دانش آموزان بحث در مورد نگرانی ها در برخی از ادارات هنوز اجازه می دهد P/NP درجه بندی اعتباری

UCLA اعلام کرد که دانش آموزان ممکن است بیش از یک کلاس پاس/no pass برای بهار سه ماهه در نور از coronavirus بیما

توسط ATROTICNEWS در 26 اردیبهشت 1399

UCLA اعلام کرد که دانش آموزان ممکن است بیش از یک کلاس پاس/no pass برای بهار سه ماهه در نور از coronavirus بیماری همه گیر.

اما از چهار کلاس دوم-سال Arsh Gupta گرفتن او تنها قادر به تغییر مقیاس درجه بندی به تصویب/بدون عبور برای یک.

Gupta رشته های ریاضی کاربردی و اقتصاد در میان حدود 16 درصد از رشته در دانشکده حروف و علم است که باید مجاز دانش آموزان خود را به اعمال می شود عبور/بدون تصویب بندی به صورت عمده-دوره های مورد نیاز با توجه به Jeffrey Lewis, صندلی های دانشکده برای کالج.

زمانی که بخش های خود را تغییر درجه بندی سیاست های آنها توصیه می شود برای ارسال یک یادداشت به دانشکده کمیته اجرایی لوئیس گفت. تنها سه بخش ریاضیات و اقتصاد و فیزیک و نجوم نرسیده که به دانشکده کمیته اجرایی لوئیس گفت.

لوئیس گفت: ادارات در هر مدرسه باید آزادی برای طراحی برنامه های آنها احساس می کنید بهترین خود را برای دانش آموزان اضافه شده اما در آن طول می کشد زمان در مدارس مختلف در UCLA و ادارات در هر مدرسه به تغییر سیاست های درجه بندی را.

چندین دانش آموزان گفت که آنها نهفته این بخش که اعمال می شود عبور/بدون تصویب بندی سیاست عمده خود را مورد نیاز است.

Manasa لاکشمی یک سال اول فیزیک نجومی, دانشجو, برخورد با اضطراب و دیگر مسائل مربوط به سلامت روان قبل از همه گیر. اخیرا کسی به او نزدیک خانواده آزمایش مثبت برای coronavirus.

لاکشمی گفت که او می آموزد بهترین ها را از چهره به چهره تعامل و آموزش از راه دور باعث می شود آن را دشوار برای رسیدن به بزرگترین بالقوه است.

اختیاری پاس/بدون تصویب بندی سیاست در UCLA به کاهش استرس برای برخی از دانش آموزان, اما نه کمک به دیگران از جمله خودش, او گفت:.

"من آرزو می کنم که آنها گوش به دانش آموزان به عنوان وجود دارد بسیاری از ما نگران ما نمرات در سه یا چهار کلاس است که اجازه نمی دهد برای تصویب/بدون تصویب بندی طرح" لاکشمی گفت.

فیزیک و نجوم گروه اجازه داده است برای تصویب/بدون تصویب بندی به صورت عمده دوره های, اما تنها اگر دانش آموزان ارائه دادخواست با توجه به بیانیه ای در سیاست تصمیم توسط گروه علمی کمیته امور. در این بیانیه ذکر شده بسیاری از دانش آموزان اعتماد به نفس در توانایی های خود را برای کسب نمرات بالا و یا اولویت برای نامه نمرات خود را به دلیل برنامه های حرفه ای.

آلبرت Courey یک بیوشیمی استاد معتقد است که درجه بندی جدید سیاست برای این سه ماهه را به سهولت برخی از گناهان احساس توسط دانش آموزان به عنوان آنها تنظیم برای یادگیری آنلاین.

"من فکر می کنم همه دانش آموزان ما احساس استرس داشتن برای مذاکره ناگهانی تبدیل به آموزش از راه دور" Courey گفت. "علاوه بر این که البته (در حال) نگرانی های خود را در مورد خوب بودن از خانواده و دوستان خود را که ممکن است تحت تاثیر قرار. ... ما فقط فکر می کردم آنها را با دادن این گزینه های اضافی آن را (بود) برخی از راه های کوچک نسبت به تسکین استرس است."

اگر چه برخی از گروه ها تغییر کرده است سیاست های خود را هنوز بسیاری وجود دارد که هنوز هم با توجه به گزینه ای گفت: Leigh هریس مدیر برنامه طرح برای کارشناسی آموزش و پرورش بدست آورد.

زمان آن طول می کشد در مدارس مختلف در UCLA و ادارات در هر مدرسه به تغییر سیاست های درجه بندی را لوئیس گفت.

"دانشکده در هر بخش در واقع رأی به قبول عبور/بدون تصویب به برآورده عمده و جزئی مورد نیاز" هریس گفت. "پس چه زمان مصرف (است) دانشکده هستند که متفکر."

به عنوان در سه ماهه همچنان تصمیم گیری هنوز در حال ساخته شده در مورد چگونه دانش آموزان در حال یادگیری از طریق آموزش آنلاین هریس گفت.

"پردیس درگیر شدن در تلاش برای سعی کنید به درک دانش آموز تجربه در حال حاضر به طوری که ما می تواند به اصلاح و بهبود نحوه آموزش در طول تابستان و در پاییز" هریس گفت. "به خصوص اگر معلوم ما از راه دور و یا ترکیبی."

گوپتا گفت: او بخواهد برخی از این تصمیمات می آیند سریعتر در جهت رفع اضطراب بسیاری از دانش آموزان در این بیماری همه گیر.

"هر کس واقعا صوتی در مورد چگونه آنها بوده ام احساس و من قطعا ستایش افرادی که نشان داده ایم شجاعت آمد و صحبت در مورد تجارب خود را," او گفت:. "اما در همان زمان آن را بسیار دلسرد کننده است که برای دیدن آن واقعا نمی تحقق به هر ملموس تغییر دهید."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن