مدارس باز در ماه سپتامبر میان کولر درجه حرارت مناسب مجرا برای موج دوم ویروس

کولر درجه حرارت و بازگشت به شلوغ کلاس های درس سی و یا بیشتر دانش آموزان زمانی که مدارس دوباره باز خواهد بو

توسط ATROTICNEWS در 8 تیر 1399
second wave schools coronavirus

کولر درجه حرارت و بازگشت به شلوغ کلاس های درس سی و یا بیشتر دانش آموزان زمانی که مدارس دوباره باز خواهد بود یک مجرا برای افزایش گسترش coronavirus.

"بسیاری از بچه مدرسه متوسطه مجبور به استفاده از خدمات اتوبوس و از آنجا آنها را گسترش coronavirus به مدارس و سپس توزیع این ویروس در صفحه اصلی به آلوده خود را پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ و همچنین دیگران آنها را به تماس با. برخی از کودکان را به سفر به صورت مایل تغییر مسیرهای اتوبوس چند بار و حتی ممکن است آنها را نشان نمی دهد علائم آنها خواهد بود گسترش این ویروس به میلیون ها نفر از مردم دیگر که یا باید ناتوان کننده شرایط از پیش موجود و یا در غیر این صورت در معرض خطر تبدیل شدن به بیمار" یک تحلیلگر نازل شده در روز پنج شنبه.

تنگ دالان گرفتگی کلاس های درس و صف برای وعده های غذایی در حال تغییر اتاق و رویدادهای ورزشی. این ویروسی مناسب انتقال خط لوله که بدون شک بیشتر گسترش coronavirus.

به عنوان ماه دریافت کولر به کریسمس و ژانویه احتمالا وجود خواهد داشت سنبله بزرگ در ویروسی موارد و مرگ و میر را افزایش می دهد قرار دادن یک بار معشوق بیمه خدمات درمانی که در آن اگر شما در, شما نمی خواهد آمد دوباره. تمایل به قرار دادن بیماران در هواکش به معنی سریع حکم اعدام برای هزاران نفر به عنوان ما در حال حاضر دیده می شود. این کارخانه های مرگ هستند یک راه کارآمد از اعزام کسانی که به اندازه کافی تاسف به پیدا کرده اند راه خود را هرگز دوباره دیده می شود و فراموش شده به عنوان تنها آمار.

در تمام کشورهای اروپایی که در آن مدارس دوباره باز شده اند وجود دارد خوشه در coronavirus و همان اتفاق خواهد افتاد در انگلستان به عنوان پدر و مادر توسط قانون مجبور به فرستادن فرزندان خود به مدارس را یک بار دیگر.

پس از اعلام از آرامش فاصله, قوانین, سلامت رهبران به نام برای "سریع و رو به جلو ارزیابی" چگونه آماده بریتانیا خواهد بود و برای شیوع جدید.

"در حالی که آینده را شکل همه گیر در انگلستان سخت است برای پیش بینی, شواهد موجود نشان می دهد که محلی شعله ور شدن یو پی اس به طور فزاینده ای به احتمال زیاد و موج دوم از یک خطر واقعی" آنها نوشت.

"بسیاری از عناصر زیرساخت های مورد نیاز برای مهار این ویروس شروع به در محل قرار داده اما چالش های قابل توجهی باقی می ماند."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن