دوم را: جبر در تلویزیون نشان می دهد فراهم می کند مربوط به لنز مشاهده یکی از اقدامات در میان همه گیر

HBO است “Westworld” به تازگی ترویج شعار “اراده آزاد نیست” در آن فصل سه پوستر فوق یک ربات شبح غرق شدن در شن و ماسه.

بیش از Hulu, Nick Offerman فواره platitudes در مورد قطعی دولت جهانی فیزیک در FX نمایش جدید “Devs.”

و “تاریک” انتشار فصل نهایی خود را در Netflix بکشد بعدها در سال خواهد شد پیوستن به تخته سنگ را نشان می دهد دست و پنجه نرم کردن با نقش فرد در میان هرج و مرج غیر قابل اجتناب.

هنگامی که اسکرول را از طریق گزینه های جریان می توان آن را سخت برای تصمیم گیری است که نشان می دهد به تماشای. کمدی و موزیکال, فراهم, فرار از واقعیات از ثابت خبر بد, مطمئن, اما در حال حاضر نیز زمان مناسب برای مقابله با ملاحظه داستان های علمی تخیلی. بین “Devs” “تیره” و “Westworld” برای هر نشان می دهد یک روند رایج: معضل سرنوشت در مقابل ، اما اتصالات موضوع نیست در واکنش به COVID-19 بحران به عنوان نشان می دهد در توسعه بودند قبل از سال 2020 است. اما تصادفی منتشر ایجاد فضا برای سوال در مورد این اقدام به عنوان یک یادآوری از قدرت انتخاب میان جهانی همه گیر.

[مرتبط: دوم را: خدمات جریان اشباع خواهد شد در حال حاضر قابل توجهی در بازار, قریب به اتفاق مشترکان]

جبر پیچیده فلسفی ایده که برخی را به این معنی است که علت و معلول خارج از دست بشر رایگان خواهد شد و دستور داد جهان ناسازگار است. “Devs” “Westworld” و “تاریک” در حال تمام داستان های علمی تخیلی فکر آزمایش که اندیشیدن یا افراد نیست در واقع آژانس – موضوع وهم آور ارتباط در یک زمان از مقررات ایمنی علیه قرنطینه و بلندی عدم قطعیت است. در نهایت یک تعداد انگشت شماری از شخصیت های درون مربوطه روایات نشان می دهد جبر ناقص است – یک پیام است که اگر به درستی درک ممکن است کمک به محافظت از ما نامشخص جامعه در دراز مدت است.

Alex Garland – مدیر 2014 را “Ex Machina” ساخته “Devs” یک مودی miniseries که در آن یک شرکت فناوری به نام Amaya و رهبر آن توسط Offerman, جنگل, ساخت دانا کامپیوتر کوانتومی. گناه و سوگوار پس از دختر خود غیر منتظره مرگ در جنگل به دنبال اثبات کند که مردم راه در زندگی وجود دارد در “tramlines” و هیچ یک به دلیل ماهیت علت و معلول – می تواند در تغییر سرنوشت خود است.

قضیه “Devs” است unsettlingly نزدیک به واقعی فیزیک کوانتومی و برخی ممکن است این را به عنوان یک نشانه آن است که سرنوشت می کند, علمی وجود داشته باشد. اما گارلند همچنین به معرفی یک Amaya, کارمند, لیلی (Sonoya Mizuno) به عنوان یک مثال نقض. او در درگیری با جنگل اثبات کوانتومی اطلاعات را کنترل نمی کند و زندگی او: او حاضر به غیر فعال شود و در قسمت پایانی یک حرکت ساده او باعث می شود از تغییر جنگل را tramlines برای همیشه لطفا برای.

در ضمن جاناتان نولان و لیزا شادی در حال حاضر سرنوشت در “Westworld” از طریق یک عمل مبتنی بر لنز. در اوایل فصل با تمرکز بر روی مصنوعی به نام “میزبان” در اینده پارک که در آن انسان بهره برداری از ربات ها برای لذت بردن و فصل سوم را می بیند مصنوعی شکستن به جهان واقعی است. دولورس (Evan Rachel Wood) یک میزبان که توسعه آگاهی رد برنامه ریزی حلقه تصمیم گرفت برای او می آموزد که انسان ها به همان اندازه تنزل به غیر قابل اجتناب است.

در “Westworld”‘s ناکجاآباد یک ابر رایانه به نام Rehoboam نمودار از همه قراردادهای آتی و خنثی مشکل دگراندیشان افراد است. اما مثل لیلی و رد کوانتومی سیستم دولورس تلاش برای اثبات واگرایی است که هنوز هم امکان نشان دادن انسان چگونه خود را شکستن حلقه ها – خشونت در صورت لزوم.

آخرین تکرار از “تاریکی” به بررسی بیشتر اگر چرخه می تواند شکسته شود. جوناس Kahnwald, بازی های برگزار شده توسط Louis هافمن شروع زمان سفر در حالی که کاوش در غارهای مرموز از شهر خود Winden. با حوادث مشابه اتفاق می افتد هر 33 سال “تاریک” پیشنهاد می کند که سرنوشت را نمی توان اصلاح شود و مهم نیست چقدر سخت جوناس تلاش می کند به تغییر آینده تلاش خود را تنها مناسب را در جدول زمانی اصلی مانند یک حلقه بی پایان.

سرنخ برای فصل آینده, اما, نشان می دهد یک راه حل که در آن جهان جایگزین تقاطع با جوناس. این showrunners صرف دو فصل ساختمان غمگین جهان از اعتقاد به سرنوشت است که در آن جوناس خود وجود است که ذاتا غم انگیز اما این پیچ و تاب و های اخیر مانند تم “Westworld” و “Devs” – می توان او قدرت بازپس گرفتن کنترل خود را بیش از گذشته, حال و آینده.

[مرتبط: نقره ای صفحه نمایش روانشناسی: در حالی که برخی از فیلم کشف اسکیزوفرنی حساسیت دیگران تداوم کلیشه]

هیچ یک از این نشان می دهد نشاط مشاهده. مفاهیم زمان سفر کوانتومی جبر و فن آوری نظارت گیج کننده هستند و حتی افسرده. سوالات آنها افزایش ناراحت کننده هستند – و در عین حال آنها هرگز مهم تر بوده است. فکر کردن در مورد معضلات درون “Devs” “Westworld” و “تاریک” دارای یک آینه به واکنش های خود ما را به زندگی در یک بحران جهانی است.

شخصیت های جوناس دولورس و لیلی نشان دهنده قدرت فرد برای مقابله با موانع و داستانی خود را تجربه آشکار اهمیت را حتی زمانی که تصمیمات کوچک به نظر می رسد ناتوان در برابر آنتروپی. که گفت: روش و عمل به همان اندازه مربوط و این سه را نشان می دهد بیش از فقط بازتاب. آنها مثلها. درس بستگی دارد که شخصیت شما را شناسایی اما این را در نظر بگیرید – کسانی که در “تاریک” “Westworld” و “گسسته” است که تصمیم گیری ایجاد یک تفاوت واقعی نیست متمرکز در خود حفظ و یا خودپرستی.

اراده است که شاید ما بزرگترین ابزار برای محافظت از جمعی که ما را در درک آنچه در آن واقعا به معنی. به جای اینکه مسئله را به خاطر آن زیر دستورالعمل های بهداشتی و اجتماعی فاصله گرفتن نمایندگی انتخاب فرد که در واقع یک دنیا تفاوت.

لیلی تلاش برای فویل جنگل خدا پیچیده در هزینه شخصی او انتقام بیش از از دست دادن دوست پسر او را. دولورس انتظار برای نابود شود برای او علت آزادی تمام android-نوع. جوناس مایل است برای متوقف کردن غم انگیز چرخه از زمان سفر حتی اگر این معنی است که او دیگر نمی خواهد وجود داشته باشد. در طول اضطراب COVID-19 ميثم طبیعت از شخصیت ها در “Devs” “Westworld” و “تاریک” قطعا فراهم می کند مواد غذایی برای فکر.

بنابراین شاید خدا بازی نیست و تاس با جهان است. یا شاید او می کند.

اما با توجه به نشان می دهد که یکی مصرف در طول قرنطینه قدرت است نه به طور کامل از دست ما مهم نیست چقدر طاقت فرسا شرایطی که به نظر می رسد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>