دانش آموز جمع آوری کمک های مردمی تلاش می شود chalked به شور و شوق برای پیاده رو هنر

الیسا باس است که مصرف محبوب قرنطینه فعالیت به سطح بعدی با مهارت های هنری – همه برای یک علت خوب است. دوم-سال اق

توسط ATROTICNEWS در 3 خرداد 1399

الیسا باس است که مصرف محبوب قرنطینه فعالیت به سطح بعدی با مهارت های هنری – همه برای یک علت خوب است.

دوم-سال اقتصاد دانش آموز به تازگی آغاز شده گچ طراحی کسب و کار به منظور بالا بردن بودجه برای لس آنجلس مواد غذایی منطقه ای بانک. در ابتدا به نقاشی او استادانه درست شده گچ قطعه برای همسایه ها و مردم محلی راه رفتن گذشته خانه اش باس شروع به گرفتن درخواست از او followers on Instagram. او گفت که او می پرسد برای کمک مالی از 10 دلار برای هر یک از گچ درخواست و ارسال تصاویر مشتریان از محصولات به پایان رسید در بازگشت. پس او شروع پروژه باس گفت: او را مطرح کرده است $2,748 برای LA بانک مواد غذایی. اولین $1,748 فتح کرد گرفته شد اهدا شده در سهشنبه در حال حاضر و مقدار دو برابر شد توسط ناشناس اهدا, او گفت:. با هر دلار که معادل تغذیه چهار نفر باس,' کمک های مالی بالغ بر به 13,984 وعده های غذایی.

"من در ابتدا انجام می شود گچ نقاشی در خیابان قبل از این همه آغاز شده و مردم واقعا به نظر می رسید به مانند آن" باس گفت:. "من فکر کردم که اگر من شروع به درخواست برای درخواست در ازای کمک های مالی پس از آن که خواهد بود یک راه عالی برای جمع آوری پول است."

(Amy Dixon/Daily Bruin senior staff)
پس از شروع پروژه باس گفت: او را مطرح کرده است $2,748 برای LA بانک مواد غذایی. (امی دیکسون/Daily Bruin ارشد)

[مرتبط: Alumna روشن کردن همه گیر با قیمت مناسب, رنگارنگ, ماسک]

قبل از او شروع به استفاده از گچ به عنوان رسانه باس گفت: او نظر گرفتن طراحی و نقاشی درس. او شیرجه زده فعلی ابزار هنر پس از ورود به گچ نقشه کشی رقابت ها برگزار شد در این ساحل چند سال پیش و وارد هر سال پس از. با او مانده گچ منابع از این مسابقات باس گفت: او نمیفهمد آنها می تواند به خوبی مورد استفاده قرار از طریق پروژه خود را.

باس قبلا کار می کرد برای کمک به کاهش ناامنی غذایی, داشتن داوطلب در بانک های مواد غذایی و همچنین کار برای چند دانشگاه سازمان هایی مانند کش رفتن از گرسنگی و Bruin ناهار خوردن. او در ابتدا می خواستم به ثبت نام دوباره برای کمک به توزیع مواد غذایی در لا بانک مواد غذایی در فرد اما یافت می شود وجود دارد مازاد از داوطلبان. این سازمان به جای خواسته برای کمک های پولی و بنابراین باس گفت: او می خواست به شکل یک راه برای جمع آوری پول بیشتر از آنچه او می تواند از جیب خود – نتیجه ایجاد این ایده از گچ طراحی پروژه.

"هر کسی می تواند دچار ناامنی غذایی و آن را به خصوص این موضوع با توجه به کروناویروس" باس گفت:. "من احساس می کنم مثل پولی که به من کمک مالی به بانک غذایی واقعا می تواند تاثیر بسیار زیادی با توجه به این واقعیت است که هر دلار معادل تغذیه چهار نفر است."

تعدادی از دانش آموزان درخواست نقشه های جدید برای حمایت از باس' علت از جمله سال دوم مهندسی زیستی دانشجو Evie شکارچی که گفت: او را دیدم باس' post on Instagram تبلیغات پروژه و شگفت زده بود که چگونه دقیق گچ قطعه شد. شکارچی گفت: او تصمیم گرفت برای شرکت در این پروژه با اهدای درخواست یک نقاشی از خوش تیپ Squidward.

(Courtesy of Elisa Bass)
باس' پیاده رو به سرعت پر شده با نقشه های مورد درخواست مشتریان از قبیل سال دوم مهندسی زیستی دانشجو Evie شکارچی. (حسن نیت ارائه میدهد از الیسا باس)

[مرتبط: پراکنده برونز: دانش آموزان را به استفاده از اقامت در خانه دستور به تمدید گسترش ارتباط به هنر]

شکارچی گفت: باس پشتیبانی و اهدا به پروژه خود او تا به حال ترویج در Instagram در اوایل سال برای این سازمان هیچ بچه ای گرسنه است. شکارچی گفت: او را دیدم او کمک مالی به باس را گچ پروژه نقشه کشی به عنوان یک راه برای نشان دادن حمایت از او در راه همان است. او به خصوص علاقه مند به اهدای چرا که این پروژه درگیر باس درگیر شدن در یک شخصی مهارت در حالی که همچنین کمک به دیگران.

"این واقعا فقط به من زده است که او را فقط یک دقیقه وقت بگذارید و فکر می کنم" چگونه می تواند من را در این زمان که من به کمک افراد دیگر در حالی که هنوز انجام چیزی است که من می توانم خودم درگیر در'" شکارچی گفت.

نه تنها باس نقاشی کمک به کسانی که تحت تاثیر ناامنی غذایی, اما آنها نیز در خدمت به عنوان یک منبع سرگرمی برای همسایگان و مردم محل راه رفتن گذشته ، یکی از باس' همسایه, مریم Trainor گفت: او را دیدم این هنرمند را برای اولین بار نقشه کشی – عکس زمین پوشیدن فولاد ماسک در اذعان روز زمین در حالی که او از راه رفتن سگ او و در عرض یک هفته تمام خیابان پر شده با نقشه های جدید.

"آن شد این چیز سرگرم کننده که در آن هر بار که ما به بیرون رفت وجود خواهد داشت یکی دیگر" Trainor گفت. "و سپس شما می توانید ببینید افراد دیگر راه رفتن و ماشین شروع به کاهش و آن را تبدیل به یک کوچک محله پدیده است."

(Courtesy of Elisa Bass)
به آرامی در حال اجرا از اتاق باس گفت: او منتظر است در پیش بینی باران برای شستن قطعات دور قبل از او شروع می شود دوباره. (حسن نیت ارائه میدهد از الیسا باس)

با خیابان ستون تا با نقشه ها و ترک هیچ فضایی برای آنهایی که جدید بم گفت: او در وقفه در حالی که او منتظر پیش بینی باران برای شستن آنها را دور. هنگامی که او بوم خالی است دوباره او گفت که او قصد دارد در ایجاد نقشه های جدید. پس از دریافت مقدار حمایت و سخاوت از او اهدا, او گفت که او را نگه می رسم تا زمانی که مردم هنوز مایل به کمک مالی.

"به عنوان قشنگ است من حدس می زنم من یاد گرفتم که تغییر شروع می شود با شما" باس گفت:. "من فقط فکر کردم این یک مهارت است که من و چیزی که من می توانید به اشتراک گذاری با مردم و من می خواهم برای کمک به یک سازمان در حالی که من در آن است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن