چهار: تفکیک از رایج ترین اصطلاحات مورد استفاده در طول COVID-19 همه گیر

رمان coronavirus به راه انداخته است یک رمان واژگان. جنگ جهانی اول سمت چپ ما با کلماتی مانند "کت سنگر" و "سرزمی

توسط ATROTICNEWS در 4 اردیبهشت 1399

رمان coronavirus به راه انداخته است یک رمان واژگان.

جنگ جهانی اول سمت چپ ما با کلماتی مانند "کت سنگر" و "سرزمین هیچکس" در حالی که ظهور اینترنت صحبت می کنند آورده در "مم" و توییتر زبانشناسان. به همین ترتیب این بیماری همه گیر کوروناویروس تنظیم شده است راه ما صحبت می کنند.

زبان در شار ثابت: آن را باید تنظیم شامل توضیح و بیان بی سابقه حوادث به همین دلیل است که در جهان از "رمان کروناویروس" ما در عمل اجتماعی "فاصله" به منظور "صاف منحنی." حتی اگر این نظر را تبدیل به همه جا بخش هایی از زندگی روزمره ما یک زن و شوهر از سال پیش آنها به عنوان خارجی به عنوان در زندگی واقعی خود را عواقب.

مقامات دولتی ارائه دهندگان خدمات پزشکی, اخبار رسانه ها و حتی ما بیکار خاله در Facebook هستند همه با استفاده از این جدید یا repurposed شرایط برای برقراری ارتباط در طول این گیج کننده بار. چهار تا به جمع آوری برخی از فراوان ترین شرایط به کمک به هر سر خاراندن برونز.

یک ویروس در بسیاری از نام های بسیاری

راه های بسیاری وجود دارد ما تصمیم به مراجعه به همان ویروس است. برای شروع رسمی نام علمی این ویروس باعث بیماری همه گیر است SARS-CoV-2. این فرقه خود را مخفف است که مخفف سندرم حاد تنفسی کروناویروس 2.

COVID-19 نام داده شده به بیماری ناشی از SARS-CoV-2. همچنین یک مخفف COVID-19 کوتاه برای Coronavirus بیماری 2019.

اصطلاح کروناویروس جدید است یا خاص به زمان بیماری همه گیر. آن را اشاره به یک خانواده از ویروس ها است که باعث بسیاری از انواع بیماری ها از جمله سرماخوردگی. به اشتباه با آبجو, ویروس نام خود را به دلیل ظاهر خود را در زیر میکروسکوپ نشان می دهد که این ویروس در اطراف آن توسط خوشه شبیه به یک تاج یا "کرونا" در لاتین.

جالب اینجاست که اصطلاح رمان coronavirus است که در واقع خارج از تاریخ. این اولیه نام داده شده به این ویروس قبل از دانشمندان کشف کردند خاص رشته باعث بیماری که به عنوان شما در حال حاضر می دانیم این است که SARS-CoV-2.

همه گیر بیماری همه گیر شیوع

بسیاری از این راه های جدید از زبان ما مدیون به اپیدمیولوژیاست که علمی شعبه با تمرکز بر توزیع و علل و عوامل خطر مرتبط با سلامت حوادث در جمعیت های خاص.

اپیدیولوژی مطالعه سطوح مختلف و طبقه بندی از یک بیماری است. COVID-19 اولین بار درک به عنوان یک بیماری همه گیر توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) هنگامی که آن را شروع رویه در دسامبر 2019 در ووهان چین. این اصطلاح محفوظ است و افزایش غیر منتظره بیماری که در یک منطقه خاص. شیوع است که اغلب قابل معاوضه استفاده می شود با اپیدمی; اما آن محفوظ است و بیماری های موثر بر کوچکتر منطقه ،

یک بیماری همه گیر است گسترش غیر منتظره بیماری در سراسر جهان است. در تاریخ 11 مارس که رسما طبقه بندی شده COVID-19 به عنوان یک بیماری همه گیر پس از گسترش آن به 100 کشور جهان است. آخرین بیماری همه گیر اعلام شد در سال 2009 به دلیل ظهور یک رشته جدید influenza A H1N1.

تماس با آن چه شما می خواهید, اما ماندن در خانه

در برچسب زدن COVID-19 یک بیماری همه گیر بهداشت عمومی مقامات تا به حال به تدبیر استراتژی برای مهار. این اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حفظ یک بیماری عفونی از گسترش از یک گروه کوچک به جامعه بزرگتر. مهار استراتژی های انجام شده از جمله ممنوعیت سفر, تماس, ردیابی, و موظف خود به انزوا و خود قرنطینه. تماس با ردیابی اشاره به راه مقامات شناسایی افراد آلوده و ردیابی همه آنها را به تماس با درخواست این افراد به خود قرنطینه و یا ماندن در خانه برای مدت تعیین شده.

بیشتر خود انزوا اقدامات برای COVID-19 حدود دو هفته است. با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری این است که دوره کمونیا زمان آن طول می کشد برای علائم به نظر می رسد پس از یک فرد آلوده شده است.

هنگامی که این ویروس گسترش قابل توجهی بهداشت عمومی استراتژی چرخش به سمت کاهش. این زمانی است که مقامات بهداشت عمومی به نوبه خود به مردم برای جلوگیری از گسترش این بیماری است. شاید فراوان ترین و نوآورانه مدت به سرچشمه از زمان همه گیر است social فاصله یک کاهش اندازه گیری استفاده می شود برای افزایش فضای بین مردم به سرعت گسترش ویروس. در زمان رسمی نظر این به این معنی ایستاده حداقل 6 فوت از یکدیگر است.

فردی متحده نیز مطرح خاص خود را دارند روش های کاهش. این اغلب به عنوان مراجعه کننده به اقامت در خانه یا پناهگاه در محل سفارشات. این اقدامات به منظور ساکنان به ماندن در خانه به جز فعالیت های ضروری مانند خرید مواد غذایی و لوازم پزشکی و غیره. به طور کلی وجود دارد تفاوت بسیار کمی بین این سفارشات; آن را فقط معانی در بازی. تمایز زمانی شروع شد که فرماندار نیویورک اندرو کومو حاضر به تماس منظور او اجرای یک "پناهگاه در محل" سفارش زیرا به اعتقاد او این اصطلاح الهام گرفته از وحشت.

این مهارتies تغییر جهان ما زندگی می کنند از جمله لغو و مدارس و بسته شدن کسب و کار, جرم, حوادث و غیره. اما اگر موفق آنها کمک خواهد کرد که صاف منحنی.

منحنی ما شنیده ام زیادی در مورد اشاره به عملکرد روزانه موارد و روز پس از اولین مورد است. معمول نمودار نشان می دهد دو منحنی: بالاتر منحنی نشان می دهد که گسترش این بیماری در طول زمان و بدون هر گونه استراتژی کاهش و تملق گفتن منحنی نمایش این بیماری را البته با استراتژی کاهش. ایده پشت مسطح منحنی نیست برای خاموش کردن این بیماری اما در عوض به کاهش تعداد افراد مبتلا به این بیماری در یک دوره از زمان و جلوگیری از سرریز بیماران قریب به اتفاق سیستم مراقبت های بهداشتی.

مسطح منحنی در نهایت کمک به حفاظت از خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران که ارائه مستقیم خدمات بهداشتی و درمانی به جوامع است. این پرستاران و پزشکان و کارکنان بهداشت جامعه داروسازان و تر هستند معمولا اولین نقطه تماس بین فرد و سیستم. در حال حاضر شده است وجود دارد بسیاری از انتقاد که کارگران خط مقدم آمریکا هستند با دریافت کافی تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE, که شامل ماسک و دستکش و عینک و لباس به درستی محافظت از سلامت خود را. در میان این تجهیزات N95 ماسک نیز وجود ندارد. این ماسک یکبار مصرف هستند که هر دو پوشش بینی و دهان و نگه داشتن ذرات هوابرد دور از کاربر.

از طریق گرفتن این با هم

این COVID-19 همه گیر ایجاد یک واقعیت جدید برای مردم در سراسر جهان از جمله اما نه محدود به ایجاد فرهنگ جدید محبوب از نظر. برخی از آنها تلاش برای ایجاد نور شدید وضعیت در حالی که دیگران سطح از تغییرات در محل کار و یا آموزش و پرورش. همه آنها اما در خدمت به عنوان یک یادآوری است که مردم همچنان به زندگی می کنند زندگی خود را.

از راه دور آموزش و کار اقدامات لازم را دیده اند افزایش استفاده از ویدئو کنفرانس نرم افزار مانند زوم. با استفاده از این, شده است وجود دارد افزایش مربوط به زبان عامیانه. Zoombombing قسمت از افراد اخلال در کلاس یا جمع آوری در زوم کرده اند نکردم عبارت. به عنوان ورزشگاه تعطیل اصطلاح زوم یوگا پدید آمده – در آستانه حتی به نام زوم "2020 داغترین ورزشگاه."

زمان بیشتری را در خانه نیز منجر به چالش های جدید سرگرمی و سرگرمی. Infiniteیک برنامه استفاده می شود عمدتا توسط نوجوانان به نظر می رسد گسترش آن می رسد را گسترده تر محدوده سنی به ارائه خانه نشین مردم با فوری و سرگرمی. بسیاری از ما تا به حال به شدت دیده بان ما اعضای خانواده دور تلاش flip-the-سوئیچ چالش و یا رقص به "quarantunes" از دوجا گربه.

به نظر نمی رسد به عنوان اینکه ایجاد شرایط جدید و ایده های خود را متوقف خواهد کرد در هر زمان به زودی به عنوان زندگی در یک بیماری همه گیر بوجود می آید و نوآوری ها و تحولات است.

معلوم می شود که حتی در 6 فوت از هم فاصله ما پیدا کردن راه های جدید برای برقراری ارتباط است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن