مدرسه زوم در.

در ماه گذشته از گسترش این رمان کروناویروس در آمریکا را مجبور دانشگاه در سراسر کشور تعطیل به طور منظم عملیات. ب

توسط ATROTICNEWS در 29 فروردین 1399

در ماه گذشته از گسترش این رمان کروناویروس در آمریکا را مجبور دانشگاه در سراسر کشور تعطیل به طور منظم عملیات. به عنوان بسیاری از مدارس به اجرا در دستورالعمل های اجتماعی مانند فاصله به عنوان توصیه شده توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آنها نیز مجبور به تصمیم گیری در مورد خانه های دانشجویی و کلاس های حضوری. این مقاله در مقایسه با چگونه مدارس مختلف را در پاسخ به این ویروس با توجه به افزایش تعداد موارد تایید شده در شهرستان, مدارس دیگر ،

استفاده از منوهای کشویی برای فیلتر کردن جدول زمانی توسط کالج و رویداد, و با کلیک بر روی یک رویداد برای مشاهده منبع آن است.

به عنوان مدارس مانند هاروارد و کلمبیا و استانفورد خبرها را برای اجرای یک پاس/بدون تصویب و یا معادل مقیاس درجه بندی باقی مانده از ترم بهار, مدارس, در, سیستم UC یا آرام خود عبور/بدون عبور از محدودیت یا نه اعلام کرد: هر گونه تغییر در درجه بندی سیاست در همه. مدارس تصمیم گرفته اند که برای اجرای تصویب/بدون عبور درجه بندی سیستم های استدلال می کنند که با بی سابقه و تغییر سریع به آموزش آنلاین اجرا تصویب/بدون تصویب بندی کمک می کند تا برای حفظ equitability در آموزش و پرورش است. نه هر دانش آموز قابل اعتماد دسترسی به اینترنت در خارج از دانشگاه بسیاری ممکن است چیدن افزایش مسئولیت در خانه و در میان افزایش اخراج و دانش آموزان ساکن در مناطق مختلف در حال تلاش برای حضور در کلاس ها در ساعت های عجیب و غریب از روز و شب. این عوامل در میان دیگران ممکن است محدود بسیاری از توانایی دانش آموزان را به خوبی انجام آکادمیک در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

اب نبات چوبی نمودار زیر نشان می دهد که تغییرات ساخته شده توسط هر دانشگاه در رابطه با میزان تایید موارد coronavirus در این منطقه است. با استفاده از منوی کشویی برای انتخاب حوادث خاص و ببینید که چگونه بسیاری از موارد تایید شده وجود دارد که در اطراف آن شهرستان در آن زمان از این رویداد.

 

واقع در سیاتل یکی از اولین سایت های جامعه گسترش COVID-19 در ایالات متحده دانشگاه واشنگتن برای اولین بار بود مدرسه موجود در تجزیه و تحلیل ما را به حرکت به دور آموزش و پرورش با اعلام رسمی منتشر شده در تاریخ 6 مارس. تمام مدارس موجود در تجزیه و تحلیل ما نقل مکان کرد به دور یادگیری مارس 19. اکثر مدارس با تجربه اول خود را به تایید دانشگاه-وابسته مورد COVID-19 اواسط ماه مارس به عنوان ویروس همچنان به گسترش است.

نمودار مسابقه زیر نشان می دهد که پیشرفت از موارد در اطراف شهرستان برای هر مدرسه از طریق ماه گذشته است. به عنوان زمان می رود توسط تعدادی از COVID-19 مورد در هر یک از دانشگاه های اطراف شهرستان را افزایش می دهد. اقدامات صورت گرفته توسط داده شده مدرسه به نظر می رسد به عنوان پاپ آپ در روز آنها رخ داده است.

رشد نمایی از موارد قابل توجه است که تعداد موارد رشد در نرخ بسیار سریع تر شروع نسبت به اواسط ماه مارس. بیشتر پرجمعیت استان ها (مانند لس آنجلس) نیز نشان می دهد بسیار بالاتر رشد در موارد اما اولین اقدامات برای کسانی که در مدارس رخ داده در شبیه خرما به عنوان کمتر پر جمعیت شهرستانهای استان است. این ممکن است به دلیل این واقعیت است که اگر مورد اول در هر مدرسه است که بیشتر وابسته به تعداد موارد در محله تصمیم گیری های اداری ساخته شده توسط کالج ها تحت تاثیر اقدامات نهادهای دیگر است. بنابراین بسیاری از اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه UC در مدارس رخ داده است در یک بازه زمانی محدود با وجود اختلاف در تهدید ویروس شدت در هر شهرستان است.

اجتماعی فاصله دستورالعمل نیز طرح میتوانست دانشگاه commencements برنامه ریزی شده برای پایان سال تحصیلی. هر چند دانشگاه UCLA اعلام کرد که تمام بهار مراسم فارغ التحصیلی برگزار خواهد آنلاین بود ملاقات با موجی از واکنش این دومین UC مدرسه به انجام این کار پس از UC Irvine. علاوه بر این, UCLA اعلام کرد در مارس 1 که در تابستان جلسه خواهد بود ارائه از راه دور گسترش دانشگاه و بسته شدن از طریق Aug. 28. تاخیر commencements از راه دور آموزش مجازی و غیر منتظره حرکت می کند تحت تاثیر دانشجویان در سراسر کشور و نه فقط کسانی که در UCLA. به عنوان دانش آموزان در سراسر ایالات متحده حل و فصل را به یک جدید, آموزش آنلاین روال عدم قطعیت در اطراف اثرات COVID-19 همه گیر در آموزش و پرورش هنوز به اسراف.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن