نقره ای صفحه نمایش روانشناسی: فیلم های تلویزیون می تواند انجام کار بیشتر برای گسترش توصیفاتی از اضطراب

سلامت روان پرداخته شده است به طور گسترده در رسانه های عمومی از نگران کننده شخصیت مطالعات مانند "Joker" به نشاط

توسط ATROTICNEWS در 11 اردیبهشت 1399

سلامت روان پرداخته شده است به طور گسترده در رسانه های عمومی از نگران کننده شخصیت مطالعات مانند "Joker" به نشاط خانواده طرفداران مانند "داخل به خارج است." اما در حالی که برخی از تصاویر با موفقیت درخشش نور بر سلامت روان, شرایط دیگران صرفا تداوم کلاله و کلیشه. مقاله نویس Alissa Evans قرار می دهد او علوم شناختی درجه برای استفاده در صفحه نقره ای و روانشناسی در مقایسه با فیلم و نشان می دهد که به رخ کشیدن دقیق توصیفاتی از سلامت روان به کسانی که قربانی صحت برای درام.

اضطراب است که هیچ غریبه ای در میان coronavirus بیماری همه گیر.

حتی قبل از این ویروس تبدیل شده و روزانه زندگی وارونه اختلالات اضطرابی بودند برخی از شایع ترین بیماری های روانی در ایالات متحده تاثیر 18.1 درصد از جمعیت در هر سال با توجه به اضطراب و افسردگی ارتباط آمریکا است.

و در رسانه های, فیلم مانند "Midsommar," "The Perks of Being a Wallflower" و حتی "پیدا کردن نمو" در ادامه به تکیه بر چنین شرایط بیشتر به توطئه های خود را. اما در حالی که روایات غالبا کشف تروما و زای مرتبط با اختلالات مانند اختلال استرس پس از سانحه و خاص اختلالات اضطرابی مانند اضطراب اجتماعی, اختلال اضطراب فراگير و اختلال و یا GAD باقی مانده است کمتر در رسانه های جریان اصلی. دیوید Kronemyer یک UCLA بالینی مرکز تحقیقات و دانشمند در Semel موسسه علوم اعصاب و رفتار انسان را به اضطراب و اختلالات مرتبط با مرکز گفت: به طور کلی احساسات از انحراف و یا unsettledness که اغلب مشخصه گاد ممکن است دشوار برای انتقال بر روی صفحه نمایش.

"وجود دارد این نوع از تفکر به جهان عدم تطابق ... پس در راه شما بیگانه و یا ... از کالیبراسیون با واقعیت" Kronemyer گفت. "این سخت است برای به تصویر کشیدن چیزی که مبهم و مبهم به خصوص برای فیلم های که نیاز به یک شروع, میانه و پایان است."

[مرتبط: نقره ای صفحه نمایش روانشناسی: به دنبال به راه, فیلم, تلویزیون را نشان می دهد تصویر کشیدن افسردگی]

فیلم لذا تکیه بر تخصصی تر انواع اختلالات اضطرابی با بتن و قابل تعقیب باعث سوق دادن داستان رو به جلو است. اضطراب اجتماعی یک اختلال است که ترس از موقعیت های اجتماعی و از قضاوت توسط دیگران به نقطه تداخل با زندگی روزمره است. متوسط سن شروع اختلال اضطراب اجتماعی است که 13 سال که ممکن است توضیح دهد که چرا از آن است که به شدت برجسته در درام مانند "کلاس هشتم" و "The Perks of Being a Wallflower." Kronemyer گفت: این شروع زودهنگام است تا حدی به دلیل این واقعیت است که دوران نوجوانی بسیار حساس دوره در رشد و نمو چرخه.

بسیاری از آمدن از سن فیلم به تصویر کشیدن این دوره حساس پرستانه. در "کلاس هشتم" Kayla agonizes بیش از هر کلمه او صحبت می کند و هر Instagram فیلتر او استفاده می کند اما به جای درمان نگرانی های خود را به عنوان سطحی, فیلم همدردی با او شدید و ترس از قضاوت. به عنوان Kayla مدتها سینک دستشویی و gasps هوا قبل از ساخت ظاهر در محبوب دختر, استخر, پارتی, بیننده تقریبا می توانید احساس می کنید – و یا شاید حتی به یاد بیاورید – اضطراب او را تجربه.

چارلی هایش با بسیاری از همان ترس در "The Perks of Being a Wallflower" و مبارزه خود را برای ایجاد ارتباطات معنی دار در یک مدرسه جدید می تواند relatable به نوجوانان و بزرگسالان به طور یکسان. اما با وجود این نشانه های اضطراب اجتماعی, این فیلم اختصاص داده است توجه بیشتری به چارلی PTSD. چارلی تجارب تفکیک و سرزده خاطرات – که هر دو مشترک هستند علائم PTSD – که در نهایت منجر به یک حمله وحشت و اقامت در یک بیمارستان روانی.

به عنوان به طور معمول درست با اختلالات اضطرابی و اختلالات مرتبط مانند اختلال استرس پس از سانحه چارلی نمی تواند با استفاده از سرکوب و یا حواس پرتی خود را برای غلبه بر ضربه. Kronemyer گفت: آن را تقریبا غیر ممکن است به کاهش فرکانس و قدرت نفوذی افکار به سادگی با فکر کردن یا صحبت کردن در مورد آنها – این فقط باعث می شود آنها را بیشتر برجسته و اغلب منجر به بازگشتی فکر کردن حلقه.

"آن را مانند یک بازی از سینی و نردبان" Kronemyer گفت."شما را به بالا و سپس شما اسلاید به پایین دوباره و پس از آن شما می توانید به بالا و شما اسلاید به پایین دوباره از آنجا که شما نمی توانید مبارزه با تفکر با تفکر بیشتر."

[مرتبط: نقره ای صفحه نمایش روانشناسی: در حالی که برخی از فیلم کشف اسکیزوفرنی حساسیت دیگران تداوم کلیشه]

به جای Kronemyer گفت: تغییر رفتاری مسیر با تغییر توجه از داخلی فرایندهای ذهنی به جهان خارجی مفید است. او گفت: مهم این است که مردم به تدریج – با کمک یک درمانگر – مقابله با هر آنچه در آن است که باعث شده است این افکار ناراحت کننده. یک روش مفید است قرار گرفتن در معرض درمان که نیاز به کسانی که مبتلا به PTSD به حفر کردن به خود تروما یا ترس تا خاطرات دیگر خوب بکار بردن قدرت, او گفت:.

این فرآیند رویارویی مرکزی به "عسل پسر" است که بر اساس Shia Labeouf را در زندگی واقعی تجربه در نوتوانی. ساکن درمانگر می گوید اوتیس – که مبتلا به PTSD به نوشتن خاطرات خود از او سوء استفاده از مشروبات الکلی ، به عنوان مورد با قرار گرفتن در معرض درمان با ورزش نیروهای اوتیس به اذعان خود تروما بنابراین او می تواند دست آوردن مجدد کنترل بر زندگی خود و روان خود را.

این تصویر است که در نهایت موثر تا حدودی به دلیل PTSD اغلب کادمیم به علت و اثر ساختار فیلم و تلویزیون را نشان می دهد. با ضربه ای که به طور واضح تعریف بصری فلش بک ارائه یک راه مستقیم برای انتقال تجربه از PTSD در حالی که حفظ ساختار روایت. جای تعجب نیست, برخی از محبوب ترین فیلم و تلویزیون فرانچایز از جمله "شکستن بد" و "بازی های گرسنگی," "بازی تاج و تخت," "هری پاتر" و مارول سینمایی جهان همه ویژگی های شخصیت با PTSD علائم مانند.

اما GAD است و تقریبا به عنوان برجسته در رسانه های عمومی. GAD می تواند توسط بیش از حد نگران و همچنین دشواری های آرامش بخش و تصمیم گیری – و ممکن است باعث شود مردم به احساس جهان است و یک مکان خطرناک و یا مانند آنها همواره در انتظار فاجعه Kronemyer گفت. از آنجا که این اختلال به طور معمول به عنوان بتن به عنوان افسردگی یا اختلال استرس پس از سانحه او گفت: آن است که کمتر توسط عموم مردم درک و حتی سخت تر برای به تصویر کشیدن بصری.

شاید اگر نمونه های بیشتری از GAD در رسانه ها که به صراحت کشف اختلال مردم را بهتر درک علائم و خواهد بود به احتمال زیاد به دنبال کمک. فیلم و تلویزیون را نشان می دهد باید کار خود را به گسترش توصیفاتی از اضطراب با نشان دادن آن نیست و همیشه باید به وضوح تعریف شود و نه به طور واضح تعریف راه حل است. به طور مشابه Kronemyer گفت: مردم نیاز به گسترش دیدگاه خود را از جهان خارج از خود را محدود مدل های ذهنی است که می تواند اعمال سخت و اضطراب آور انتظارات زمانی که تکیه بیش از حد به شدت.

"آن زمانی که آن (اکتشافی) تبدیل مهاری و یا تبدیل شدن آنها به تعصبات و یا تعصبات است که آنها واقعا می تواند ما را به عقب نگه," Kronemyer گفت. "چیزی که ما باید انجام دهیم این است که یادگیری یک نوع متفاوت از یک مدل ذهنی است که بر اساس خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن