چهار: یک راهنمای به دانشگاه UCLA خدمات مراقبت های بهداشتی در طول COVID-19 همه گیر

چند ماه پیش spraining مچ دست و یا داشتن معده درد می تواند به طور منظم چک آپ در بیمارستان. اما با COVID-19 تغیی

توسط ATROTICNEWS در 17 اردیبهشت 1399

چند ماه پیش spraining مچ دست و یا داشتن معده درد می تواند به طور منظم چک آپ در بیمارستان. اما با COVID-19 تغییر تقریبا تمام جنبه های زندگی ما چگونه شما می دانید که در آن برای رفتن به این نیاز دارد ؟

UCLA دانش آموزان بهره مند از خدمات مانند Arthur Ashe, دانشجو, بهداشت و سلامتی, مرکز UCLA مشاوره و خدمات روانشناختی و رونالد ریگان UCLA مرکز پزشکی برای مراقبت های بهداشتی خود را نیاز دارد اما با از راه دور, یادگیری, دانش آموزان ممکن است تعجب کنید که چگونه برای دسترسی به این خدمات در خانه. خوشبختانه این مراکز باید سازگار با همه گیر شرایط و چهار است که در اینجا با یک راهنمای به آنچه در دسترس است.

برای شروع رونالد ریگان UCLA مرکز پزشکی دستخوش تغییرات قابل توجهی با توجه به COVID-19: ابتدا حرکت به اختصاص منابع برای درمان و آزمایش coronavirus.

بیمارستان در حال انجام در خانه آزمون با کارکنان بیمارستان در حال حاضر با داشتن ظرفیت برای اجرای 500 تست در هر روز. به منظور آزمایش به عنوان یک UCLA, بهداشت, بیمار, بیماران, باید منظور از یک پزشک مراقبت های اولیه و برنامه ریزی قرار ملاقات.

علاوه بر آزمایش و درمان مرکز پزشکی تا حد زیادی تبدیل بازدیدکننده داشته است به telehealth با استناد به آن را به حداقل می رساند شانس برای قرار گرفتن در معرض و انتقال است. در هفته اول آوریل ریگان تا به حال حدود 13,000 telehealth بازدید قابل توجهی از سربازان ارتش خود را معمول 100 هر هفته قبل از این بیماری همه گیر. این تصویری بازديد پوشش داده شده توسط بسیاری از برنامه های بیمه درمانی و همچنین مدیکر.

در شخص بازدیدکننده داشته است هنوز هم مجاز است اما تنها در موارد خاص. اما فیل همپتون یک UCLA Health نماینده گفت: در یک ایمیل به بیانیه ای که عمل جراحی قرار ملاقات ممکن است شروع دوباره.

"UCLA سلامت است که با دقت برنامه ریزی بازگشت ضروری عمل جراحی و روش – با تمرکز بر آن به تعویق افتاد و طی هفت هفته به دلیل همه گیر و کسانی که تبدیل شده اند که حساس به زمان برای بیمار بیماری" همپتون گفت.

برای اطمینان از ایمنی در بیمارستان, هر گونه کارکنان و بازدید کنندگان غربالگری علایم قبل از ورود به این امکانات. همه بیماران بستری در بیمارستان ها مورد آزمایش قرار گرفته و اکثر بیماران سرپایی – کسانی که برای دریافت درمان بدون بستری – تست شده و همچنین قبل از ورود.

[مرتبط: حتی با COVID-19 بسیار مهم است دانشجويان پرستاری به اندازه کافی آموزش عملی]

اگرچه رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA در خدمت به عنوان یک کلید پزشکی hub در UCLA, جامعه, بسیاری از دانش آموزان در شمارش اش برای مراقبت های اولیه خود را در حالی که در مدرسه. در حال حاضر اش همچنان برای رسیدگی به نیازهای دانش آموزان چه در دانشگاه یا نه.

Ashe خدمات هنوز هم تا حد زیادی در دسترس از طریق آن سیستم پزشکی از راه دور است که به تازگی شامل آخر هفته بازدیدکننده داشته است به عنوان به خوبی. اما دندانپزشکی و بینایی سنجی را از راه دور جزء. علاوه بر بازدیدکننده داشته است پزشکی از راه دور از طریق زوم اش نیز راه اندازی یک mail-order داروخانه است که می تواند کشتی ترین داروها برای دانش آموزان, اما تنها برای کسانی که در کالیفرنیا زندگی می کنند.

جان Bollard موقت اش Co-مدیر اجرایی گفت: در یک ایمیل به بیانیه ای که نسخه فعلی اش خدمات چوب در اطراف برای هم بودن.

"ما پیش بینی است که بیشترین بازدید را اتفاق می افتد به این ترتیب حداقل از طریق تابستان هر چند در شخص بازدیدکننده داشته است در دسترس هستند به عنوان مناسب" Bollard گفت.

به عنوان Bollard اشاره اش است که هنوز هم حفظ آن خدمات ضروری است. در سایت بازدیدکننده داشته است برای موقعیت های مناسب مانند درمان فیزیکی, تخصص زنان و بهداشت مراقبت های اولیه بازدیدکننده داشته است هنوز هم مجاز است. علاوه بر این COVID-19 تست برای کسانی که علائم ارائه نیز در دسترس خواهد بود در اش و همچنین به عنوان آنتی بادی آزمایش.

در حالی که اش تنظیم شده است به هر دو از راه دور و در محل, مراقبت, کلاه های ساخته شده کامل حرکت به سمت telehealth.

درمان و مراقبت های روانی از طریق کلاه است که در حال حاضر انجام شده به طور کامل از طریق زوم و یا تلفن تماس بگیرید. اعضای هیات کار از خانه در محرمانه فضاهای برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی با بیماران.

اما وقتی که می آید به دانش آموزان با استفاده از خدمات خود را در طول این دوران سخت شده است وجود ندارد تقاضا بالا, مدیر اجرایی کلاه نیکول سبز گفت: در یک ایمیل به بیانیه.

"کلاه دیدن است در حدود 65% رها کردن در دانش آموزان جدید به دنبال خدمات" سبز گفت. "کلاه دیدن است که دانش آموزان بودند که در حال حاضر در مراقبت قبل از COVID باقی می ماند در درمان و مراقبت قرار ملاقات باقی می ماند نسبتا پایدار در درمان و روانپزشکی."

[مرتبط: دانشجویی, سازمان همکاری برای ایجاد 3D-چاپ PPE برای بیمارستان ها]

برای برونز که احساس استرس و یا غرق در طول سه ماهه خود را در خانه کلاه در دسترس از طریق تلفن. دانش آموزان در کالیفرنیا که می خواهید برای شروع درمان در کلاه می توانید با تماس با کلاه و شرکت در همان روز دادگاه با تعیین وقت قبلی. خارج از کشور دانش آموزان ارائه می گردد معارفه در دولت خانه خود را از طریق UC کشتی و یا خصوصی خود را بیمه.

برای هر دانش آموزان در حال حاضر در درمان بدون در نظر گرفتن محل کلاه است که ارائه مراقبت برای زمانی مناسب است. این تعهد همراه با کلاه " تصمیم به لغو جلسه محدودیت برای بقیه سال تحصیلی تا پایان تابستان امسال است.

کلاه نیز دوباره جلسات گروه درمانی از طریق بزرگنمایی و افزایش برنامه های سلامتی مانند همکار مربیگری, مدیریت استرس, یوگا و مدیتیشن. و با توجه به سبز و کلاه است که با تمرکز بر ارائه مراقبت برای ثبت نشده دانش آموزان همجنسگرایان دانشجویان و دانش آموزان در مدارس خاص مانند اندرسون و Samueli مهندسی.

به عنوان UCLA بهداشت در ادامه به انتقال به پزشکی از راه دور به جای دانش آموزان در سراسر جهان حفظ این اقتباس خدمات در ذهن در مورد شما به خودتان پیدا کنید نیاز به درمان در طول این زمان دشوار است. آن را ممکن است احساس عجیب و غریب برای دیدن دکتر خود را بیش از زوم اما امیدوارم کسانی که چک آپ سالانه در دفتر خواهد بود در فرد دوباره به زودی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن