تاریخ همه پرسی در USAC آراء آنچه که دانش آموزان در حال پرداخت

دو همه پرسی را با هم به طور بالقوه افزایش هزینه دانشجویی توسط $45.99 در سال 2020 بهار, کارشناسی انجمن دانشجویا

توسط ATROTICNEWS در 16 اردیبهشت 1399

دو همه پرسی را با هم به طور بالقوه افزایش هزینه دانشجویی توسط $45.99 در سال 2020 بهار, کارشناسی انجمن دانشجویان انتخابات شورای. این خواهد بود که برای اولین بار افزایش هزینه به دلیل همه پرسی در چهار سال.

در این سال رای گیری ویژگی های دو پرسی – کشت وحدت برای برونز و خوب لباس خوب مردم از نیازهای اساسی است که افزایش شهریه دانشجویی توسط $45 $0.99 بود. توله رفراندوم خواهد صندوق یک مرکز منابع پرداخت اجاره برای انتقال مرکز دانشجویی و ایجاد فضاهای بیشتر برای مدیتیشن در حالی که GCGP رفراندوم خواهد صندوق علاوه بر این از لوازم مدرسه و بهداشت محصولات به USAC را GCGP توزیع مجدد مرکز.

یک همه پرسی است که یک گزاره قرار داده شده در USAC رای گیری توسط دانشجویان به افزایش شهریه دانشجویی. هر دانش آموزان می توانند پیش نویس همه پرسی و ارائه آن به USAC. شورای وزیران پس از رای که آیا برای قرار دادن همه پرسی در انتخابات است که آنها در بسیاری از موارد گفت USAC رئیس جمهور رابرت واتسون.

دانش آموزان همچنین می توانید با جمع آوری طوماری با 10% از بدن دانش آموز را امضا برای دور زدن USAC روند و قرار دادن یک همه پرسی در انتخابات به طور مستقیم واتسون گفت.

آخرین زمان همه پرسی بودند در انتخابات بود در سال 2016 که شامل سبز ابتکار صندوق رفراندوم به #UCLAStudent سلامتی همه پرسی عدالت اجتماعی رفراندوم و Daily Bruin و Bruinwalk رفراندوم. تمام چهار تصویب افزایش سالانه شهریه هر دانش آموز توسط $101.97 و حفظ $14.40 TGIF هزینه.

هجده پرسی به تصویب رسیده است در تاریخ USAC. دانش آموزان در حال حاضر پرداخت $294.57 نسبت به همه پرسی هزینه های هر سال و نه از جمله مقطع کارشناسی و هزینه انجمن با توجه به UCLA دفتر ثبت سایت.

ایالات متحده آمریکا هزینه افزایش یافته است در طول سال از 24 دلار در سال 1982 به $262.28 امروز در بخشی به دلیل اضافه داد. دانش آموزان پرداخت $556.85 یک سال نسبت به رفراندوم و همه پرسی مربوط به هزینه.

برخی از این وجوه مدیریت شده توسط USAC مانند Bruin باش اما دیگران به کارگردانی گروه که پیش نویس داد. هزینه ها نیز افزایش یافته است در طول سال به دلیل تورم است.

شورای توانایی حمایت از همه پرسی, اما نمی تواند تصویب آنها واتسون گفت.

هر دو همه پرسی در این سال انتخابات در حال تایید شده توسط USAC. این جنبش تقریبا به اتفاق آرا و تنها با یک عضو شورای عمومی نماینده 2 شکارچی Smedley, پرهیز.

علاوه بر نیاز به تصویب اکثریت به تصویب همه پرسی باید 15% رای گیری آستانه این معنی که اگر کمتر از 15 ٪ از بدن دانش آموز آرا در انتخابات هر دو همه پرسی را به طور خودکار به شکست است. دانشگاه کالیفرنیا در دفتر رئیس جمهور کاهش آستانه سال گذشته از 20 درصد است.

چند رسانه های اجتماعی پست های ابراز مخالفت نسبت به USAC ظاهرا برای بالا بردن هزینه دانشجویی در میان جهانی همه گیر. یکی UCLA subreddit پست از مارس با عنوان "USAC است یک بار دیگر تلاش خود را برای افزایش هزینه ها! رای بدون در دو همه پرسی ممکن است 4-8. این زمان برای افزایش شهریه دانشجویی." را دریافت کرده است بیش از 700 upvotes.

"ما خیلی نا امید زمانی که ما می بینیم مردم گفت:" USAC در تلاش است برای افزایش شهریه دانشجویی و USAC نوشت: این همه پرسی,'" واتسون گفت. "USAC نوشتن نیست این همه پرسی و نه USAC پیشرو آنها. همه پرسی می تواند مورد از هر دانش آموز است."

اما USAC ممکن است قادر به استفاده از پول از رفراندوم اگر هر گونه وجوه جمع آوری شده صرف برای آن هدف در نظر گرفته شده تا پایان سال گفت: Roy Champawat, مدیر اتحادیه دانشجویی. بودجه خواهد شد به عنوان "مازاد" و سال بعد به شورا می تواند با قرار دادن بودجه به احتمالی و یا ایالات متحده آمریکا, برنامه نویسی, بودجه, که در حال توزیع به گروه های دانشجویی.

این شورا همچنین می تواند رای به ارسال مازاد را به جایی که آن را از آمد. به عنوان مثال اگر وجود دارد $10,000 مازاد برای Bruin باش در یک سال گذشته این شورا می تواند رای به ارسال که مازاد بازگشت به Bruin باش به استفاده از برای سال آینده. اما دانش آموزان را هنوز پرداخت تمام Bruin باش هزینه ها برای سال آینده با وجود این وجوه اضافی آن را ممکن است دریافت Champawat گفت.

این شورا در نهایت تصمیم می گیرد که چگونه این پول اضافی استفاده خواهد شد. در این سال مازاد توزیع شد در USAC.

دانش آموزان می توانید حذف و یا تغییر یک همه پرسی در همان راه آنها آن را تایید کند – با پیشنهاد این ایده به USAC یا پیش نویس طومار که می توانید آن را در انتخابات واتسون گفت.

"با این حال به طور معمول همه پرسی استفاده می شود مولد به حدی که در آن وجود دارد و نه نیاز به کاهش هزینه," او گفت:.

واتسون گفت: برخی از هزینه ها می تواند افزایش یافته پس برای مثال هزینه به استخدام هنرمندان برای Bruin باش کار Ackerman اتحادیه و Kerckhoff سالن و حفظ پیری ساختمان در محوطه دانشگاه بروید تا در هر سال.

تغییر یا از بین بردن یک همه پرسی هرگز اتفاق افتاده واتسون گفت.

"این اتفاق افتاده است برای یک دلیل خوب," او گفت:. "این همه چیز طراحی شده برای اقامت در محل به طوری که آنها می تواند استفاده شود به طور مداوم از سال به سال."

اسکندریه دیویس رئیس Afrikan اتحادیه دانشجویی در UCLA یکی از نویسندگان این توله رفراندوم. دیویس گفت: روند ایجاد توله رفراندوم در زمان چند ماه.

پس از جلسه با سازمان انتقال رهبری ائتلاف و گروه های دیگر به بحث در مورد کمبود بودجه برای جوامع محروم دیویس همراه با دیگران پیش نویس همه پرسی اهداف. زمانی که تعیین قیمت آنها در زمان به حساب هزینه های ساختمان از ASUCLA که در مجموعه $6.89 در هر فوت مربع, او گفت:.

"شش درصد از آنچه که ما کسب درآمد (از همه پرسی خواهد go) برای برنامه نویسی یک صندوق خاص برای سیاه و سفید منبع, مرکز بود که خاص من بپرسید," دیویس گفت:. "در حال حاضر وجود دارد $60,000 برنامه نویسی بودجه هر سال به صورت سیاه و سفید در مرکز منابع."

برای همه پرسی 25 درصد از بودجه بازگشت به کمک های مالی. این است که در نظر گرفته شده برای جبران هزینه اضافه شده است که دانش آموزان باید مبتنی بر کمک های مالی خواهد شد که به پرداخت واتسون گفت.

همه رای زبان و مکمل زبان های رای الزام آور است, واتسون گفت: پس پول نمی توان صرف شده در هر راه دیگر از آنچه نوشته شده است.

"بسیاری از دانش آموزان فقط به عنوان خوانده شده به زبان های رای و فکر می کنم" این است که بیش از حد گسترده و چه حتی معنی و....'" واتسون گفت. "آنها قرار است به طور گسترده ای به طوری که آنها را می توان در بسیاری از راه های مختلف به عنوان سال رفتن به."

رای گیری برای سال 2020 USAC انتخابات است و در حال حاضر باز در MyUCLA و اجرا خواهد شد از طریق ممکن است 8.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن