نقره ای صفحه نمایش روانشناسی: در حالی که برخی از فیلم کشف اسکیزوفرنی حساسیت دیگران تداوم کلیشه های

سلامت روان پرداخته شده است به طور گسترده در رسانه های عمومی از نگران کننده شخصیت مطالعات مانند "Joker" به نشاط

توسط ATROTICNEWS در 28 فروردین 1399

سلامت روان پرداخته شده است به طور گسترده در رسانه های عمومی از نگران کننده شخصیت مطالعات مانند "Joker" به نشاط خانواده طرفداران مانند "داخل به خارج است." اما در حالی که برخی از تصاویر با موفقیت درخشش نور بر سلامت روان, شرایط دیگران صرفا تداوم کلاله و کلیشه. مقاله نویس Alissa Evans قرار می دهد او علوم شناختی درجه برای استفاده در صفحه نقره ای و روانشناسی در مقایسه با فیلم و نشان می دهد که به رخ کشیدن دقیق توصیفاتی از سلامت روان به کسانی که قربانی صحت برای درام.

هشدار: جزئی اخلال گران جلوتر

افراد مبتلا به اسکیزوفرنی هستند نه خشونت killers, فیلم, اغلب آنها را می شود.

آنها در واقع بسیار به ندرت خطرناک است گفت: Keith Nuechterlein یک استاد برجسته در بخش روانپزشکی و Biobehavioral علوم و روانشناسی. Nuechterlein همچنین مدیر UCLA اول-قسمت روان کلینیک مواظبت برنامه تحقیقاتی گفت: دقیق توصیفاتی از علائم و رفتارهای مرتبط با اسکیزوفرنی خواهد استنباط همدلی بیشتر برای افراد مبتلا به این اختلال است. اما در عوض فیلم های محبوب مانند "شاتر آیلند" "دیدار" و "ناخوانده" ممکن است تقویت کلیشه های به تصویر می کشد شخصیت های با اسکیزوفرنی به عنوان غیر قابل پیش بینی قاتلان.

"مشکل این است که کسانی که ترسناک ترسناک-filmlike تصاویر به نحوی با توسل به ... عموم" Nuechterlein گفت. "بنابراین وجود یک وسوسه برای تاکید بر این جنبه حتی اگر آنها کاملا غیر واقعی است."

[مرتبط: نقره ای صفحه نمایش روانشناسی: به دنبال به راه, فیلم, تلویزیون را نشان می دهد تصویر کشیدن افسردگی]

در Nuechterlein گفت: افراد مبتلا به اسکیزوفرنی ممکن است تجربه شنوایی, توهم, توهم اعتقادات و یادر موارد نادر تمایل به صحبت می کنند و یا در نوشتن جملات نامفهوم. این علائم روان پریشی نیز ممکن است همراه با علائم منفی که اشاره به برخی از نوع کسری در حالت عادی عملکرد ذهنی. علائم منفی اسکیزوفرنی ممکن است شامل تخت بر – کاهش یک فرد طیف وسیعی از احساسات و یا سکون و فقدان انرژی و انگیزه Nuechterlein گفت. افراد مبتلا به اسکیزوفرنی اغلب منفعل هستند و بیشتر احتمال دارد به خشونت نسبت به خود بیش از دیگران است.

اما منفعل و بدون خشونت شخصیت را ندارد برای دراماتیک سینما – حداقل نه در هالیوود ، در "شاتر آیلند" تدی ضمنی اسکیزوفرنی استفاده می شود به عنوان یک طرح دستگاه بیشتر به این فیلم مرکزی رمز و راز و به رنگ او را به عنوان غیرقابل کنترل و دیوانه. او تجارب زنده توهم می شود و به طور فزاینده ای خطرناک به عنوان او به بررسی یک بیمار ناپدید شدن از یک بیمارستان روانی.

با توجه به یک مطالعه عروسکی مرتکب مجموع از نه اعمال خشونت در برابر دیگران در سراسر فیلم. به طور مشابه شخصیت های مبتلا به اسکیزوفرنی در "سفر" و "The caveman's Valentine" هستند و خشونت نسبت به دیگران 10 و 13 بار بود. چنین ترسناک سینمایی تصاویر تا حدی توضیح دهد که چرا تا 80 درصد از عموم مردم بر این باورند افراد مبتلا به اسکیزوفرنی ممکن است در عمل با خشونت با توجه به علمی آمریکا.

اما واقعیت این است که بسیاری از افراد مبتلا به اسکیزوفرنی نمی نمایشگاه جسمی رفتارهای تهاجمی. در واقع افراد مبتلا به اسکیزوفرنی هستند تا 14 برابر بیشتر احتمال دارد به قربانیان خشونت به جای عاملان.

[مرتبط: نقد و بررسی فیلم: 'Tigertail' ارائه می دهد صمیمی نگاه به روابط خانوادگی در سراسر نسل]

با وجود این برجستگی از خشونت توصیفاتی از اسکیزوفرنی, همه فیلم تکیه بر استعاره. Nuechterlein گفت: "یک ذهن زیبا" آیا یک سرویس برای کسانی که با این اختلال با نشان دادن چگونه از صمیم قلب جان نش معتقد است در توهم و spotlighting اهمیت خود را پشتیبانی می کند. با این تعریف از جنون به عنوان یک ناتوانی موقت به تشخیص واقعیت از توهم فیلم سرآمد در به تصویر کشیدن این قطع و بدون نقاشی نش به عنوان آشفته و یا دیگر کشی.

در عین حال حتی "یک ذهن زیبا" است که کامل نیست. اگر چه توهم بصری مانند نش مدتی هم اتاقی و تصور دولت سرپرست – می تواند رخ دهد Nuechterlein گفت: توهم مرتبط با اسکیزوفرنی معمولا شنوایی. به دلیل تاکید بر پدیده های بصری فیلم است نه به طور کامل و دقیق نمایندگی از اسکیزوفرنی. با این وجود Nuechterlein معتقد است از آنجا که فیلم های بصری رسانه های سینمایی انتخاب در نهایت نمی تضعیف موفقیت فیلم.

"اگر به طور کلی اثر است نشان می دهد که کسی که با بیماری اسکیزوفرنی می شود به طور کامل دغدغه با این واقعیت دیگر این نوع از ابزار های بصری آنها با استفاده از" Nuechterlein گفت. "این می تواند خوب اگر آنها را مجبور به انجام این کار, اما از آن است که سخت تر است را به یک شخصیت به طور کامل جذاب برای مخاطبان اگر شما چوب با شنوایی پدیده."

توهم بصری نیز یک ابزار در "اسب سیاه" – اخیر Netflix فیلم – که ارتباط شخصیت اصلی را به طور فزاینده ای اریب درک از واقعیت است. فیلم غواصی تا عمیقا در ذهن سارا خجالتی فروشگاه صنایع دستی کارگر که هرگز آن را تایید می کند که آیا باورهای خود در مورد شبیه سازی و آدم ربایی بیگانه هستند در واقع هذیان.

اما سارا مادر بزرگ بود اسکیزوفرنی و Nuechterlein گفت: وجود یک جزء ژنتیکی قوی به این اختلال است. با وجود ابتلا به اسکیزوفرنی او توهم و تصور و توهم و از سفینه های فضایی و بیگانگان سارا خشونت آمیز است. تجربه خود را با آنچه که استنباط به اسکیزوفرنی است هرگز برای بهره برداری شوک ارزش آن را ترسناک و گیج کننده مارپیچی و مخاطبان است که به منظور همدردی با او از ترس نیست ، این طراوت را که می تواند نشان دهنده تغییر در نحوه به بیماری روانی خواهد بود به تصویر کشیده شده در فیلم در حال حرکت رو به جلو است.

دلسوز, تصاویر اسکیزوفرنی می تواند کمک به کاهش ترس مردم و سوء تفاهم از اختلال Nuechterlein گفت. فیلم هایی مانند "اسب سیاه" و "یک ذهن زیبا" استفاده نمی اسکیزوفرنی به عنوان یک طرح حیله و نه آنها نشان می دهد همه افراد مبتلا به اسکیزوفرنی هستند killers. به جای آنها حساسیت کشف عاطفی پیچیدگی های روان موجب زدودن مضر ایده که افراد مبتلا به اسکیزوفرنی – و یا هر اختلال روانی – صرفا "دیوانه".

"(اصطلاح دیوانه) را تشویق نمی کند همدلی برای فرد مبتلا به این اختلال را" Nuechterlein گفت. "این منجر به بیشتر ننگ است که نابجا است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن