چهار: سریع قرنطینه ‘درخشش up’ ممکن است هر دو غیر قابل حصول و ناسالم

دارچین گرم, آب, پاک, 21 -, روز, ساحل, بدن چالش های جدید و چند مرحله روال مراقبت از پوست: ممکن است ما در یک بیماری همه گیر کوروناویروس اما متوقف نشده “تب و تاب بودن تا” روند از دوباره رفتن ویروسی.

به طوری که این هفته در کالیفرنیا که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom را صادر کرد “پناهگاه در محل” نظم جستجو به سوال “چگونه به تب و تاب بودن تا” به اوج خود رسید در محبوبیت خود را در گوگل. در یوتیوب جهانی به طور متوسط روزانه مشاهده فیلم های با عناوین حاوی عبارت “تمرین در خانه” افزایش یافته است و بیش از 200% پس از 15 مارس. و در Infinite به عنوان جمعه هشتگ “#coronaglowup,” آغاز شد که در طول این دوره قرنطینه بیش از 4.6 میلیون بازدید.

اصطلاح “نور بالا” در اوایل ظهور 2010s به عنوان یک بازی در عبارت “رشد” و این روند در نیمه دوم دهه از ایجاد حفره های اخیر عکس, در برابر همسر یکی از دوران نوجوانی به نشان می دهد یکی از ویژگی های مثبت فیزیکی تغییر و تحول است.

در حالی که در “تب و تاب بودن تا” با اشاره به جامع توسعه (یعنی هر دو جسمی و روانی بلوغ) در طول سال عبارت بود تنگ شده معمولا مرجع تغییر فیزیکی. در حال حاضر روند “درخشان تا” خود آغاز یکی است که به طور معمول مستلزم از دست دادن وزن تر پوست و هر چیز دیگری که منجر به ظاهر “بهبود”.

نوئل چو یک چهارم-سال اقتصاد کسب و کار دانشجویی نشان می دهد که در حالی که “درخشان تا” آغاز شد و با یک انگیزه مثبت آن را حمل با آن بسیاری از منفی فرهنگی عواقب.

“آن را مانند افزایش اعتماد به نفس هنگامی که اکثر مردم شروع که (روند),” چو گفت. “اما به تدریج آن را تبدیل به یک فرد تحت فشار خود را مطابق با این تصویر ایده آل از زیبایی استانداردهای جامعه است.”

جالب به نظر می رسد که فشار به یک ظاهر فیزیکی نیست ناپدید شده در زمان خود-قرنطینه حتی زمانی که بسیاری از ما نمی دیدن بسیاری از مردم روز به روز.

هلن زونگ یک سال چهارم مطالعات جنسیت و جامعه شناسی, دانش آموز و مدیر شرکت UCLA تصویر بدن نیروی کار مرتبط با این فشار برای تولید بهبود میل به کنترل در میان این اضطراب آور زمان.

“آن احساس می کند مانند یک چیز بسیار آسان برای محکم نگاه داشتن بر روی اگر شما گیر در خانه با هیچ چیز و چیزهایی که احساس می کنید واقعا طاقت فرسا” زونگ گفت. “شاید مردم به نوعی به دنبال یک حس کنترل و این یک باور رایج است که ظاهر خود و یا وزن خود را و یا بدن خود را چیزی است که شما می توانید کنترل. … من فکر می کنم که این است که نوع غالب روایت.”

به طور مشابه, UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی استاد کمکی, William J. McCarthy بیشتر گفت که این ایده از کنترل کامل خود را ظاهر و درون احساسی دولت یک توهم است.

“چه شما فکر می کنم که خودتان را واقعا یک سوپر ارگانیسم است که در واقع حاوی سلول های انسانی, اما آن را نیز شامل مقدار زیادی از غریبه سلول (نام) سلول های میکروبی هستند که انسان” مک کارتی گفت. “هیچ کس تا کنترل کل چون ما وابسته هستند. ما به هم وابسته هستند با این میکروبها و در واقع با همکار ما انسان ها است.”

واضح است که برخی از چیزهایی که در مورد بدن ما ممکن است به تغییر. اما “تب و تاب بودن-تا فرهنگ” نیز به نظر می رسد برای تشویق دیگر غیر ممکن است feat: انتظار چشمگیر بدن تحولات رخ می دهد بیش از به طور فزاینده ای دوره کوتاه از زمان.

غیر واقعی انتظار مشاهده می شود در هزاران فیلم تمرین با این عناوین به عنوان “شدید Ab Workout (شکم صاف در 1 هفته) 5 دقیقه چربی رایت” و “1 هفته, تخت, معده تمرین (شدید!).” این نوع از فیلم ها و برنامه های رژیم غذایی جلب میلیون ها نفر از نمایش ها اما قول می دهم نتایج که ممکن است دست نیافتنی و خوراک را در یک فرهنگ “سریع” نتایج.

شاید بزرگترین مثال فعلی این است که انبوه مردمی “2 هفته پاره چالش” ایجاد شده توسط Chloe Ting, تناسب اندام YouTuber. در واقع فقط یک تصویری از این برنامه را دریافت Abs در 2 هفته” بیش از 75 میلیون انداز و Infinite هشتگ “#chloetingchallenge” بود که با الهام از این برنامه دارای بیش از 87 میلیون بازدید.

اما مک کارتی معتقد است که این سریع تغییرات فیزیکی هستند بهترین راه برای رویکرد بهبود سلامت.

“این (روند “درخشان کردن” است) بسیار طبیعی انسان تمایل به می خواهید به ایجاد تغییرات خوبی در یک زمان بسیار کوتاه” مک کارتی گفت. “و من درک می کنم که آن را از می آید زیرا مردم نا امید و آنها می خواهند پاسخ بلافاصله. اما این راهی نیست که مادر طبیعت کار می کند. او به آرامی کار می کند.”

جستجو برای یک تحول سریع می تواند منجر به ناسالم وزن شیوه های کنترل از جمله روزه و شدید کالری محدودیت جبرانی ورزش و محرک مصرف مانند افدرین و کافئین. این “راه حل” و از دست دادن سریع وزن تلاش ها نه تنها در نهایت ناپایدار اما می تواند آسیب جسمی سلامت.

علاوه بر این در فرهنگی با وسواس “درخشان تا” یک زمین پرورش برای اختلالات خوردن است که می تواند بوجود می آیند به عنوان یک نتیجه از فرهنگ عامه را غیر واقعی استانداردهای زیبایی و فشار همسالان. در واقع بزرگترین محیط زیست عاملی برای اختلال در غذا خوردن توسعه فرهنگی اجتماعی آرمان های لاغری – بسیار لاغری که با تشویق “درخشش” و فرهنگ است.

“این همه نیت خوب در ابتدا مانند” من در تلاش برای تناسب, من در تلاش برای سالم'” چو گفت. “اما آن را بسیار آسان به دریا به دلیل … شما در آینه نگاه کنید و تفاوت را ببینید و شما می بینید که من از دست دادن وزن من نازک تر, بنابراین من احساس بهتری در مورد خودم.’… مردم در حال تلاش برای ساخت بدن خود را به یک جا لوازم آرایشی و بهداشتی و قالب”

پس چه خوب که نگاه کنید در این سن تحت فشار بهبود است ؟

“این مهم است که به نگه داشتن در ذهن است که شما را شایسته همه چیز است که هر کس سزاوار” زونگ گفت. “شما سزاوار به غذا خوردن و به فضا و به شما می دانید خوشحال می شود. و شما لازم نیست برای … نگاه یک راه خاص به سزاوار آن چیزهایی است.”

بهبود خوب است. سالم انتخاب های خوبی هستند. فعالیت فیزیکی و مواد غذایی مغذی ثابت شده بارها و بارها به بهبود سلامت روانی و جسمانی – چیزهایی که به ویژه مهم در حال حاضر است.

“من دو قطعه از مشاوره (قرنطینه): 30 دقیقه ورزش در روز و مطمئن شوید که شما خود را تغذیه میکروب خوب” مک کارتی گفت.

اما همانطور که چو توصیه مهم است که نمی توان جاروب دور با نتایج حاصل از اقدامات سالم به جای لذت بردن از این روند.

“احساس خوشحال است که شما در حال انجام چیزی هیجان انگیز به جای” من من نیاز به کار کردن چون من نشسته در اتاق من با این حال مدت طولانی خیره در من زوم سخنرانی بنابراین من نیاز به سوزاندن این کالری خاموش'” چو گفت.

با میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان محدود به خانه های خود پناه-در-محل ایجاد یک محل برای خود تمرکز و آن را ممکن است به نظر می رسد مانند یک ایده عالی به انجام کامل جسمی و روانی و معنوی دگردیسی.

اما به عنوان زونگ پیشنهاد این دگردیسی باید اولویت است.

“وجود دارد بحث زیادی در مورد بهبود وضع خود در طول قرنطینه و این چیزی است که ما نسبت به خودمان یا به هر کسی” زونگ گفت. “این یک بیماری همه گیر, شما می دانید, آن را یک فاجعه جهانی اساسا. … ما نباید احساس کنیم نیاز به انجام هر چیزی به جز از طریق آن دریافت کنید.”

نگران نباشید برونز. جهان در حال رفتن به سقوط از هم جدا اگر شما لازم نیست که abs در دو هفته. آن را به اندازه کافی به نگرانی در مورد در حال حاضر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im