چهار: بررسی انواع انزوای اجتماعی تاثیر آنها بر سلامت روانی

نگه داشتن 6 پا از فضای بین شما و محله هل دهنده به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است. اما نگه داشتن دور از خان

توسط ATROTICNEWS در 18 اردیبهشت 1399

نگه داشتن 6 پا از فضای بین شما و محله هل دهنده به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است. اما نگه داشتن دور از خانواده و عزیزان دیگر ثابت کرده است که بسیار مشکل تر است.

اجتماعی فاصله ساده است در اصل – نگه داشتن 6 پا بین شما و کسانی که در اطراف شما. هیچ گروه و هیچ مکان های شلوغ.

دلایل آن ساده هستند بیش از حد: مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری سایت توضیح می دهد که COVID-19 گسترش می یابد در درجه اول از مردم هستند که در تماس نزدیک با یکدیگر است. به طور خاص, سایت توضیح می دهد که چگونه قطرات از یک نفر دهان یا بینی می تواند تا پایان در فرد دیگری دهان یا بینی زمانی که آنها در این محله های نزدیک.

واضح است که در یک ویروسی همه گیر این چیزی است که ما می خواهیم برای جلوگیری از. حتی اگر اجتماعی فاصله شده و موثر در کاهش بروز موارد جدید این ویروس همچنین ارزش بررسی پتانسیل اثرات جانبی منفی – به ویژه کسانی که مربوط به انزوای اجتماعی.

با در نظر گرفتن چهار است که به دنبال به انواع مختلف از انزوای اجتماعی به امید اجتناب از آن به طور بالقوه اثرات مضر و به دنبال آن دسته از افراد که ممکن است بیشتر در معرض تجربه آنها است.

نائومی Eisenberger, یک استاد در دانشگاه UCLA گروه روانشناسی دقیق برخی از این پیامدهای انزوای اجتماعی و با تاکید بر اهمیت تعامل اجتماعی برای ما به عنوان انسان است.

"ما فوق العاده وابسته به دیگران و بنابراین راه است که ذهن ما کار راهی است که بدن ما تابع است که همه تنظیم شده توسط ما در روابط اجتماعی" Eisenberger گفت.

اما آنچه نگران کننده است این است که چه اتفاقی می افتد زمانی که ما این روابط است.

"برخی از کارهایی که به نوعی نشان داد این ارتباط قوی بین روابط اجتماعی و بهداشت و درمان و یا روابط اجتماعی و نوع زندگی نشان داده اند که افرادی که کمتر در روابط اجتماعی ... آنها زندگی نمی کنند برای زمانی که آنها بیمار با سرعت بیشتری" Eisenberger گفت. "و برخی از مطالعات اپیدمیولوژیک نشان داده اند که عوامل خطر مرتبط با اجتماعی جدا شده شبیه به سیگار کشیدن 15 نخ سیگار در روز است."

[مرتبط: دانشجویان پزشکی انطباق با چالش های منحصر به فرد ناشی از کمبود در شخص یادگیری]

همراه با این انجمن روانشناسی آمریکا به رسمیت می شناسد که مردم از قبل موجود روانی شرایط سلامت افراد مسن و کسانی که مشغول به کار در مراقبت های بهداشتی ممکن است شانس بیشتری دچار نوعی ناراحتی روانی در این شرایط اجتماعی فاصله انزوا و یا قرنطینه. برای کمک به هر یک از این عوامل استرس زا روانی است که افراد ممکن است دچار این انجمن روانشناسی آمریکا نیز منتشر شده راهبردهای مقابله ای و ارائه لینک های دیگر به منابع مفید در طول این زمان.

واضح است که انزوای اجتماعی می تواند بسیار خطرناک باشد. نه همه انواع انزوای اجتماعی برابر خلق شده اند.

Eisenberger توصیف تفاوت بین ذهنی و عینی انزوا و تاکید کرد که ما باید نه لزوما ترس دومی.

او گفت ذهنی انزوا اتفاق می افتد زمانی که یک فرد احساس عدم ارتباط اجتماعی با وجود این واقعیت است که آنها ممکن است احاطه شده توسط مردم است. هدف انزوا و از سوی دیگر به این معنی است که یک فرد نمی کند و مردم در اطراف آنها. علاوه بر این Eisenberger توضیح داد که ذهنی انزوا تر است به احتمال زیاد مقصر مضر برای سلامتی عواقب.

بنابراین به نظر می رسد که هر چند بسیاری از ما قطع جسمی در طول این دوره از اجتماعی فاصله آن را به معنی ما قطع شده به طور کامل.

پس از همه, 6 پا می تواند به سرعت تبدیل به 6 اینچ در هر زوم تماس بگیرید.

مهم است به یاد داشته باشید که اجتماعی فاصله یک رمان تا حد زیادی مفهوم و تحقیقات بر روی اثرات مقیاس توده جدایی فیزیکی محدود است. برخی از محققان در حال حاضر شروع غواصی به اثرات اجتماعی فاصله به عنوان ما در حال حاضر آن را تجربه کنند.

دانشگاه واشنگتن فارغ التحصیل دانشجوی آدم Kuczynski و مشاور جاناتان کانتر راه اندازی یک مطالعه که به بررسی 500 بالغ ساکنان شهرستان کینگ منطقه در طول این زمان از اجتماعی فاصله. مطالعه آهنگ چگونه هر دو شرکت کنندگان احساس هستند و آنچه انجام می دهند در تلاش برای جمع آوری اطلاعات است که به ارائه بینش به بهداشت عمومی و اقداماتی که باید انجام شود در حال حاضر و در آینده است.

جالب است که نتایج حاصل از این مطالعه نشان داد که مردم در حال حاضر ممکن است عامل جدایی بهتر از آنها در ابتدا. به عنوان مثال داده ها نشان داد که مردم مردم اضطراب بود درست کردن و مردم ورزش بیشتر به عنوان زمان در رفت.

حال خبر خوب این است که تشویق به مطالعه همچنین نشان داد که وجود دارد متاسفانه برخی از افرادی که در حال مبارزه خیلی بیشتر از دیگران است. برای مثال در یک مقیاس از صفر تا 10 نظر, تنهایی, کانتر در مقاله ای که در حالی که برخی از آنها در پاسخ به صفر دیگران بودند پاسخگویی 10.

[مرتبط: چهار: پیش بینی تاثیر بالقوه از coronavirus همه گیر در جهان]

با خیلی قطعیت از آن آسان است به نگرانی در مورد به طور بالقوه در برابر عواقب ناشی از این بی سابقه ای دوره و مرتبط با آن سیاست. با وجود این همه وجود دارد نیز ممکن است جایی برای امید.

Eisenberger تاکید کرد که افراد انعطاف پذیر و دوره در انزوا ممکن است کمتر مهم تر از ما ممکن است فکر می کنم.

"مردم نیز تنظیم بسیار به سرعت و پس از آن نیز امکان پذیر است که شما می دانید, من فکر می کنم این ماندن در خانه است شروع به احساس کمی عادی تر," او گفت:. "این می تواند بسیار خوب بود که این همه برداشته ما می تواند به سرعت بازگشت به حالت عادی مردم تنظیم بسیار به سرعت خود را به شرایط جدید است."

هر چند ممکن است ما در طبیعی ترین حالت ماندن از یکدیگر جدا شده است سالمترین گزینه در حال حاضر است. و در حالی که بسیاری از ما باقی می ماند جدا جسمی ما می تواند همچنان به پیدا کردن راه های دیگر برای ما وجود دارد برای هر یک از دیگر – حتی از 6 فوت از هم جدا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن