دوم را: Quibi گزش کردن بیشتر از آن می تواند جویدن در تلاش برای ایجاد جریان بیشتر در دسترس

Quibi ارائه محتوا است که کمتر از نیمی از ظهر از تلویزیون نشان می دهد – در نیمی از کیفیت بیش از حد. راه اندازی

توسط ATROTICNEWS در 9 اردیبهشت 1399

Quibi ارائه محتوا است که کمتر از نیمی از ظهر از تلویزیون نشان می دهد – در نیمی از کیفیت بیش از حد.

راه اندازی شده در مارس 6, برند, جدید, جریان, خدمات Quibi – کوتاه برای "سریع نیش" – می بالد به راحتی قابل هضم محتوا و بسیاری از ویژگی های اصلی سریال با قسمت های کوتاه تر از 10 دقیقه در طول. یادآور خدمات مانند یوتیوب و Netflix Quibi می افزاید: به مجموعهای از سرگرمی های خانواده ها را در اختیار خود با اجباری قرنطینه اقدامات در اثر. در حالی که آن را نمی باید بیش از حد برای ارائه به عنوان یک برنامه مستقل می توان آن را یک ابزار موثر برای ارزیابی مخاطبان علاقه و انجام تحقیقات بازار و یا خدمت به عنوان یک خروجی خلاق.

Quibi در دسترس است به طور انحصاری در دستگاه های تلفن همراه در قیمت $4.99 در هر ماه با تبلیغات و یا $7.99 در هر ماه بدون تبلیغات. قادر به ادغام چند کاربر بر روی یک حساب مانند Netflix Quibi فراهم می کند یک تجربه فردی به کاربر و جلوگیری از رمز عبور های به اشتراک گذاشته شده و حساب. یکی از آن ترین آگهی ویژگی است که چگونه کاربران می توانند انتقال یکپارچه از یک نمایش افقی به عمودی نمایش با زوایای مختلف و عکس های دوربین ارائه شده در هر دو – این پلت فرم را از محتوا است که جالب ترین.

[مرتبط: راهنمای سریع به برخی از دیزنی+'s محتوای اصلی]

این میزبان انواع اصلی را نشان می دهد از جمله راه اندازی مجدد از محبوب 2000s نمایش "پانک می خواهم," "Chrissy دادگاه" محل گرا اخبار قطعه و یک پاستا-ساخت مجموعه مستند با عنوان "شکل ماکارونی." و در عین حال بسیار کوتاه runtimes این بی عدالتی به عنوان ساده روایت هستند قادر به به طور کامل گوشت را در نتیجه یک محصول است که بیشتر شبیه به کلیپ ها و یا برجسته از واقعی نشان می دهد به جای یک داستان کامل.

بنابراین در حالی که Quibi را نشان می دهد و ویژگی های منحصر به فرد برای کاربرد آن به طور کلی احساس می کنم از این برنامه به نظر می رسد مانند یک ادغام Netflix و YouTube را محتوا است.

شبیه به Netflix, Quibi را نشان می دهد زیبایی خشنود هستند و باید تمام بازیگران و عوامل کار نسبت به ایجاد محتوا بسیار شبیه به یک فیلم به طور منظم و یا تلویزیون نشان می دهد. اما با وجود ارزش تولید بالا و لیست افراد مشهور, این محتوای بیشتر شبیه به خاص یوتیوب شرکت از جمله BuzzFeed و معاون.

تنها تفاوت ؟ این کانال یوتیوب و خود را از زیر-کانال های تولید مقادیر بزرگ از سریال ویدئوها پوشش های مشابه مجموعه ای از فرهنگ پاپ موضوعات – بدون شارژ کاربر یک پنی.

پس از آن راه اندازی Quibi به دنبال ارائه این قطعه کوتاه از سرگرمی است که می تواند به تماشای در حالی که در استراحت ناهار انتظار در خط و یا به سادگی به عنوان یک وسیله از گذشت 10 دقیقه به سرعت. در حالی که این هدف اصلی به نظر می رسید امیدوار کننده و با ارزش برای جامعه ای که شلوغ بیشتر فردگرا و سریع گام Quibi تنها می تواند به نظر می رسد counteractive در تنظیم به زندگی تحت قرنطینه محدودیت.

با گسترش COVID-19 و اثرات آن در جامعه عمق و ماده است و آنچه مورد نیاز در دوران عدم قطعیت زمانی که مردم به معنای قرار دادن جامعه در زیر میکروسکوپ. اکثریت جمعیت دارای یک مقدار قریب به اتفاق بی سابقه ای رایگان زمان اجازه می دهد آنها را به مصرف سرگرمی بزرگتر و طولانی مقادیر.

ساده فعالیت به همراه اعضای خانواده با هم, تماشای سرگرمی در گروه همچنین اجازه می دهد تا برای یک احساس بیشتری از جامعه است. قرنطینه در خانه های خود خانواده ها هستند به احتمال زیاد به دنبال سرگرمی است که آنها می توانید نه تنها با هم بلکه در یک صفحه نمایش بزرگتر – این تجربه مشترک است که Quibi نمی تواند ارائه دهد.

[مرتبط: های اخیر عقب: گزینش از خانواده پسند دیزنی+ محتوا را نشان می دهد پتانسیل معایب نفاق]

Quibi کند که برخی از امیدوار کننده مفاهیم ، آن را می تواند به اثبات می شود یک انتگرال ابزار است که در آن مردم می توانند کانال خلاقیت خود را در یک مقدار کوچکتر و کم مخاطرات محیط زیست است. به جای تلاش به زمین را نشان می دهد به شبکه های سفت و سخت و یا تلاش برای دریافت مقادیر عظیم بودجه اختصار از هر Quibi سری اجازه می دهد تا سازندگان را خلاق تر خطرات در حالی که هنوز هم قرار دادن محتوای حرفه ای است.

کم مخاطرات محیط زیست است که نه تنها به نفع سازندگان آن است. شبکه می تواند با استفاده از Quibi به عنوان یک ابزار به منظور نظارت بر نحوه خاص را نشان می دهد و موضوعات دریافت کرده بودن و در نتیجه دیکته چه نوع نشان می دهد و یا فیلم تولید شود باید در بودجه بیشتری. اما در حالی که این هموار راه را برای برخی از سرگرم کننده را نشان می دهد در Quibi قطعا آن را به نظر نمی رسد به ارزش قیمت و یا انرژی را صرف نگاه کردن به دستگاه زمانی که دیگر قطعه از محتوا در برخواهد داشت خیلی بیشتر سوالات فکری در یک زمان جهانی همه گیر.

طرفداران واقعی از سرگرمی را در حال حاضر می دانید که به کجا نگاه برای پیدا کردن محتوای مشابه در جهان را مجموعهای از خدمات جریان – برای دو برابر قیمت اما شاید سه کیفیت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن