دانشجو-ایجاد برنامه Charipay ساده سازی فرایند اهدا به خیریه

برخی از UCLA دانشجویان احساس کردند که روند اهدا به موسسه خیریه مورد نیاز را سریعتر و آسان تر و شفاف تر است. به

توسط ATROTICNEWS در 31 اردیبهشت 1399

برخی از UCLA دانشجویان احساس کردند که روند اهدا به موسسه خیریه مورد نیاز را سریعتر و آسان تر و شفاف تر است. به عنوان یک راه حل برای این کار آنها یک برنامه.

در سال 2019 از UCLA دانش آموزان تاسیس Charipay راه اندازی است که اجازه می دهد تا مردم به طور مستقیم کمک به شریک موسسات خیریه استفاده از برنامه های iOS. این برنامه در حال حاضر ویژگی های بیش از 40 سازمان های خیریه از جمله یکی ایجاد شده توسط Charipay تیم خود را برای coronavirus امداد.

حتی زمانی که او می خواست برای کمک به یک علت آن اغلب دشوار و وقت گیر برای پیدا کردن قابل اعتماد خیریه گفت: Kevin یو یک Charipay بنیانگذاران و چهارم-سال اقتصاد و علوم شناختی ،

Charipay تاسیس شد به این آدرس باید گفت Kyler گیلبرت یک Charipay بنیانگذاران و سال چهارم ارتباطات و اقتصاد ، گیلبرت برای اولین بار بود به آمده تا با ایده برای برنامه.

کاربران می توانند فهرست برنامه باعث می شود برای کمک به و یا استفاده از گزینه جستجو برای پیدا کردن خاص سازمان های خیریه و یا باعث می شود. برنامه نگه می دارد آهنگ از هر علت کاربر اهدا شده به مشخصات خود را.

سامانتا چاندرا چهارم-سال اقتصاد کسب و کار دانشجویی گفت که قبل از او استفاده Charipay او اغلب در نظر گرفته و اهدا به موسسات خیریه اما هرگز به دنبال از طریق دلیل تمام تحقیقات مورد نیاز است.

او به تازگی به اهدا Charipay را COVID-19 صندوق.

"هنگامی که من مرتبط (کارت اعتباری) آن را می سازد آن را بسیار آسان است. ... آن را تقریبا مانند Venmo," چاندرا گفت.

این Charipay تیم هرگز لمس کمکهای مالی; کمک های مالی از طریق پرداخت آنلاین تکنولوژی به نام خط خطی گیلبرت گفت.

این تیم همچنین تحقیقات هر موسسه خیریه است که می پیوندد پلت فرم برای اطمینان از آنها شفاف در مورد چگونه آنها با استفاده از وجوه خود را گیلبرت اضافه شده است.

چون Charipay کوچک, راه اندازی یکی از بزرگترین چالش های بوده است به دست آوردن اعتماد از سازمان گیلبرت گفت.

"این بسیار آسان برای موسسات خیریه به چوب با آنچه آنها در حال حاضر گفت:" عبدالله Elqaq یکی دیگر از بنیانگذاران Charipay و سال سوم مهندسی کامپیوتر ،

این چالش از اولین موسسه خیریه پیوستن به پلت فرم همه بیشتر هیجان انگیز برای آنها Elqaq گفت.

بسیاری از موسسات خیریه باید پیوست و پس از آن. آنها به تازگی موفق به دریافت یک پیام از Make-A-Wish, هاوایی, یک موسسه خیریه آنها امیدوار بود به کار با از آغاز گیلبرت گفت.

در آینده این تیم امیدوار است بیشتر برای پیاده سازی ویژگی های رسانه های اجتماعی اجازه می دهد تا کاربران برای به اشتراک گذاشتن باعث می شود با هر یک از دیگر. هدف خواهد بود نه به رخ کشیدن, کمک های مالی, اما به علل خیریه بیشتر تبلیغات از طریق کاربران شبکه های اجتماعی گفت: Jason Lim فنی سرب از Charipay و یک سال اول اطلاعات تئوری ،

"(ما) اجازه می دهد مردم را به خواندن بیشتر در مورد و برای دریافت آموزش در مورد چگونه آنها در حال کمک به این مناطق خاص" گیلبرت گفت.

Charipay COVID-19 اضطراری صندوق امداد

از ابتدای رمان coronavirus شیوع این تیم قرار داده است بسیاری از کار خود را به سمت Charipay خود موسسه خیریه Charipay COVID-19 امداد اورژانس صندوق.

Charipay با استفاده از کمک های مالی به این صندوق برای خرید تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE به طور مستقیم از تولید کنندگان. اعضای تیم پس از آن شخصا تحویل PPE به مراکز درمانی از جمله ملکه مرکز پزشکی در هاوایی سنت جوزف سلامت در تگزاس و کالیفرنیا MemorialCare ساحل طولانی مرکز پزشکی و UCLA سلامت.

اولین محموله از PPE به تازگی وارد که شامل بیش از 1200 چهره سپر و بیش از 1000 ماسک گیلبرت گفت.

گراهام تسه افسر ارشد پزشکی در MemorialCare میلر کودکان و زنان بیمارستان لانگ بیچ گفت: کمک های مالی مانند Charipay کمک بیمارستان آماده شدن برای آنچه که آنها انتظار دارند به وضعیت بلند مدت.

"این اطمینان که ما به اندازه کافی PPE نه فقط امروز اما دو ماه پایین جاده چهار ماه پایین جاده از یک سال از هم اکنون" تسه گفت.

لیم و Elqaq گفت: هر دو آنها قدردانی توانایی ایجاد تفاوت مثبت از طریق Charipay.

"من می خواهم گرفته شده (پروژه های دیگر) اما این اولین بار است که یکی از این نوع تا به حال بیشتر از یک بشردوستانه طرف به آن" Elqaq گفت. "که من فکر کردم واقعا سرد است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن