چهار: نگاهی به در چگونه این بیماری همه گیر کوروناویروس به طور نامتناسبی تحت تاثیر برخی جوامع

رمان coronavirus تبعیض قائل نیست در قربانیان خود را – اما تجربه آمریکا با این ویروس تقسیم شده است بسته به شرای

توسط ATROTICNEWS در 5 اردیبهشت 1399

رمان coronavirus تبعیض قائل نیست در قربانیان خود را – اما تجربه آمریکا با این ویروس تقسیم شده است بسته به شرایط هر فرد است.

به عنوان coronavirus عبور ایالات متحده از آن به طور همزمان bares و تشدید اختلافات عمیق در داخل کشور معنی ترین امریکا socioeconomically جمعیت های آسیب پذیر ممکن است از چپ به تحمل فشار از فاجعه.

برای مثال فردی دولت گزارش نشان می دهد نامتناسب تلفات این ویروس به نظر می رسد مصرف در جمعیت آفریقایی آمریکایی.

در حالی که آمریکایی های آفریقایی تبار نمایندگی تنها 14 درصد از جمعیت میشیگان آنها برای حساب 33 درصد از coronavirus مرگ و میر به عنوان از آوریل 17. ایلینوی نشان می دهد حتی بیشتر نامطلوب مجموعه ای از اعداد: شیکاگو سیاه و جمعیت 32 درصد و 72 درصد از این شهر COVID-19 مرگ و میر آمده از این جمعیت.

این اعداد در حال صرف هیچ اتفاقی در یک کشور که در آن نژادی شناسایی و وضعیت اجتماعی و اقتصادی به طور جدایی ناپذیری مرتبط به یک فاجعه به نظر می رسد به تشدید نابرابری های موجود است که در طول تاریخ به حاشیه رانده شده و کم درآمد جمعیت و مردم از رنگ.

پس از اولین تشخیص رمان coronavirus مورد در ایالات متحده در ژانویه. 21 تعداد موارد در سراسر کشور افزایش یافته است و به بیش از 800.000. به عنوان ایالات متحده در تلاش برای نگه داشتن یورش COVID-19 موارد در خلیج افزایش تعداد متحده اجرا شده رسمی stay-at-home سفارشات در تلاش برای کاهش ضعف سیستم مراقبت های بهداشتی.

[مرتبط: کسب و کارهای کوچک بحث در مورد مشکلات تنظیمات زیر امن تر-در-خانه جهت]

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد اجباری اقامت در خانه سفارش در مارس 19, بستن تمام غیرضروری خدمات و وضع دقیق تر اجتماعی-فاصله شیوه های. به طور مشابه, در مارس 22, New York رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو صادر بسته شدن همه غیر ضروری کسب و کار و تجمعات سفارش همه کارگران به ماندن در خانه.

این دستورات تلقی انتقادی دستورالعمل همه آمریکایی ها باید به دنبال برای اطمینان از ایمنی خود را, اما نه هر آمریکایی می تواند در مشارکت گسترده در دوره های اجتماعی فاصله در خانه.

برای مثال یکی باید به اندازه کافی فضا به درو مزایای محافظ از انزوا در وهله اول -- این است که اختلاف است که wreaked ویران در شهر نیویورک عمومی سیستم مسکن و مستاجران آن.

با این شهرستان را کمبود مسکن مقرون به صرفه بسیاری از کم درآمد نیویورکی پیدا کردن خود را در زندگی کوچک و تنگ و آپارتمان. در طول این همه گیر بسیاری از ساکنان در حال دیدن هشدار دهنده خطرات سلامت و چالش ها با ازدحام آمده است که با مسکن ارزان تر.

با توجه به سیاست بسیاری از مستاجران زندگی در آپارتمان در شهر نیویورک سازمان مسکن هستند خط مقدم کارگران در طول این بحران که دوباره به خانه از محل کار به تنگ شرایط زندگی.

دستمزد پایین کارگران به ویژه آسیب پذیر به اینکه قرار است در مقابل تصمیم گیری های دشوار بسیار محدود مالی انعطاف پذیری: رفتن به محل کار و به طور بالقوه آلوده و یا در خانه بمانند و خطر قحطی و گرسنگی.

در یک کشور که در آن این آسیب پذیری قطع با فقر و نژاد و دستمزد پایین تر, پایین تر, درآمد خانوار است که کمتر احتمال دارد به پس انداز به عقب نشینی تمایل به نامتناسب سیاه پوست و لاتین در خانواده ها با توجه به بورسی.

داده های جمع آوری شده توسط آمریکا اداره آمار نیروی کار نشان می دهد کمتر از 30 درصد از کارگران آمریکایی از خانه کار می کنند. با توجه به سیاست های اقتصادی موسسه نژادی و قومی تفکیک این داده ها نشان می دهد بزرگ عدم تعادل با کمتر از یک پنجم کارگران سیاه پوست و حدود یک در شش هیسپانیک کارگران قادر به کار از خانه.

تاثیر COVID-19 در نیروی کار آمریکا ریخته است نور را در خصوص سخت ضربه دستمزد پایین کارگران از رنگ.

Nadereh Pourat استاد-در-اقامت در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت و استاد کمکی در UCLA دانشکده دندانپزشکی گفت: نیروی کار در صنایع خدمات و کسب و کار خرده فروشی به طور چشمگیری نهفته به دلیل ناتوانی در به کار از طریق رابط آنلاین.

"رستوران ها و فروشگاه ها قادر به کار در همان راه آنها قبل از به طوری که کارگران در این کسب و کار هستند یا بیکار یا شغل خود هستند به شدت محدود" Pourat گفت.

علاوه بر این کارگران که بیشترین خطر از ختم ها اغلب همان افرادی که نمی توانیم به چشم پوشیدن درآمد برای یک دوره طولانی از زمان.

با توجه به وزارت کار ایالات متحده بیش از 6.6 میلیون آمریکایی ظ برای مزایای بیکاری در هفته گذشته.

در حالی که کسانی که به اندازه کافی انباشته ثروت قادر به حفظ همان استاندارد زندگی در مستند برخی از یقه آبی کم درآمد و کارگران دست و پنجه نرم کردن با یک بمب ساعتی به عنوان آنها مبارزه برای به دست آوردن نیازهای اساسی و رفتن در مورد روز خود را به روز.

ماندن در منزل لوکس است نه هر کس می تواند استطاعت و نگاه ما به افرادی که حداقل قادر به مقابله با پیامدهای این ویروس نیاز به رفتن به محل کار Pourat گفت.

با در حال اجرا از ضروری کسب و کار با دستمزد کم کارگران به طور فزاینده ای تبدیل شدن به ستون فقرات عملکرد جامعه مشغول به کار در سراسر ساعت به تحویل بسته های restock فروشگاه مواد غذایی در قفسه ها و تمیز کردن خیابان ها.

از "ماهر" کارهایی که قرار است در خط مقدم حفظ جامعه را ضرورت اساسی در این بحران بهداشتی هستند و همچنین آنهایی که پرداخت می شود که حداقل و بعضی اوقات نیست با توجه به لزوم حفاظت از آنها نیاز به کار.

به گفته نیویورک تایمز 41 شهر نیویورک حمل و نقل کارگران کشته شده اند و حدود 1500 باید آزمایش مثبت به عنوان از آوریل 8. به همین ترتیب واشنگتن پست گزارش شده مرگ و میر کارگران در عمده مواد غذایی فروشگاه زنجیره ای مانند معامله گر جو و خارج شده است.

[مرتبط: لس آنجلس گسترش COVID-19 تست برای همه ضروری کارگران بدون در نظر گرفتن علائم]

در حالی که این کارگران در صورت بالا قرار گرفتن در معرض این ویروس به صورت روزانه بسیاری هنوز موانع برای دسترسی به مراقبت های بهداشتی مناسب در مورد کوروناویروس انقباض.

این COVID-19 انجام شده است همچنین نشان داد یک سری از اختلافات درون سیستم مراقبت های بهداشتی با شروع با تست.

برخی از ایالت ها نیاز به افراد مراجعه شود توسط یک پزشک مراقبت های اولیه به منظور تست شده – ارجاع که مردم از رنگ ممکن است کمتر احتمال دارد به دریافت است. با توجه به سیاست های اقتصادی موسسه تجزیه و تحلیل تنها حدود 10 درصد از کارگران درآمد $10.48 یا کمتر از یک ساعت بیمه درمانی داشته باشند.

به طور مشابه, مستند نشده مهاجرت جمعیت در ایالات متحده است به عنوان مثال اولیه از خطر است که می تواند انجام شود زمانی که هیچ شبکه امنیت اجتماعی در حال حاضر برای مشاغل از دست رفته.

قادر به دریافت فدرال کمک مانند تاثیر اقتصادی پرداخت که فراهم می کند تا 1200 $در هر فرد مهاجران مستند نشده در صورت یک بار اقتصادی است که نمی توان کاهش داد با یارانه پشتیبانی می کند.

اکثریت بزرگی از جمعیت مستند نشده لازم نیست که هزینه حفاظت از سلامت بیمه, بنابراین اگر آنها قرارداد coronavirus و باید در بیمارستان بستری شود آنها می تواند در قبال اتهامات آنها قادر به پرداخت هزینه Pourat گفت.

علاوه بر این ترس از شناسایی شدن توسط اجرای مهاجرت همچنان به آویزان بر سر مستند نشده افراد است. با وجود این آمریکا مهاجرت و گمرک حاکی از آن refrainment از عامل نزدیک به تجهیزات پزشکی, در طول این زمان این سازمان پیگیری ثبت سختی و کاهش نگرانی از اخراج.

"ما مردم که ممکن است آلوده شود اما در حال گرفتن تست شده با توجه به این نگرانی و ترس" Pourat گفت. "بنابراین این اثر موج دار شدن داشتن سیاست هایی که واقعا به خوبی کار می کنند به صورت کلی بهداشت عمومی و رفاه همه – و پس از آن ما احساس عواقب وخیم این به عنوان یک جامعه است."

در حالی که مقامات و عموم مردم در تلاش برای انتخاب کنید تا به قطعه هدف در حال حرکت است که رمان coronavirus این پرسش مطرح است اگر این ویروس برش به مسائل است که صرفا چند ماه در اعماق و یا آنهایی که شاید گرفتار امریکا برای قرن ها.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن