نقره ای صفحه نمایش روانشناسی: توصیفاتی از درمانگران اغلب نادیده می گیرند حرفه ای خود کارآمدی

سلامت روان پرداخته شده است به طور گسترده در رسانه های عمومی از نگران کننده شخصیت مطالعات مانند "Joker" به نشاط

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399

سلامت روان پرداخته شده است به طور گسترده در رسانه های عمومی از نگران کننده شخصیت مطالعات مانند "Joker" به نشاط خانواده طرفداران مانند "داخل به خارج است." اما در حالی که برخی از تصاویر با موفقیت درخشش نور بر سلامت روان, شرایط دیگران صرفا تداوم کلاله و کلیشه. مقاله نویس Alissa Evans قرار می دهد او علوم شناختی درجه برای استفاده در صفحه نقره ای و روانشناسی در مقایسه با فیلم و نشان می دهد که به رخ کشیدن دقیق توصیفاتی از سلامت روان به کسانی که قربانی صحت برای درام.

زندگی واقعی درمانگران زیادی برای گفتن از "چگونه می توانم شما احساس می کنید در مورد آن؟"

در واقع مجوز درمانگران بسیار تحصیل کرده و حرفه ای که اغلب با استفاده از طیف گسترده ای از روش های درمانی از جمله درمان شناختی رفتاری و ذهن آگاهی مبتنی بر مداخلات برای درمان مشتریان خود را. اما محبوب سینما و تلویزیون را نشان می دهد مانند "Silver Linings Playbook," "50/50," "شما" و "کمی بزرگ نهفته است" را نادیده می گیرند چنین حرفه ای به جای به تصویر کشیدن درمانگران به عنوان دوستان بدون مرز و یا مدعی رواقی شنوندگان. مارگارت هانت یک روانشناس بالینی و دانشکده در UCLA روانشناسی درمانگاه گفت: برخی از مشتریان شوکه هستند زمانی که آنها در واقع جدید برای به دست آوردن مهارت های زندگی پس از یک جلسه درمان.

"راه (درمانی) را به تصویر کشیده است نشان می دهد در اغلب باعث می شود آن را به نظر می رسد ... یا سرد و evaluative مانند خواندن ذهن یا بیش از حد یار و مرز خم به نقطه ای از سوء استفاده" شکار گفت.

سرد و محاسبه, تصاویر برجسته نشان می دهد مانند "کمی بزرگ نهفته است" که در آن درمانگر بیگانه می سازد یک مادر که عزاداری مرگ شوهر سوء استفاده در فصل دو. بشود و یا انتقاد مردم کمک نمی کند تغییر رفتار خود شکار گفت و شواهد نشان می دهد در واقع می تواند اثر مخالف. در مقابل او گفت: ایده آل تصویر از درمان خواهد از ویژگی های مراقبت از مشتری-درمانگر رابطه است که توسط هدایت مرزهای مناسب.

اما حتی دوستانه داستانی درمانگران اغلب محو خط بین حرفه ای و روابط شخصی با مشتریان خود را. برای مثال درمانگر در "دفترچه امیدبخش" می رود به مشتری خود را در خانه و حضور خود را در رقص رسیتال. اگر چه اقدامات خود را ممکن است به نظر می رسد مشکل در سطح چنین دوگانه روابط می تواند به طور بالقوه مضربه عنوان جایگزین مکاتبات خارج از دفتر ممکن است در نتیجه بهره برداری و یا فردی در تضاد است.

شکار گفت: درمانگران می تواند خاتمه جلسات برای چیزی به عنوان جزئی به حضور مشتری خود را, جای بدنسازی, بنابراین بیش از حد صمیمی دوستی در "دفترچه امیدبخش" به احتمال زیاد در نظر گرفته شود غیر اخلاقی توسط بسیاری از متخصصان بهداشت روانی.

[مرتبط: نقره ای صفحه نمایش روانشناسی: به دنبال اغلب نادرست فیلم توصیفاتی از اختلال هویت تجزیهای]

دوگانگی است و حتی بیشتر جدی نقض هنگامی که آن را شامل یک عاشقانه یا جنسی مشتری-درمانگر رابطه به عنوان دیده می شود در سری "شما" و فیلم "50/50." شکار گفت: درمانگران کسانی که درگیر در این نوع از روابط با مشتریان فعلی خود باید مجوز خود را لغو و همچنین می تواند محکوم به زندان در برخی از کشورها.

اگر چه فیلم به ندرت با غور در این عواقب بینندگان که آشنا هستند با درمان به احتمال زیاد خواهد شد به درک که غیر اخلاقی درمانگران اغلب به عنوان صرف طرح دستگاه گفت: دونالد Hiroto یک روانشناس بالینی و دانشکده در UCLA روانشناسی درمانگاه. اما بینندگان کمتر با تجربه با درمان ممکن است قاضی چنین توصیفاتی به عنوان نماینده ای از واقعیت در نتیجه پذیرش غیر حرفه ای و یا بی اثر درمانگران به عنوان هنجاراو گفت:.

"بسیاری از مردم ... که شده اند در معرض و یا هیچ حس از آنچه به منزله درمان ... دارای دیدگاه مشترک است که درمان فقط زمانی که شما صحبت کردن با کسی مانند صحبت کردن با همسایه خود" Hiroto گفت. "آنها ندارد و کامل برای قدردانی از قدرت روان درمانی است."

اثربخشی روان درمانی آشکار است در فیلم هایی مانند "Good Will Hunting" که ویژگی شان صالح درمانگر کمک می کند که مشتری خود را انتشار کودکی گناه با استفاده از تکنیک های مانند reparenting. اما حتی این خوبی در نظر گرفته فیلم نیست بی عیب و نقص تجسم درمانی است. در حالی که انجام یک جلسه بر روی یک نیمکت پارک است صرفا غیر متعارف قرار دادن مشتری در یک سبد است که به وضوح غیر اخلاقی. اگر چه او در عبور از برخی بدون ابهام مرزهای شان را درمان موثر روشها و فداکاری خود را به مشتری او را به یکی از بهتر سینمایی درمانگران.

[مربوط به: 'قتل حوا' فصل 3 روکش – قسمت 7: 'هیولا زیبا']

متاسفانه کمتر دلسوز فیلم درمانگران که آزادانه نقض محرمانه بودن هنوز هم نفوذ رسانه ای محبوب. در Hiroto گفت: اکثر درمانگران کار سخت برای محافظت از یک مشتری ضروری حق حفظ حریم خصوصی. وجود دارد برخی از جرائم مانند کودک و سالمند آزاری و یا معتبر تهدید به آسیب رساندن به خود یا دیگران – که نیاز به درمانگران برای شکستن محرمانه به گزارش شکار گفت. اما درمانگر در فیلم اخیر "فرو" نقض اخلاق و با پذیرش رشوه به فاش شخصی مشتری تروما.

با وجود چنین تصاویر غیر اخلاقی اکثر درمانگران را مرتکب هر اخلاقی جدی نقض در طول حرفه خود. اگر یک درمانگر آرایه وسیعی از استراتژی های تمرین و مکانیسم های مقابله ای بود با دقت بیشتری نشان داده شده بر روی صفحه نمایش شکار گفت: این احتمال وجود دارد بیشتر مردم خواهد راحت احساس می کنید به دنبال کمک و در نظر رفتن به درمان.

"مردم نمی فکر می کنم (درمانی) به عنوان" من می توانم یاد بگیرند که یک مجموعه ای از مهارت های است که کمک خواهد کرد من با همه روابط و همه از من ارتباطی و اعتماد به نفس و توانایی تحمل پریشانی'" شکار گفت. "آنها فکر می کنم از آن به عنوان 'من می توانم شکایت به کسی که برای یک ساعت در هفته که نه در همه آنچه در آن است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن