Saveena پاتل رنگ تصویر از سفر به UCLA در احساسی آهنگ اصلی

Saveena پاتل سرزمین عجایب و واقعیت در حال حاضر یکی و همان است. سال اول ethnomusicology دانش آموز به رقابت خواه

توسط ATROTICNEWS در 9 خرداد 1399

Saveena پاتل سرزمین عجایب و واقعیت در حال حاضر یکی و همان است.

سال اول ethnomusicology دانش آموز به رقابت خواهند پرداخت در بهار آواز خواندن با آهنگ اصلی, "سرزمین عجایب" که او را به آواز خواندن با الت موسیقی شبیه گیتار. آهنگ بازتاب در سفر خود به UCLA است و یکی از بسیاری از در اصلی کارنامه او گفت:. او اولین آهنگ تاریخ به درجه سوم و بعد از آن پاتل گفت: آهنگسازی بالغ شده است. به جای مجبور کردن آهنگ ها به خاطر آن پاتل گفت: او در حال حاضر می نویسد از احساسات خام به عنوان یک شکل از تطهیر است.

"آن را بدست به نقطه که در آن آهنگسازی تبدیل شده من درمان" پاتل گفت. "این که من هر زمان که من تاکید دارم و یا هر زمان که من نیاز به سهولت به ذهن من از چیزی فرار کنند. ... هر روز من سقوط در عشق با آن بیشتر است."

پاتل عشق برای آهنگسازی می رود دست در دست با عشق او را برای خوانندگی, او گفت:. هنگامی که زمان آمد برای انتخاب بین ارکستر و گروه کر در مدرسه ابتدایی او گفت که او انتخاب دوم و ادامه داد: برای توسعه به عنوان یک خواننده چیدن الت موسیقی شبیه گیتار در طول راه. در طول زمان پاتل گفت: موسیقی شد حیاتی شکل خود بیان و تسکین روحی. Brayden Sutton دوم-سال بیوشیمی و عضو پاتل a cappella, گروه زمین, لطفا!, گفت: شور و اشتیاق خود را برای موسیقی قابل لمس است از طریق راه او از لحاظ جسمی emotes در حالی که انجام است.

"او بسیار احساس می کند موسیقی است که او آواز می خواند و یا انجام" ساتون گفت. "حتی فقط در تمرینات زمانی که ما در حال رفتن را از طریق موسیقی چهرۀ او ... نشان می دهد که چقدر او متصل به موسیقی است."

ارتباط عاطفی است که در هسته پاتل آهنگ ها که او گفت: معمولا تولید شده توسط یک عجله از احساسات در اواخر شب. قریب به اتفاق استرس و احساس وحشت و نگرانی از برنامه های کاربردی کالج فصل به رهبری او را به نوشتن "سرزمین عجایب" است که تواریخ موانع بود که در مسیر خود را در جاده ها به رویای خود را به کالج و یا دانشگاه UCLA – او سرزمین عجایب. در طول سفر پاتل گفت: او reminisced در گذشته زمانی که چنین مبارزات مانند دستکاری برنامه های کاربردی کالج در حال حاضر با یک لیست طولانی از مسئولیت نمی شد حتی در بینایی.

باز مشتاقانه با "من تلاش بیش از حد سخت را برای این سرزمین عجایب طلا" پاتل گفت: شعر به معنای یک رنگ از طنز از او به رسمیت می شناسد که رویاها به زندگی به ارمغان آورد با کار سخت است. چنین تلفیق آرمان گرایی و واقعیت وجود دارد در ترکیب موسیقی نیز هست. او گفت: استفاده از سریع ء ریتم و جزئی آکورد – که معمولا تیره تر – در حال ترکیب غیر منتظره.

"من با استفاده از بسیاری از جزئی آکورد در آهنگ اما من سعی کنید به آن را نگه دارید خوش بین, بنابراین شما می تواند متراکم همراه" پاتل گفت. "مخفیانه وجود دارد کمی وزن بیشتر به معنای پشت این آهنگ. (اما) اگر شما در حال گوش دادن به شعر شما فقط ساق بلند, وب کم."

علاوه بر این از او گهگاه صدای گوش خراش – که پاتل گفت: تاریک است با عمیق تر تن – بیشتر منجر به دوگانگی در آهنگ او. "سرزمین عجایب" است شاد دورافتاده در میان معمول ترکیب پس پاتل گفت: او gravitates نسبت به نوشتن بیشتر افسرده و آهسته گام آهنگ ها. هنوز آهنگ نور شادی در تقابل با حسرت از آلبوم آینه پیچیدگی خود احساسات شدید در طول زمان, او گفت:.

نه تنها این آهنگ موفق به تصرف پاتل, احساسات, اما آن را نیز کپسوله او به عنوان یک فرد گفت: او دوست صومعه Dunlap. به بی تجربه شنونده عمیق تر undertones از حسرت و نزاع تنها ممکن است خسته شده اید. این لایه به آهنگ های مشابه به پویا بین پاتل شامپانی خوش بینی و حساس تر طرف Dunlap گفت.

"هنگامی که شما برای اولین بار ملاقات او به اکثریت مردم او را فقط به کسی که (باعث می شود شما فکر می کنم) 'چگونه می تواند او همیشه غمگین و ناراحت و یا عصبانی؟'" کانزاس گفت:. "اما پس از آن زمانی که شما واقعا به او می دانم ... می بینید او را بیش از این درخشان, شاد, فرد تمام وقت."

در حال حاضر که پاتل در نهایت او رسیده سرزمین عجایب طلا به او گفت که او مشتاق است به ریختن بیرونی او و افشای تمام پیچیدگیهای شخصیت او توسط وب آهنگ در بهار آواز خواندن. هر چند که موضوع را به قضاوت هزاران غریبه است تهدید آمیز او گفت: داشتن قدرت به پایین او نگهبان و به اشتراک گذاری موسیقی از درون او را می دهد سورئال احساس شبیه هیچ دیگر است.

"چیزی که من خیلی دوست دارم در مورد (انجام) و به خصوص آنچه که من بسیار هیجان زده هستم آیا برای بهار آواز خواندن است فقط آسیب پذیر بودن" پاتل گفت. "شما فقط بیرون رفتن وجود دارد و قرار دادن تمام احساسات خود را به افرادی که نمی دانم داستان خود را. من احساس می کنم که چنین زیبا را تجربه کنند."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن