بهار بخوان 2020 متحد پراکنده در بدن دانش آموز در آنلاین جشنواره سرود و رقص

اجتماعی فاصله نمی تواند جلوگیری از این سال را به بهار آواز خواندن شرکت کنندگان از مصرف به یک virtual مرحله. سا

توسط ATROTICNEWS در 10 خرداد 1399

اجتماعی فاصله نمی تواند جلوگیری از این سال را به بهار آواز خواندن شرکت کنندگان از مصرف به یک virtual مرحله.

سالانه موسیقی, رقص و کمدی رویداد سازمان یافته توسط دانشجو فارغ التحصیلان رفت و زنده به روی صفحه نمایش کامپیوتر در سراسر جهان شب جمعه. پس از بهار بخوان تصمیم حرکت به یک فرمت آنلاین به رعایت COVID-19-اجتماعی ناشی از فاصله گرفتن مقررات مسابقه شروع از قبل ضبط تصویری اجرای به عرضه در طول این رویداد جریان زندگی می کنند. و بین قصه گویی و اجرای طرح کمدی ساخت نور از مشکلات از تحصیل در خانه بهار بخوان 2020 ایالات پراکنده بدن دانش آموز برای این سنت سالانه.

با وجود مصرف در پلت فرم کاملا جدید این رویداد را سال نگهداری قالب همان سال گذشته است. جریان زندگی در بافت راه خود را از طریق, خود ارضایی, duet band و اجرای رقص در حالی که interspersing طرح از کمدی شرکت گروه بین هر موسیقی شماره.

برای باز کردن نشان می دهد سولیست Akshay Anand, سوم, سال, مولکولی, سلولی و زیست شناسی رشد, دانش آموز, نمایش مسیر خود را با عنوان "سال" همراه با پاستل تصویری از او در حال بازی گیتار آکوستیک خود در یک غروب پیاده روی.

طبیعت برجسته در بخشی از اجرای برنامه های دیگر نیز از جمله این که توسط دو جت Talandis و Xander آمبروز, سوم, سال, بشر شناسی و جامعه, دانش آموز و یک سال اول تئاتر دانشجویی بود. این جفت ارز با استفاده از ویدئو برای آهنگ اصلی "رودخانه" به ایجاد یک بصری روایت به جفت با خود شعر. به عنوان Talandis خواند "من رفتن به پایین رودخانه به تماشای آن سوزاندن تمام مشکلات من و تمام من صدمه دیده است" بینندگان می تواند به تماشای داستان گشوده طریق سیاه و سفید عکس های از او در حال اجرا را از طریق جنگل به سمت آب.

گذشته از این, تصاویری از طبیعت, برخی از گروه های بزرگتر استفاده split-screen اثرات به طور موثر به نمایش گذاشتن هر یک از اعضای خود را. حتی از نظر فیزیکی از هم جدا شده گروه هایی مانند امضای A Cappella در بر داشت راه را برای عملکرد خود احساس ایران. در آن mash up از سرنوشت فرزند "بازمانده" و همراهی Kesha به نام "دعا" همه گروه دختر به نظر می رسد به عنوان یک شبکه از فردی ارتباط با خوانندگان در مجموع به دنبال در هر یک سولیست در سراسر آهنگ.

به طور مشابه گروه وحشی فلوکس موزیک ویدئو برای آهنگ "اگر فقط" شروع با هر یک از اعضا در بخش های مختلف از همان خانه و در نتیجه با آنها رقص از مکان های جداگانه در همان تماس تصویری.

بین هر عملکرد اعضای شرکت شد مطمئن شوید که به صدای سنج ایجاد کردن در با طرح عمدتا با تمرکز بر پیامدهای اجتماعی از COVID-19 با تم محور بر تصویری-چت فن آوری است. این طرح در بازه زمانی از دانش آموزان سفر به UCLA از طریق ویدئو پس زمینه, لحظات بی دست و پا از گروه-اعضای پروژه تلاش خود را قطع میکروفن و یک عاشقانه آشکار در قرنطینه در باشگاه پنگوئن.

همانطور که در سال گذشته این گروه به پایان رسید با یک UCLA با مضمون آهنگ طنز. در این سال منn خود تفسیر "فصل عشق" از موسیقی برادوی "اجاره" اعضای شرکت اظهار تاسف در مورد 115,200 دقیقه است که دانش آموزان شده است به دور از پردیس, اما آنها مطمئن شوید که به توجه داشته باشید که بهار آواز خواندن یک راه به آنها را به عقب با هم دوباره.

پس از آن روند اجتماعی, هنر, پروژه تشکیل شده از سال چهارم موسیقی شناسی دانشجو متی گیلبرت و چهارم سال مالی actuarial mathematics, دانشجو, Alena Abella تحویل مشابه ضریب اطمینان در عملکرد خود از آن آهنگ "کارول." قهوه ای صدای زیر ویدئوها از دانشگاه UCLA در اوایل روز پژمرده به کلیپ از دانشجویان فعلی در Janss مراحل و در رز باول بازی های فوتبال به عنوان جفت به پایان رسید این ویدئو آینده با هم به خواندن شعر "آیا من می توانم هنوز هم دوست دارم از شما خیلی دور است؟"

این تن پژمرده را نشان می دهد تنفس شکستن که در آن بینندگان داده شد یک نگاه اجمالی از این سال افراد مشهور مربیان مربیگری خود را نوازندگان در طول فیلمبرداری روند. خارج از عملکرد مشاوره از هنرمندان مانند جوان های غول پیکر خواننده Sameer Gadhia و طراح رقص Tamica واشنگتن-میلر دانشگاه UCLA سابق ژیمناستیک, مربی, Valorie Kondos زمینه در زمان یک لحظه به تشویق نوازندگان او مربی مربوط به تاثیر عملکرد خود را به جهان در مقیاس بزرگ به عنوان آن را قرنطینه و COVID-19 احتیاطی.

"ما در حال رفتن به یک فانوس دریایی برای چگونه به حرکت به جلو و ... در فصل جدید با سرسختی و شجاعت و شور و شوق و اجازه دهید فراموش نکنید قدردانی" Kondos زمینه گفت.

پس از بیشتر, خود ارضایی, اواز یا موسیقی دو نفری و گروه اجرای برنامه همراه با فیلم توسط بزبان گروه Scattertones و گروه رقص ایکاروس رقص معاصر Co – که هر دو ویژه قبل از ثبت مطالب از گروه های ایالات – live جریان نمایش در آمد ،

وب سایت زندگی می کنند در بخش نظر دهید ادامه داد: برای پر کردن با بینندگان واکنش در طول نمایش لحظات پایانی. و در جای بهار بخوان معمول جوایز آن را تنها خواهد شد ارائه آن Bruin جایزه انتخاب این سال است. این جایزه خواهد بود بر اساس چگونه بسیاری از امثال هر بازیگر تصویری دریافت در یوتیوب در هفته آینده با برنده اینکه رسما اعلام کرد در ژوئن 5.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن