صورتش را حذف: کوتاه از MLB پیش نویس می تواند انکار دانشگاهی بازیکنان شانس برای رفتن pro در سال 2020

وقتی که می آید به چهار عمده در آمریکای شمالی ورزش و مربوطه خود را از پیش نویس یک ورزش میله مانند انگشت شست درد

توسط ATROTICNEWS در 19 اردیبهشت 1399

وقتی که می آید به چهار عمده در آمریکای شمالی ورزش و مربوطه خود را از پیش نویس یک ورزش میله مانند انگشت شست درد.

هر دو NFL NHL چشم انداز می تواند پیش نویس در یکی از هفت دور و به صورت NBA تیم را دو دور به خود را انتخاب کنید, جدیدترین rookie کلاس. اما برای MLB تیم انتخاب بازیکنان از 40 دور از تهیه پیش نویس.

واضح است که یکی از این چیزهایی که دیگران را دوست ندارد.

برای یک ورزش است که در آن اکثر بازیکنان خود را در پیدا کردن برخی از نوع لیگ مزرعه وابسته تیم بیس بال حرفه ای نیاز دارد – و رشد در حجم گسترده از بازیکنان این پیش نویس از هر دو دبيرستان و دانشگاه.

اما در نور COVID-19 pandemic, MLB گفت: در ماه آوریل آن را برش طول پیش نویس آن از معمولی 40 دور به هر نقطه از پنج به 10 دور. پیش نویس را کوتاه – در حالی که به طور بالقوه صرفه جویی میلیون ها نفر برای تیم های لیگ در امضای پاداش است به عواقب منفی آن آشکار خود را بیشتر به شدت در میان دانشگاهی بازیکنان بیس بال.

پیش نویس ناچار به کوتاه اما MLB باید کاهش فشار بر برنامه های دانشگاهی و ورزشکاران خود را با وعده به انجام 10 دور – حد بالایی از پیشنهاد خود را کاهش.

کوتاه شدن پیش نویس این بدان معنی است که اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان که در غیر این صورت باید امضا pro قرارداد را از دست ندهید در این فرصت در سال 2020 است. چشم انداز بالا تقریبا قطعا خوب در کوتاه پیش نویس مثل UCLA بیس junior مرکز fielder گرت میچل که پیش بینی شده بود به عنوان یک بالا 10 انتخاب توسط CBS ورزشی در ماه آوریل است.

برای اواسط تا اواخر دور چشم انداز این جاده به یک قرارداد حرفه ای نخواهد بود به طوری مستقیم در سال 2020 است. برای برونز مانند تاریخ و راست دست ژاک Pettway و هولدن پاول 2020 فصل بود وقت خود را به نشان می دهد پیشاهنگی آنها آماده بودند برای نرم افزار توپ.

همیشه وجود دارد خطر از رفتن undrafted برای دانشگاهی بازیکنان که اعلام کنند برای پیش نویس اما 40 دور یک نمونه پیش نویس چشم انداز را به یک کوسن و احساس امنیت.

(Daily Bruin file photo)
سه بازیکن از UCLA بیس بال – junior مرکز fielder گرت میچل و تاریخ و راست دست ژاک Pettyway و هولدن پاول – شد و به احتمال زیاد به سعی کنید دست خود را در سال 2020 MLB پیش نویس زیر خود را در تاریخ مبارزات. با کوتاه شدن پیش نویس در دشت نامشخص باقی می ماند. (Daily Bruin فایل عکس)

تنها 317 از 1,217 بازیکنان برداشت سال گذشته رفت و در 10 دور به معنی وجود دارد صدها نفر از ballplayers که ممکن است مجبور به ذخیره کردن حرفه خود را در خط اگر خود را به مدارس ندارد و اتاق برای استقبال از آنها به خود بازیکن.

کوتاه شدن MLB پیش نویس توسط نزدیک به 80 درصد به این معنی است که دانشگاهی بازیکنان بیس بال در حال رفتن به مجبور به نزدیکی غیر ممکن است تصمیم گیری است. اما با این طول از پیش نویس به آن طولانی ترین شکل ممکن دانشگاهی بازیکنان باید فقط یک شانس بالاتری از پیش نویس.

به ناچار هر چند تعداد زیادی از بازیکنان بیس بال در حال رفتن به مدرسه در پاییز. با کوتاه پیش نویس نه تنها به تازگی استخدام دانشجویان سال اول پیوستن به برنامه های دانشگاهی در سراسر کشور اما بازیکنان کهنه – سالمندان خود را در سال چهارم یا پنجم – خواهد بود نیز وجود دارد.

برخی از ردیف بالا high school seniors که باید در نظر گرفته پرش کالج به صورت جزئی لیگ احتمالا به undrafted و دیگران ممکن است تمایل بیشتری به خود افتخار علمی تعهدات حتی اگر آنها را برداشت.

و در حالی که مربیان خواهد شد و بدیهی است که بسیاری از استعداد در اختیار خود را برای 2021 فصل ازدحام دانشگاهی فهرست اسامی به معنای رقابت بیشتر برای بازی و دعوا برای فهرستی از نقاط و کمک هزینه تحصیلی.

در میان coronavirus لغو است که به طور موثر قرار دادن مکث در دنیای ورزشی به نظر می رسد که کالج بازیکنان بیس بال رو پایان کوتاه از چوب. نه تنها فصل خود را برش های کوتاه اما تابستان لیگ – مانند کیپ کاد و Northwoods لیگ – آیا تا به حال خود را فصل به فصل به نام خاموش و یا به تعویق افتاد.

با کوتاه MLB پیش نویس نمرات میانه و اواخر دور استعدادهای در حال رفتن به را تکذیب کرد شانس خود را برای رفتن pro در سال 2020 است.

آن را تنها عادلانه نیست.

MLB فرصتی برای از بین بردن فشار در دانشگاهی بیس بال بازیکنان اجازه می دهد برای بیشترین تعداد از وظیفه آن را می توانید در کوتاه پیش نویس است.

چرا که در یک جهان که در آن بسیار نامشخص است با خیلی از به ظاهر خارج از کنترل ما MLB است در یک موقعیت منحصر به فرد را به عمل آورند. آن را به کنترل سرنوشت صدها نفر از بازیکنان.

این MLB مسئولیت به ballplayers در سراسر کشور کمی عادی – یک احساس است که اخیرا خیلی دست نیافتنی و سخت به آمده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن