شنبه, عمل نمرات آزمون های دیگر مورد نیاز در UC فرایند پذیرش

دانشگاه کالیفرنیا Board of Regents رای دادند به اتفاق آرا به تعلیق تمام تست های استاندارد مورد نیاز برای پذیرش

توسط ATROTICNEWS در 2 خرداد 1399

دانشگاه کالیفرنیا Board of Regents رای دادند به اتفاق آرا به تعلیق تمام تست های استاندارد مورد نیاز برای پذیرش از طریق 2024 در آن جلسه پنج شنبه.

هیئت مدیره پذیرفته UC جمهور جانت ناپولیتانو توصیه 23-0 معنی UC سیستم را در آزمون های استاندارد اختیاری از طریق 2022 و به طور کامل به حالت تعلیق در استفاده از این آزمون برای پذیرش توسط 2024.

UC نیز کار خواهد کرد برای ایجاد یک آزمون جدید است که در دسترس خواهد بود به کالیفرنیا دانش آموزان دبیرستانی برای استفاده در پذیرش. اگر UC قادر به ایجاد یک جدید تست سقوط 2025 دانشگاه نمی خواهد سر خود را با استفاده از SAT یا ACT پذیرش ملاحظات با توجه به توصیه.

تصمیم رفت و در برابر تست استاندارد نیروی کار را گزارش منتشر شده در ماه ژانویه اعلام کرد که این دانشگاه باید انجام تحقیقات بیشتر قبل از تصمیم گیری برای رفتن تست-اختیاری است.

[لینک های مرتبط: گزارش توصیه می کند حفظ UC تست استاندارد پذیرش نیاز]

این تست استاندارد نیروی کار ایجاد شد تحصیلی سنا در ماه ژانویه 2019 در ناپولیتانو درخواست برای بررسی درجه که نمرات آزمون های استاندارد پیش بینی موفقیت دانش آموزان و اینکه آیا اقدامات جایگزین آزمایش باید توسعه یافته است.

رجنت در مورد آیتم برای حدود پنج دقیقه قبل از اینکه در نهایت رسیدن به یک تصمیم.

فارغ التحصیلان السلطنه کریستین سیمونز گفت که دهه از داده ها پشتیبانی که آزمون های استاندارد هستند انحصاری و تبعیض آمیز.

"از آن زمان به نوآوری چگونه ما آموزش" سیمونز گفت. "از آن زمان به ارزیابی مجدد چه موفقیت در آموزش و پرورش به نظر می رسد. ما باید این کهنه, مدل ... و این شروع می شود که با تست."

در حالی که علمی سنا صندلی Kum-Kum Bhavnani توافق کردند که آزمون تبعیض آمیز او گفت که سنا گزارش دریافتند که استفاده از آنها در سیستم UC است.

"دلیل اصلی ما به دنبال در امتحانات است زیرا آنها نژادپرستانه" Bhavnani گفت. "هیچ یک از اختلافات است. چه نیروی کار داشت این بود که روشی که در آن از UC استفاده از آنها را متوقف و آنها را (از) بودن (تبعیض)."

Bhavnani پیشنهاد کرد که UC گرفتن یک رویکرد متفاوت به اجازه دانشگاه به جمع آوری داده های بیشتر.

به طور مشابه السلطنه جی Sures پیشنهاد کرد که به جای پیروی از ناپولیتانو توصیه UC ایجاد آزمون های استاندارد اختیاری برای دو سال و سپس نگاهی به داده ها قبل از تصمیم گیری.

اما ناپولیتانو گفت: در جلسه هیئت مدیره که او معتقد است وقت آن است که برای رجنت برای تصمیم گیری در مورد تست استاندارد.

"ما شده اند صحبت کردن در مورد این دهه" سیمونز گفت. "زمان در حال حاضر."

کمک گزارش های Eshan Uniyal, Daily Bruin مشارکت کننده.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب