دوم را: لغو کنسرت ها ناراحت کننده به اندازه کافی Ticketmaster نباید آن را بدتر

محرک چک آغاز کرده اند داده می شود و در عین حال Ticketmaster حاضر به بازپرداخت مشتریان خود است. برای جلوگیری از

توسط ATROTICNEWS در 31 فروردین 1399

محرک چک آغاز کرده اند داده می شود و در عین حال Ticketmaster حاضر به بازپرداخت مشتریان خود است.

برای جلوگیری از گسترش COVID-19 کنسرت در سراسر کشور شده اند یا لغو و یا به تعویق افتاد, ترک دارندگان بلیط در یک حالت برزخ است. مطمئن نیستید که موکول تاریخ خواهد بود, و بسیاری از آنها به دنبال بازپرداخت. در پاسخ Ticketmaster – یکی از بزرگترین بلیط فروش و توزیع شرکت – بی سر و صدا اعلام کرد از طریق یک پست وبلاگ که آن را نمی خواهد بازپرداخت مشتریان برای به تعویق افتاد بلیط کنسرت. به جای بازپرداخت ها از چپ به اختیار هر فردی برگزار کننده. Ticketmaster تن-ناشنوا بیانیه ای پنهان در پشت نما که آن سیاست جدید را حفاظت از ایمنی از طرفداران. اما آن را تنها در خدمت به نفع خود را در کیف بغلی.

نوازندگان اعم از جاستین بیبر به آلیشا کیز و جشنواره مانند Coachella به تعویق افتاد رویدادهای خود را به اواخر پاییز در اولین به عنوان یک نتیجه از COVID-19 تاثیر مخربی در کنسرت میباشد. اما دیگران بودند نه به عنوان خوش شانس به عنوان فرمانداران توپ کرم شب تاب جشنواره و Isle of Wight Festival همه خود را لغو تاریخ برنامه ریزی شده. طرفداران موسیقی در سراسر جهان مشتاقانه در انتظار برای کنسرت جدید, تاریخ اعلام می شود و به وضوح حساس زمان Ticketmaster تمایل به پیوستن به تلاش جهانی از ساختمان جامعه و حمایت شرم آور است.

[مرتبط: دوم را آنلاین اجرای زنده تکثیر احیا و بسیار محدود صنعت موسیقی]

در حالی که لغو وقایع تضمین شده بود مسترد Ticketmaster برگ بازپرداخت سیاست برای موکول به تعویق افتاد و کنسرت تا به اختیار از سازمان دهندگان این رویداد یک تدبیر گزینه برای یک شرکت است که دارای قرارداد با سالن های خود را به عنوان منحصر به فرد بلیط فروشنده. اگر چه سالن باید گزینه ای را برای فروش بلیط از طریق وب سایت فروش بلیط شرکت طول می کشد دور لجستیکی بار به آن دسته از بلیط های توزیع و عملیات.

در بازگشت برای شرکت و مشارکت مصرف کنندگان در حال شارژ سرویس و هزینه های پردازش برای هر بلیط است که شکاف بین Ticketmaster و محل. Ticketmaster غفلت شامل این اطلاعات در آن اطلاعیه های عمومی نشان می دهد این شرکت بیشتر فریب مشتریان خود را به عنوان آن را به عنوان اگر وجود دارد هیچ دخالت و یا کنترل بیش از سازمان دهندگان این رویداد.

اساسا طرفداران که خریداری بلیط برای هزاران نفر از کنسرت ها و جشنواره ها شده اند که موکول در حال حاضر پول خود را یخ زده در دست سازمان دهندگان این رویداد. تظاهر به مهربان Ticketmaster لغو کرده است فروشنده هزینه ها برای فروش مجدد پست ایجاد شده از مارس 17 از طریق مه 31 اگر مشتریان دیگر قادر به حضور در کنسرت جدید تاریخ. این تشدید مکان های جایگزین یک فشار اضافی بر روی مشتریان در حال حاضر استرس بار به عنوان آنها باید تحمل بار فروش بلیط خود را دارند.

با ترک مشتریان به انجام خود reselling دوستداران موسیقی در حال پرداخت قیمت نهایی. Ticketmaster او در پرورش یک محیط که در آن فروشندگان خواهد شد تمایل به پیاده روی تا قیمت بلیط برای سود. با اقتصاد جهانی در رکود مشتریان بیشتر از حد معمول خواهد بود به احتمال زیاد به می خواهید را به پول نقد سریع خاموش, فروش بلیط. اما نه تنها بالاتر قیمت بلیط بردن فرصت های واقعی برای علاقه مندان به دیدن هنرمندان در کنسرت, اما آنها نیز کمک به در حال حاضر غیر منصفانه و غیر اخلاقی عمل فروش بلیط که هنرمندان با خرید و فروش.

اگر چه Ticketmaster ممکن است آن تغییر خط مشی بازپرداخت برای حفظ شرکت خود و هنرمندان آن را پشتیبانی اعلام این خبر ممکن است عواقب غیر عمدی در آینده است. متاسفانه بدون هیچ گونه حمایت از یکی از بزرگترین بلیط فروشان, طرفداران, به احتمال زیاد خواهد مردد به خرید بلیط کنسرت آخرت. و بدون هواداران برای پر کردن ورزشگاه و تئاتر از هزاران نفر از هنرمندان Ticketmaster پشتیبانی از طریق برگزاری قرارداد ممکن است تجربه کاهش فروش بلیط.

[مرتبط: UCLA نوازندگان حداکثر رساندن نوظهور زمان به دنبال پروژه های جدید فرم های هنر]

آوردن برخی از نور به این بار تلاش هنرمندان و پا کرده اند تا نه تنها حمایت طرفداران خود را اما جهان در بزرگ. هری سبک یکی از بسیاری از هنرمندان به موکول تاریخ تور خود را به عنوان او در حال حاضر تحت فشار قرار دادند اروپایی را "عشق در تور" تور 2021. به جای زیر Ticketmaster طرح به اولویت بندی منابع مالی خود را سبک منتشر 26 دلار در خانه بمانند ایمن ماندن توپ را روی گوه خود کالا سایت و اهدا خواهد شد تمام درآمد حاصل به COVID-19 همبستگی پاسخ صندوق سازمان بهداشت جهانی است. سبک و با وجود کار با وب سایت فروش بلیط برای تور در برخورد با این وضعیت در یک تولیدی و شیوه ای مثبت.

در حالی که تلاش بسیاری از هنرمندان به جمع آوری و اهدای پول برای COVID-19 امداد قابل تحسین هستند آنها باید به Ticketmaster را شکست. این شرکت نیاز به مسئول برگزار می شود و در زمان بحران و قرار دادن نیازهای جامعه جهانی بیش از خود امنیت مالی.

به سادگی, Ticketmaster نیاز به انجام بهتر. COVID-19 تغییر کرده و تقریبا تمام قسمت های زندگی و چشم پوشی و امتناع از ارائه بازپرداخت برای بلیط در یک زمان که در آن بیش از 22 میلیون آمریکایی که در زمینه بیکاری است که هیچ چیز کوتاه از حریص است. این شرکت باید شروع به حمایت و تسکین مشتریان خود شروع با حق استرداد بلیط.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن