیر انتفاعی مانند سفر کردن و باشگاه های شبیه به لا متوقف Traffik کار برای مبارزه با قاچاق انسان از زمین است. برای مثال الهام گوردون سال چهارم توسعه بین المللی مطالعات دانشجویی و رئیس جمهور لا متوقف Traffik گفت: این باشگاه شامل سخنرانی های آموزشی داده شده در هر هفته در جلسات عمومی و دارای کارگاه های آموزشی برای بازماندگان از قاچاق.

اضافی از تلاش های سازمان هایی مانند سفر و مشابه سازمان های غیر انتفاعی ارائه مستقیم خدمات به بزرگسالان بازمانده از طریق اورژانس مسکن بالینی, مشاوره و آموزش کار و بازمانده آموزشی.

تصورات غلط رایج

در حالی که وجود دارد این است که فشار برای تنظیم سختگیرانه تر و قوی تر از دفاع در برابر قاچاق انسان مشترک تصورات غلط و اطلاعات نادرست می تواند تحت الشعاع حقیقت دیوید گفت. مثلا محبوب و اغلب خطرناک تصور غلط شامل شک همه گیر از قاچاق انسان میباشد.

"معمولا آنچه من به مردم این است که لا است که چنین توپی برای قاچاق و بسیاری از مردم تعجب می کنند که من فکر می کنم چون ما هنوز هم قاچاق به عنوان یک بین المللی گسترده تر موضوع که آن را واقعا نمی," گوردون گفت. "این واقعا در اینجا در لا با قاچاق در منطقه مد به عنوان به خوبی به عنوان جنس قاچاق در Sepulveda (بلوار). بنابراین من فکر می کنم آن بازدید نزدیک به خانه و جامعه ما است."

در حالی که قاچاق مربوط به آوردن خارجی قربانیان به ایالات متحده رایج است, آن است که تنها نوک کوه یخ دیوید گفت. قاچاق می توانید با استفاده از سیستم عامل آنلاین به افراد از طریق سایت آنها ممکن است استفاده از هر روز است و نه محدود به محله های محروم – این اتفاق می تواند به هر کسی در هر زمان و فراست گفت.

"این شما ربوده شده از ون آن را درک پویایی روابط سالم و ناسالم, روابط و درک چگونه به دنبال نشانه هایی از کسی که بالقوه قاچاقچی" فراست گفت.

فراست همچنین گفت: بسیاری از قاچاق طول می کشد محل حاضر و در پورنوگرافی و مدل سازی صنایع با لس آنجلس بودن به خصوص بزرگ hotspot برای این کسب و کار.

علاوه بر این قاچاق در اخبار و دیگر تصاویر در رسانه ها اغلب تنها پوشش سطح قاچاق انسان را همه گیر به این دلیل که اطلاعات و آمار به حساب نمی برای قاچاق افراد که گزارش نمی دهند و یا دریافت کمک برای صورت خود را.

در حالی که منابع قطعا یک پلت فرم مهم برای نگاه به عنوان یک پایه برای درک قاچاق, آمار, اعداد گزارش شده توسط خطوط تماس ویژه و سازمان های همیشه نماینده قاچاق واقعیت دیوید گفت.

"ما باید به یاد داشته باشید که مردم از رنگ ها به طور خاص خیلی بیشتر مردد برای تماس با کسانی که خطوط تماس ویژه به دلیل روابط به اجرای قانون و یا درک روابط به اجرای قانون ... به خصوص اگر آنها خود را نگران وضعیت مهاجرت یا فقط گذشته تروما یا انگ در برخورد با اجرای قانون" دیوید گفت.

چگونه برای کمک به

وجود دارد راه های بسیاری از افراد می تواند کمک به شروع به سادگی با آشنایی خود با چه قاچاق انسان است که در مورد. کمک به قربانیان می توان در بسیاری از راه هایی مانند وام دست به سازمانها کمک به قاچاق انسان حمایت جنبش حمایت از رویدادها در منطقه محلی خود و یا کمک به گروه های حمایت دیوید گفت.

"اگر شما خوب در امور مالی شاید به این معنی کمک به یک سازمان غیر انتفاعی با هر حسابداری باید و شاید آن را به کمک به یک مشتری (یاد بگیرند که چگونه به باز کردن یک حساب بانکی و یا چگونه به تعادل دسته چک" دیوید گفت. "راه هایی برای دانشجویان پزشکی که می خواهند به ارائه رایگان معاینات. ... ما نیاز به طرفداران در تمام فضاهای."

به طور مشابه, ساخت تصمیم گیری های آگاهانه در خریدهای خود را به طور خاص به لباس های شما خرید در حال گام های مهمی در جهت محدود کردن درایو برای کار قاچاق Gordon گفت.

سریع مد اشاره به مد روز لباس است که به سرعت در حال ساخته شده و ارزان به فروش می رسد. به دلیل نیاز خود به صورت سریع و ارزان تولید و تقاضا برای ارزان بیگاری باعث می شود آن را یکی از صنایع پیشرو در کمک به قاچاق انسان است. محدود کردن سریع مد خرید و خرید مسئولانه لباس های ساخته شده به آخرین ساخته شده ممکن است گرانتر تصمیم, اما می تواند در نهایت صرفه جویی در زندگی می کند.

"لحظه ای روند ... تا پایان سوخت رسانی این واقعا از لحاظ اقتصادی سودآور فرآیندهای که به بردگی مردم" فراست گفت.

ساخت تصمیم گیری های آگاهانه و کمک به تلاش های امدادی ممکن است کمک به دریافت ما از جهان به نقطه ای که در آن زندگی انسان است و دیگر در ارتباط با قیمت.... شناخت چگونگی قاچاق صنعت سودآور کسب و کار بهره اعضای آسیب پذیر هر جامعه مهم است در درک آن شدت سرما گفت.

"(قاچاق) است که توسط بسیاری از مردم به عنوان یک کسب و کار و تلاش است. ... آن است که بسیار یک صنعت رو به رشد و نه فقط چیزی است که ما در حال مبارزه و گرفتن بیش از."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن