دانشجویی باشگاه در صورت لغو, رویدادهای تعامل با چالش های مطرح شده توسط مجازی تنظیم

امیلی Luong رئیس جمهور در مقطع کارشناسی ارتباطات, انجمن, احساس او کشیده شد به یک سوراخ از اضطراب و وحشت پس از

توسط ATROTICNEWS در 12 اردیبهشت 1399

امیلی Luong رئیس جمهور در مقطع کارشناسی ارتباطات, انجمن, احساس او کشیده شد به یک سوراخ از اضطراب و وحشت پس از کشف بهار سه ماهه خواهد بود نقل مکان کرد به آنلاین.

"من از نوع پاچه ... وقتی بهار چهارم (منتقل شد) آنلاین نیست چون فرض کردم که همه چیز تمام شد" گفت: Luong یک سوم سال های ارتباطی ،

سازمان های دانشجویی, چهره های نوظهور در تلاش به عنوان یک نتیجه از انتقال به آموزش از راه دور برای سه ماهه بهار در رمان شیوع کروناویروس.

برخورد با لغو شد, حوادث

Luong باشگاه UCA فراهم می کند کارگاه های آموزشی و منابع برای کمک به دانش آموزان آماده شدن برای یک حرفه ای در ارتباطات است. در حالی که باشگاه نه حل آن تا به حال به تماس با حواشی شبکه های رویداد پس از UCLA لغو همه غیرضروری رویدادها پردیس در پاسخ به این رمان coronavirus.

باشگاه های دیگر نیز به حال خود بهار سه ماهه طرح تغییر به دلیل UCLA دستور.

کودکان ایدز ائتلاف در UCLA معمولا میزبان رویدادهای جشن اعضای yearlong در بهار اما به دلیل شرایط فعلی آن را نمی تواند به اعضای معمولی در شخص جشن گفت: سوفی احمد رئیس سازمان است.

"(من) فقط از نوع (احساس) بد تقریبا برای هر کس نیاز به اختصاص زمان و انرژی زیادی و پس از آن واقعا نمی گرفتن تمام جشن جنبه ای از آن گفت:" احمد یک سال چهارم علوم اعصاب و اسپانیایی ،

احمد گفت: آنها در حال حاضر بدانند آنچه که آنها می توانند اعضای خود را در محل جشن با هم در فرد است.

PAC نیز تا به حال خود را به حرکت رقص ماراتن حاضر این سال است. رقص ماراتن است یک رویداد سالانه برگزار می شود در Pauley غرفه به منظور بالا بردن آگاهی در مورد اچ آی وی/ایدز.

Yukta Trivedi, co-رئیس باشگاه عکاسی در UCLA گفت: این برنامه ریزی برای سازماندهی یک گالری عکس را برای اعضای خود به خود را در حال حاضر بهترین عکس ها در Kerckhoff گالری هنر قبل از UCLA دستور که می شده اند اولین نمایشگاه و رویداد بعد از احیا شد سال گذشته است.

علاوه بر این باشگاه لغو هفتگی خود گردش به عکس مکان های اطراف لس آنجلس است که یک جزء اصلی از این باشگاه گفت: Trivedi سوم-سال اقتصاد کسب و کار آموز است.

به آدرس لغو آن هفتگی گردش و, گالری عکس, این باشگاه شده است قرار دادن کردن هفتگی عکس در محیط داخلی با چالش های اعضا برای انجام و باشگاه رهبران با توجه به ایجاد یک مجله یا دفترچه برجسته اعضای' بهترین عکس Trivedi گفت.

حفظ نامزدی

چندین باشگاه رهبران گفت: حفظ ارتباط با اعضای موضوع بود.

"یکی از بزرگترین سوالاتی که من تا به حال ... (بود) چطور همه هنوز درگیر و احساس می کنم بخشی از این باشگاه است؟" سامانتا چاندرا رئیس 180 درجه مشاوره در UCLA.

در حال حاضر 180DC میزبان زوم جلسات برای فعالیت های مختلف مانند بازی Pictionary آنلاین و با استفاده از برنامه های پیام رسانی مانند شل و Facebook Messenger برای تعامل با کاربران است.

برخی از باشگاه ها تلاش می کند با انتخاب و یا آموزش مدیران.

جاناتان سونگ رئیس جمهور کره ای, آمریکا, انجمن دانشجویان گفت: خود باشگاه مربوط می شد با اطمینان کامل چرخه انتخابات برای تعیین رهبران جدید. آواز اضافه شده آنها در حال کار بر حفظ تعامل با اعضا و صدور باشگاه T-shirts به اعضای خود است.

چاندرا چهارم-سال اقتصاد کسب و کار دانشجویی گفت: باشگاه تا به حال مسائل مربوط به حرکت انتخاباتی خود را آنلاین به دلیل انتخابات فصل است که به طور معمول زمان برای اعضای باند بیش از آینده باشگاه و بالا بردن باشگاه روح.

"پس از انتخابات بود آنلاین بسیار تضعیف روحیه ... به دلیل انتخابات است که معمولا زمانی که هر کس می آید با هم" چاندرا گفت.

180DC انتخابات صورت گرفت از طریق زوم در روز دوشنبه.

UCA در حال حاضر انتخاب رهبران آن در طول زمستان چهارم به طوری که آنها در رویارویی با طوفان مغزی ایده هایی برای چگونه برای آموزش های دریافتی رهبری Luong گفت.

حل مشکل

سازمان های دانشجویی, رهبری و تعامل با ارائه منابع برای سازمان های دانشگاه در تلاش برای تنظیم به انتقال به آموزش از راه دور. تنها یک اجرا توسط UCLA, کمک, ثبت نام پردیس سازمان ها با فعالیت ها و ذخایر Bruin پلازا برای آنها.

هر ثبت نام پردیس سازمان اختصاص داده شده است که تنها مشاور برای کمک به راهنمای آنها را و تنها توصیه می شود ثبت نام باشگاه های رسیدن به مشاوران خود در یک ایمیل در آغاز بهار سه ماهه.

باشگاه های متنوع در رویکرد خود را به حل مشکلات مربوطه. برخی از مورد استفاده خود را تنها مشاور برای راهنمایی.

UCA حل و فصل مسائل خود را از طریق برخی از خلاقیت و مشاوره با آن تنها مشاور مایکل Gamez که کمک کرد تا این باشگاه اشفتگی فکری موقتی مختلف مجازی حوادث.

UCA در حال حاضر برنامه ای برای نگه آموزشی برای تدریس دریافتی اعضای هیئت مدیره مسئولیت های خود را و عمل مشترک در شرایطی که هیئت مدیره مواجه است. Luong گفت: مراحل ساخته شده خروجی هیئت مدیره بیشتر امیدوار.

"ما شروع به در ... 50% (اما) آن را به 85 درصد از نظر روحیه" Luong گفت. "ما هنوز هم بسیار نا امید, شما می دانید که ما نمی توانیم حوادث ما برنامه ریزی کرده اند اما ... ما احساس کمی بهتر است."

احمد گفت: باشگاه او اغلب تماس حاصل آن تنها مشاور پاملا Cysner قبل از آموزش از راه دور و Cysner همچنان قابل اعتماد منبع برای راهنمایی و پشتیبانی در طول انتقال. برای مثال هنگامی که آن را به حرکت رقص مسابقه دو ماراتون آنلاین Cysner به پشتیبانی کامل از ابراز اعتماد خود را در توانایی های خود را به احمد گفت.

"ما می دانستیم که ... کسی که از UCLA بود و ما از طرف" احمد گفت.

احمد اضافه شده او صحبت کرد و به سازمان های دیگر به یاد بگیرند که چگونه خود را گرفتند و تطبیق با شرایط جدید و حفظ تعامل با اعضای.

تایید شده انجام شده است انواع حوادث و فعالیت های کاربران را به ماندن متصل با این باشگاه است. آن را ایجاد کرده است توصیه اسناد برای کاربران به لیست مورد علاقه خود را موسیقی و فیلم و همچنین اعضای شرکت کننده در یک PAC-مضمون کیک-پخت رقابت احمد گفت.

180DC همچنین با استفاده از مشاوره از دیگر گروه های دانشجویی برای حل مشکلات خود را ندارد و مخاطب آن تنها مشاور برای کمک به. چاندرا گفت 180DC به طور معمول نمی کند و مخاطب آن تنها مشاور و آنها مطمئن نیستید که چگونه مفید بینش خود را می تواند به اجرا در سازمان دانشجویی.

"من شانس بدانند چه چیزی برای انجام با صحبت کردن به دیگر رهبران دانشجویی و ... صحبت به دیگر 180DC شاخه" چاندرا گفت. "من نمی دانم اگر تنها در حال رفتن به قادر به به من که بینش به خصوص از آنجا که آنها بزرگسالان هستند و آنها را در زندگی دانش آموز جهان است."

باشگاه عکاسی هم مشورت آن تنها مشاور. Trivedi گفت: آنها بیشتر از آرام و گاه به گاه باشگاه, به طوری که آنها هر گونه مشکلی با فشار به اندازه کافی به تماس خود را مشاور.

KASA که چگونه این امر گردش زمان کارکنان برای سال آینده کارکنان و برنامه ها در کمک به ورودی آن رهبران انتقال به نقش خود را به صورت دیجیتالی گفت: سونگ, سوم, سال اقتصاد ،

آنها همچنین با استفاده از رسانه های ارتباطی مختلف برای حفظ تعامل با اعضای همچون Facebook صفحه شل اختلاف و بیشتر آواز گفت.

اگر چه KASA نمی کند به شدت بستگی دارد تنها آواز گفت که او فکر می کند تنها می تواند ارائه منابع بیشتر برای کمک به اعضای خود را تنظیم برای انتقال به جای داشتن سازمان مستقل به دنبال فردی بیشتر کمک های خود را تنها از طریق مشاور.

دریافت به روز رسانی خواهد باید با کمک هیئت مدیره در حفظ و KASA اعضای حلقه به خصوص در آغاز از انتقال به کنترل از راه دور, آموزش آواز گفت.

تنها نیز می توانست بیشتر شخصی با کمک آن احمد گفت.

"ایمیل من اخذ شده است در بیشتر قسمت ها که از طرف تنها اتاق شده اند مانند "عزیز امضا کنندگان' ... که من مانند " خوب این است که یک ایمیل انبوه من گرفتن,'" احمد گفت. "آن را نمی خواهید به کلیک بر روی آن ایمیل به طور خاص است."

احمد گفت که ایمیل می توانست catered به باشگاه و خطاب نگرانی های آنها ممکن است به دلیل انتقال.

تنها منابع

تنها مدیر Mike Cohn گفت: تنها در حال انجام بهترین خود را به ارائه منابع برای سازمان ها برای مقابله با شرایط جدید.

سازمان ها می توانند با استفاده از زوم حساب نرم افزار که در حال ارائه به تمام UCLA دانش آموزان به میزبان جلسات تا به 100 شرکت کننده تا 24 ساعت. یک در یکی از جلسات در زوم آیا محدودیت زمانی دارند.

تنها همچنین پیشنهاد سازمان ها را به استفاده از گوگل, دیدار, در حال حاضر رایگان تا سپتامبر. 30 با ویژگی های از قبیل جلسات با 250 شرکت کننده حداکثر livestreaming برای 100,000 بیننده در هر دامنه و گزینه ای برای ضبط جلسات و صرفه جویی در آن ضبط شده در گوگل درایو.

تنها نیز ارائه شده خود را به منابع دیجیتال برای سازمانها به استفاده از آن به وب سایت Facebook صفحه یوتیوب RCO بودجه سیستم UCLA Bruin رهبران برنامه Instagram, و بیشتر.

تنها خواهد شد و همچنین ارسال خبرنامه که شامل منابع و پیشنهادات خود را برای تعامل, به, امضا برای کمک به سازمان خود را تنظیم به انتقال کوهن گفت.

"این نام تجاری جدید" کوهن گفت. "ما در حال کنار هم قرار دادن همه چیز است که اتفاق می افتد در سراسر کشور هستند که (از) ارزش ... ما به فکر ایده های جدید. من در دیدار با کارکنان به طور منظم و ما قصد داریم در ادامه به قرار دادن بیشتر و بیشتر اطلاعات در خبرنامه ما."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن