Q&A: دانشگاه UCLA بعدی مدیر دو و میدانی صحبت می کند در آوردن متنوع خود را تجربه به وستوود

مارتین Jarmond رسما اعلام کرد که دانشگاه UCLA بعدی مدیر دو و میدانی در مارس 19, او نهمین فرد به نگه داشتن موقع

توسط ATROTICNEWS در 7 خرداد 1399

مارتین Jarmond رسما اعلام کرد که دانشگاه UCLA بعدی مدیر دو و میدانی در مارس 19, او نهمین فرد به نگه داشتن موقعیت که در دانشگاه 101 سال سابقه. Jarmond قبلا برگزار شد همان موقعیت در کالج بوستون و همچنین زمان صرف شده در ایالت اوهایو و میشیگان دو و میدانی بخش است.

با COVID-19 اپیدمی لغو هر فرد معرفی, ورزشی, ویرایشگر, سام Connon صحبت Jarmond در تلفن صبح روز سه شنبه به ارزیابی که در آن او می ایستد به عنوان او شروع به کار جدید خود را در وستوود.

Daily Bruin: پس از شما به تماس از صدراعظم ژن بلوک و UCLA به شما ارائه کار چه مدت آن را برای شما به را تشکیل می دهند ذهن خود را ؟ چه سخت بود آن را به ترک کالج بوستون?

مارتین Jarmond: آن را بسیار دشوار بود به ترک سال قبل از میلاد. آنچه ما انجام داده ایم بیش از سه سال گذشته به نظر من مهم است و هر زمان که شما بریزید و قلب و روح خود را به محل آن را سخت به ترک. بنابراین مردم هستند در اینجا در قبل از میلاد, من تا به حال رابطه خوبی با رئیس جمهور و پس از آن بود بسیار دشوار به ترک آن نبود تصمیم گیری آسان است. و آن را بسیار در مورد این فرصت را به UCLA, اما آن را فقط کار است که ما در حال انجام در اینجا در کالج بوستون. اما آن را بسیار دشوار بود آن آسان نیست. دوباره با فرصت که UCLA ارائه شده و توانایی رهبری و بخشی از نخبگان علمی و ورزشی موسسه شما فقط نمی تواند عبور از این فرصت ،

DB: UCLA نیست حتی برای رفتن به بزرگترین مدرسه شما مشغول به کار در ایالت اوهایو دانشجویی جمعیت نزدیک به 70,000 – اما آن است که قطعا بزرگتر از کالج بوستون. آیا شما فکر می کنم شما باید یک ترکیب منحصر به فرد از مدرسه و مدرسه طرز فکر که مجموعه شما را برای موفقیت در وستوود?

MJ: شما همیشه یک محصول تجارب خود را. و من فکر می کنم بهترین بخشی از تجربه من و که من هستم این است که من در موقعیت های مختلف است که شما نیاز به درک پیچیدگی های مختلف با یک موسسه که آیا آن را یک کاتولیک خصوصی یسوعیون نهاد در شمال شرق و یا اینکه زمین-اعطای موسسه مثل دانشگاه یا ایالت اوهایو. شما می دانید همه آنها متفاوت است اما وجود دارد برخی از شباهت ها وقتی که می آید به برخی از چیزهایی که شما باید انجام دهید در روز و روز را به موفقیت. بنابراین من می خواهم به فکر می کنم که تجربیات من به من کمک خواهد کرد که من حرکت رو به جلو و گوش دادن و یاد بگیرند و سعی کنید به درک که در آن ما به عنوان یک برنامه در UCLA و که در آن ما بروید.

DB: آیا شما هر گونه UCLA پوشاک در حال حاضر و یا می خواهید به صبر کنید تا زمانی که شما به دانشگاه ؟

MJ: آنها مرا فرستاده برخی از مسائل پایان هفته گذشته است. بنابراین شما می دانید, آن نوع از عجیب و غریب به عنوان شما می توانید تصور کنید. این است که من در هفته گذشته در سال قبل از میلاد. شما نوع از انجام دو شغل و تلاش برای نزدیک همه چیز را به راه راست بلکه تلاش برای سازگار تا حدودی به UCLA در طول یک بیماری همه گیر در حالی که من اینجا هستم در بوستون و من در اینجا خواهید بود در حالی که برای. پس از آن جالب در دو هفته گذشته – سریع ء هیجان انگیز – و من و بعد فورا رفت واز تمام دنده رتبهدهی نشده است, اما من قطعا مطمئن است که من با پوشیدن برخی در اینجا به زودی.

DB: UCLA فقط جشن صدمین سالگرد آن در سال 2019 و کسانی که برای اولین بار از 100 سال منجر به 118 مسابقات قهرمانی NCAA. چگونه می توانم شما را در ساخت برونز یک قدرت در 100 سال آینده, به عنوان مخالف به درست بودن یک برنامه با تمرکز بر میراث و گذشته ؟

MJ: خوب, من فکر می کنم UCLA چنین طبقه سنت – قهرمانی تعدادی از دانشجویان ورزشکار که رفته اند به رهبران و افسانه در حق خود. منظورم این است که موفقیت قابل توجهی در بالاترین سطح است. من فکر می کنم من باید برای به دست آوردن وجود دارد و یادگیری و گوش دادن – گوش دادن به مربیان و کارکنان اهدا کنندگان فارغ التحصیلان – برای به دست آوردن درک بهتر از جایی که هستیم و آنچه ما باید انجام دهید در حال حرکت رو به جلو است. پس از آن سخت است زمانی که شما در میانهی شب به طور کامل بدست بیش از حد به یک کار قبل از شما می توانید می گویند: "من قصد دارم برای انجام این کار, من قصد دارم به انجام این کار است." من فکر می کنم بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که واقعا مطالعه گذشته مطالعه تاریخ درک میراث درک موفقیت و درک چالش است. به عنوان شما را ارزیابی آن و در آن نگاه کنید و شما در یادگیری و گوش دادن به مردم شده اند که واقعا تثبیت به UCLA فرهنگ و روزمره ریتم از آنچه که ما در حال تلاش برای انجام این کار پس از آن من فکر می کنم شما می توانید بهتر ارزیابی و سپس یک برنامه را برای رفتن به جلو به عنوان دور به عنوان استراتژیک ما چگونه می خواهیم به پیشرفت ما دو و میدانی برنامه ؟ چرا که شما همیشه رو به پیشرفت است. و پس از آن فقط در مورد یادگیری راه بهترین راه برای رفتن در مورد آن.

DB: در همان زمان trailblazers و سلسله که به نام UCLA خانه همیشه مهم خواهد بود به مدرسه با نام تجاری. آیا به طور خاص که شما در حال تماشای بزرگ و یا توصیف و یا هنوز هم تاثیر شما شخصا به این روز ؟

MJ: موفقیت فوق العاده ای بوده UCLA. رشد بدیهی است که مربی (جان) چوبی و برنامه بسکتبال مناسب است وجود دارد به عنوان برنامه بسکتبال. من بازی بسکتبال کالج, بنابراین اگر شما یک بازیکن بسکتبال, شما می دانید, در مورد دانشگاه UCLA طبقه موفقیت و سنت در بسکتبال. اما وجود دارد بسیاری از ورزش های دیگر که بزرگ شده است. بیسبال دارای توپ نرم, برای مثال, من به یاد داشته باشید از دیدن مستند "بین خطوط سفید" وقتی که من یک جوان کارمند در ایالت میشیگان و من دیدم مربی سو Enquist و این تیم رفتن را به نفع خود قهرمانی. و من به یاد داشته باشید فقط در ترس از مربی Enquist و چه UCLA و سافتبال برنامه قادر به انجام و بدیهی است که در ادامه با کلی (Inouye-Perez). وجود دارد بسیاری از برنامه ها و من نمی خواهم به لیست همه آنها را به خاطر من نمی خواهید برای فراموش کردن کسی من هنوز تازه به کار است. اما در حال رشد شما فقط می دانم UCLA است که موفقیت این نخبگان است. و کار من است برای حفظ ما در سطح نخبگان و حتی فشار آن بیشتر از آن ما هستند. و ما برخی از کار را به انجام و من هیجان زده در مورد آن است.

DB: پس شما تنها 40 سال است که به معنی UCLA فعلی فوتبال مردان, بسکتبال زنان, بسکتبال و ژیمناستیک و مربیان همه مسن تر از شما, در میان دیگران. شما در یک وضعیت مشابه در سال قبل از میلاد پس چه تاثیر آیا شما فکر می کنم سن اختلاف در روابط خود را با مربیان خود را اگر هر ؟

محمدجواد: من واقعا فکر می کنم آن نقش دارد. من جوان حرفه ای تمام زندگی من به عنوان دور به عنوان شغل و فرصت هایی که من تا به حال. روابط آن را در مورد مردم آن را مورد احترام و تا زمانی که ما یک احترام سطح وجود دارد خلوص و صداقت و اعتماد و شفافیت فکر نمی کنم سن شما مهم است. شما می دانید آنچه که من می خواهم مربیان ما به دانستن این است که من قصد دارم به انجام همه چیز را من می توانم برای کمک به آنها را در یک موقعیت موفق باشد. و این بدان معناست که ارائه منابع و یا مشاوره, اما این همچنین به معنای پرسیدن سوال دشوار است. که کار من به عنوان یک مدیر ورزشی – (آن) است که برای کمک به آنها در رسیدن به پتانسیل خود را و کمک به ما دانشجو-ورزشکاران رسیدن به بهترین خود را بالقوه است. بنابراین من فکر نمی کنم سن به بازی می آید وقتی که می آید به ساختمان یک رابطه است. من فکر می کنم شما باید برای دیدار با مردم آنها هستند که در آن شما باید به درک که یک سطح از همدلی و من امیدوارم که برای نشان دادن که با ما مربیان.

DB: جوان بودن تا برای تبلیغ, آیا شما فکر می کنم که کمک کرده است تا شما را در ارتباط با ورزشکاران و دانش آموزان بهتر از متوسط تبلیغ ؟

MJ: بله من فکر می کنم من فکر می کنم آن را کاملا به شما کمک می کند با دانشجو-ورزشکاران است. جالب است از نظر سن نزدیک به شما به آن فکر می کنم بهتر است شما قادر به درک و ارتباط برقرار است. شما باید برای دیدار با دانش آموزان به جایی که آنها هستند و من فکر می کنم که به من می دهد یک مزیت بیش از کسی که شاید نه به عنوان نزدیک به این نسل تا آنجا که به درک چگونه آنها ارتباط آنها چگونه کار می کند, چه چیزی برای آنها مهم است و چه چیزی مهم است. بنابراین من فکر می کنم که به من کمک می کند, شما می خواهم که به درخواست دانشجو-ورزشکاران که من در تعامل با اگر آن را ندارد, اما من می خواهم به فکر می کنم که سن و سال من کمک کند من در آن عرصه برای اطمینان حاصل کنید.

DB: در کالج بوستون آغاز شما اولین فن شورای اسلامی و صحبت های زیادی در مورد اهمیت فن نامزدی. برای حضور در UCLA مردان بسکتبال و فوتبال شده است در یک روند نزولی پس چه هستند چند مرحله اول به طرفداران پشت در هیئت مدیره یک بار coronavirus مربوط به محدودیت ها برداشته است ؟

محمدجواد: من به آن نگاه من شده اند قادر به شیرجه رفتن در عین حال اما این چیزی است که من قصد دارم به تکیه به شدت, دانشجو, نامزدی و فن نامزدی. شما می دانید که انرژی شروع می شود با دانش آموزان و من شنیده ام دن واقعا پرشور دانش آموز پایه فن. بنابراین من هیجان زده برای دیدار با رهبری خود را – که یکی از اولین چیزهایی که من می خواهم انجام دهید چون من واقعا فکر می کنم که انرژی در یک دانشگاه و در بازی شروع می شود با دانش آموزان است. و اگر شما می توانید از دانش آموزان رفتن و شما را در درک آنچه برای آنها مهم است و آنها را درگیر بیشتر و خرید به آنچه شما در حال تلاش برای انجام آن نوع رشد می کند نمایی به پایه فن خود را و پس از آن به فن های گاه به گاه و سپس شما چیزی. بنابراین من در مورد کار با دن و دانش آموزان ما فقط به درک آنچه در حال به چالش های خود را با آمدن به بازی و آنهایی که نمی آیند چرا که آنها می آیند ؟ و آنچه می تواند ما را به آن را به یک تجربه بهتر است به آن را آسان تر و سرگرم کننده تر برای آنها را به بازی ؟ من فکر می کنم شما باید برای گوش دادن به طرفداران خود را من فکر می کنم شما باید برای گوش دادن به دانش آموزان خود را و به همین دلیل من اعتقاد دارم که در فن شورای اسلامی است که ما ایجاد شده (در کالج بوستون). شما رو به در لحن خود را با پایه فن و دانش آموزان خود را, شما باید برای درگیر شود. و برای من که تنها راه به کار گیرند.

DB: یکی از بزرگتر تغییرات شما ساخته شده در کالج بوستون بود آوردن الکل به فارغ التحصیلان ورزشگاه و کونته فروم که در یک دولت بسیار سخت مشروب مجوز مقررات. فروش آبجو و شراب در Pauley غرفه و رز باول چیزی است که شما می خواهم به انجام در طول زمان تصدی خود را?

محمدجواد: من تا به حال هر گونه گفتگو در مورد آن است. این حرکت برای سال قبل از میلاد در زمان و ما مصمم است که از طریق کار ما با ما فن شورای. من واقعا تکیه به یادگیری و درک آنچه ما طرفداران می خواستند بلکه سیاسی پویا با آبجو و شراب و آنچه که مستلزم در این شهرستان است. به طوری که جداگانه وضعیت من فکر می کنم در وضعیت زمانی که شما هنگامی که شما در حال صحبت کردن در مورد الکل و شما واقعا باید به نگاهی که در آن است و تمام دینامیک است که به بازی و اینکه آیا شما می خواهید برای ارائه که به طرفداران خود را یا نه. بنابراین برای من که زودرس است. دوباره من و بعد فورا رفت واز وجود دارد و من آموخته اند و گوش به ببینید که چه فرصت و چه چالش ها تا آنجا که الکل فروش ؟ این که چیزی نیست من متمرکز در حال حاضر من واقعا فقط متمرکز بر بسته شدن در اینجا و پس از آن یادگیری و گوش دادن بسیاری پس از من وجود دارد.

DB: UCLA دو و میدانی زد 19 میلیون دلار کسری بودجه در سال گذشته – که چیزی است که یا مرعوب و یا انگیزه شما در روزهای اولیه خود را در کار ؟

محمدجواد: من آگاه هستم از کسری بودجه و انتقال. اما در پایان روز هر ورزشی بخش چالش ها به خصوص در حال حاضر در این محیط با COVID-19 وجود فشارهای مالی در هر ورزشی بخش. به طوری که هیچ تفاوتی نسبت به هر گونه دیگر (مدرسه) در سراسر کشور است. تا آنجا که UCLA من از آن آگاه اما من واقعا تکیه در عین حال برای درک پویایی واقعی و آنچه که می بینی و همه چیز متفاوت مانند آن, بنابراین من به دنبال به جلو به انجام آن است. بدیهی است که یک چالش است اما این یک چالش است که من مایل به چهره ،

DB: ایالت اوهایو برنده رز باول در سال اول خود را به عنوان یک گیاهی شبیه شاهبلوط هندی – آیا ورزشگاه برگزاری هر جایگاه ویژه ای در قلب شما است و آن رفتن حقیقی به آن را به عنوان خانه خود فوتبال میشه ؟ ؟ ؟

MJ: حقیقی کاملا. اولین بار من تا به حال در رز باول آن شگفت انگیز زیبا بود. خورشید تنظیم احساس بودن در رز باول آن را فقط به یاد. بنابراین من باید برای خرج کردن خودم فکر می کنم که من قادر خواهید بود برای رفتن به رز باول برای ما خانه بازی. آن است که واقعا واقعا سرد است. من هرگز تصور خودم که در کاسه رز در بسیاری از مواقع و بنابراین در حال حاضر آن را فقط شگفت انگیز به فکر می کنم در مورد.

DB: من می دانم که شما گفته لس آنجلس تایمز که شما در حال حاضر صحبت به UCLA مربی تیم فوتبال تراشه کلی از شما استخدام شده. من می دانم که فوتبال کالج فصل است کمی در هوا در حال حاضر در شرایط چگونه بسیاری از بازی ها و که در آن – اما آنچه که شما می گویند انتظارات خود را برای هر دو تیم در این سال و در آینده ؟

MJ: اولین و مهمترین – من تا به حال یک گفتگو با تراشه (کلی) و من به دنبال به جلو به کار کردن با او را – در هر زمان شما را به یک وضعیت جدید شما باید به ارزیابی شما را به گوش دادن و یاد بگیرند. و بنابراین تا آنجا که من انتظارات من باید یاد بگیرند که در آن ما به عنوان یک برنامه چگونه ما را پشته با بقیه کنفرانس من را به یاد بگیرند که از تراشه ما چه نقاط قوت و فرصت های بهبود هستند. بنابراین من نمی توانم به شما پاسخ تا آنجا که چه انتظارات من هستند تا به من اطلاعات بیشتر در مورد فوتبال ما برنامه و Pac-12, کاملا رک و پوست کنده. بنابراین من بسیار هیجان زده هستم, من هیجان زده در مورد یادگیری است و واقعا با تکیه به فوتبال به دلیل بدیهی است که این برای ما بسیار مهم برای بسیاری از دلایل و من بسیار هیجان زده هستم که در مورد کار با تراشه و کار با کارکنان به رفتن.

DB: آینده از یک بسکتبال پس زمینه خود را, شما چه فکر میکنید در مورد وضعیت UCLA بسکتبال مردان تحت Cronin?

محمدجواد: من در تیم های زیر در طول فصل من آگاه هستم که میک و تیم قوی به پایان رسید من فکر می کنم 11 از 14 شاید یک سبد دور از برنده شدن Pac-12. بنابراین در فصل اول خود را من فکر می کنم که فوق العاده پیشرفت راه آنها بسته شده است. من هیجان زده برای کار با میک من نمی دانم میک قبل از این اما من شنیده ام چیزهای خوب در مورد او. من می دانم که تیم خود را به سینسیناتی شناخته شده بودند برای سختی بازی دفاعی و بازی را به راه راست و او برنده شد. بنابراین من بسیار هیجان زده هستم به کار با او. و UCLA بسکتبال بدیهی است که چنین طبقه و سنت و تاریخ به بخشی از آن می گذرد به ویژه.

DB: شما رسیده به Cronin هنوز ؟

MJ: بله بله من رسیده ام به میک و صحبت با او, ما تا به حال یک گفتگو. او به نظر می رسد مانند او آسان, آسان شخصیت به همراه من لذت می برد ما گفتگو است.

DB: آیا شما بچه ها به اشتراک گذاشته اوهایو ارتباط می آیند تا در همه ؟

MJ: خوب پدر شد دیرین دبیرستان مربی در سینسیناتی (اوهایو) بنابراین ما صحبت کردن در مورد اوهایو کمی بر روی گوشی. و من فکر می کنم پدر بود یک طلایه دار برای بریوز آتلانتا و من ریشه برای بریوز, بیش از حد, بنابراین ما کمی صحبت کردیم در مورد بریوز در 80s و 90s.

DB: ایالت اوهایو به ضرب و شتم سینسیناتی در سال 2012 شیرین 16 زمانی که شما در کلمبوس (اوهایو) و کرونین در سینسیناتی – آیا شما هنوز هم به یاد داشته باشید که بازی این بود که چیزی که در طول خود تماس بگیرید ؟

محمدجواد: من نمی دانم که نمی آیند. در حال حاضر من چیزی در او. من خوشحالم که شما به من گفت که من آگاه نیست که.

DB: تنها تعداد انگشت شماری از دانشگاه UCLA 118 مسابقات قهرمانی ملی در آمده اند از دو درآمد های ورزشی, در حالی که تیم های مانند والیبال مردان, ژیمناستیک, بیس بال و سافتبال شده ملی قدرت برای چند دهه. آیا شما تا به حال هر گونه گفتگو با دیگر مربیان سر در دانشگاه ؟

محمدجواد: من کار را از طریق تمام ما مربیان. دوباره من هنوز انجام دو شغل دارد و من می خواهم به یاد ما Bruin وفادار به قطع در آن وجود دارد به عنوان انتقال من به هیچ دستی به عنوان دور به عنوان چگونه شما انتقال در طول یک بیماری همه گیر. بنابراین من نوع مصرف من باید به صحبت چند تن از مربیان در کسانی که ورزش نمی, اما نه همه. من را از رسیدن به هر کس در برخی از نقطه, اما من می خواهم به مطمئن شوید که من اندازه گیری و انجام کارهایی که راه راست را در اینجا در کالج بوستون و سپس نوع را من زمانی که من شروع تصدی من با UCLA.

DB: با توجه به coronavirus ما واقعا مطمئن نیستید که در آن و زمانی که سقوط ورزش قادر خواهد بود برای شروع. آیا شما تا به حال هر گونه بحث در مورد که در UCLA و باید آنها متفاوت بوده است از هر گونه آماده سازی شما ممکن است ساخت در کالج بوستون?

محمدجواد: من شده اند ضروری برای مکالمات در UCLA یا Pac-12 مورد سقوط ورزش نشده است. من به دنبال به جلو به وضوح تکیه به در و پریدن در کار با دن Guerrero کنید تا به سرعت و تا آنجا که در آن ما هستند. اما من تا به حال هر گونه گفتگو در مورد آن است. من شده است بدیهی است که درگیر در ACC گفتگو در مورد بازگشت در پاییز در ورزش و بازگشت به بازی در رقابت است. اما من به دنبال به جلو به یادگیری بیشتر در مورد Pac-12 و UCLA به طور خاص.

DB: شما چه فکر میکنید در مورد این گزینه از طرفداران در می ایستد و می توانم به شما فکر می کنم این امر می تواند یک مشکل تنظیم ؟

MJ: شما می خواهم به آنها را بپرسید دانشجو-ورزشکاران است. عمل آنها و آنها scrimmages بدون طرفداران بنابراین از این منظر من فکر نمی کنم این امر می تواند کاملا خارجی است. اما یک بازی وجود دارد-بعد عنصر یک بازی-بعد از جنبه های است که طرفداران انرژی را, بنابراین شما باید به فکر می کنم در مورد چگونه است که ممکن است تحت تاثیر این تیم در خانه مقابل تیم بازدید از. من فکر می کنم کسانی که مشروع سوال شما باید به فکر می کنم از طریق, اما ما واقعا باید پاسخ. اما در پایان روز, من فکر می کنم شما می خواهید همه را سالم و امن و انجام آن راه حق. پس از آن یک تصمیم من فکر نمی کنم که از من می آیند و یا تراشه آن شما می آیند از متخصصان پزشکی و مردم است که کارشناسان در این زمینه در این منطقه است که به ما راهنمایی. بنابراین من امیدوار هستم, من هستم, خوش بینانه, مثبت, فرد, و من امیدوار هستم برای ورزش در پاییز و رقابت دوباره آنجا که من می دانم کسانی که جوان و زنان جوان می خواهند به رقابت آنها می خواهند به بازی و که برای آنها مهم است.

DB: کالج بوستون قفل کردن قرارداد با Under Armour در سال 2009 و قبل از شما وجود دارد, اما شما باید هر نوع رابطه موجود با UA مدیران است که شما فکر می کنید خواهد شد به کار خود را در UCLA?

محمدجواد: من. من هیجان زده در مورد آن, برای دیدن برخی از اطلاعات است که من در مورد Under Armour. برخی از تماس های ذکر شده برای UCLA آنها همان مخاطبین است که من مشغول به کار بود با اینجا در کالج بوستون بنابراین این روابط انجام خواهد شد بیش از.در زیر زره بوده است به من و به قبل از میلاد بنابراین من به دنبال به جلو به ادامه این رابطه و دیدن برخی از دوستان قدیمی اما در یک ساحل.

DB: شما اسپانسر مارتین Jarmond مجموعه Under Armour پوشاک در کالج بوستون در سال گذشته – که می تواند ما انتظار داریم جدید blue and gold edition برای ضربه به قفسه در وستوود?

MJ: شما می دانید ... من می تواند به شما همه چیز ... . من می تواند به شما همه چیز است. شما در حال درخواست برای پاسخ به تست های شما رو به کمی صبر کنید. من می تواند به شما همه چیز را اولین بار ما بحث, بنابراین من می خواهم به شما بگویم به گوش باشید.

DB: من می دانم که شما قبلا گفته ام که شما می خواهید به کمی همپوشانی با دن Guerrero در UCLA قبل از او رسما بازنشسته. چگونه رابطه خود را با او در طول هفته گذشته و یا پس ؟

MJ: فوق العاده ای است. دن Guerrero یکی از بهترین انسان ها که من تا کنون شناخته شده است. او شده است به طوری مهربان خیلی مهربان. آن را بسیار آسان است, من در تلاش برای مطمئن شوید که من انجام کارها در راه است که او را راحت و او احساس می کند در همان راه دقیق – او در تلاش برای مطمئن شوید که من راحت است. پس از آن ایجاد یک خوب پویا برای انتقال صاف و من هیجان زده در مورد آن است. از آنجا که در هر زمان شما را یک انتقال آن می تواند یکی از دو راه می توان آن را مثبت یا می توان آن را منفی و یا به چالش کشیدن. و من می توانم به شما بگویم راه دن آن کمک می کند که ما به یکدیگر شناخته شده برای بیش از یک دهه. او شده است یک افسانه در کالج دو و میدانی در صنعت ما به عنوان کسی که با صداقت است که همه جهات و بنابراین من نمی تواند بیشتر خوشحال با رویکرد خود را و چگونه او شده است استقبال از من. آن بوده است بسیار خوب و مهربان من به عنوان نوع کار از طریق انتقال از اینجا که به UCLA.

DB: در شخصی, توجه داشته باشید, چگونه به حرکت از بوستون به لس آنجلس شده است برای شما با توجه به شما در حال رفتن به خارج وجود دارد با یک خانواده و در طول COVID-19 همه گیر?

MJ: بله این یک چالش از آنجا که شما در حال انجام همه چیز را مجازی و من هرگز در زندگی لا و یا در سواحل غرب طوری که من در تلاش برای درک نکات دقیق وظریف با (من)-405 ترافیک و یا دره است. شما شنیدن عبارات و شما شنیدن مکان شما واقعا نمی باید درک. برخی از مردم در UCLA جامعه رسیده و همه مفید بوده اما واقعا فقط در تلاش برای آرام کردن و درک دقیقا – به دلیل لس آنجلس بسیار بزرگ در منطقه – چه هستند برخی از مکان های که ممکن است بهترین راه حل مناسب برای جایی که من می خواهم به زندگی می کنند و قادر به رسیدن به دانشگاه به سرعت اما همچنین لذت بردن از فضای شخصی و زندگی شخصی. پس از آن بهترین است که یک فرآیند آن را فقط رفتن به ادامه به یکی از آن چیزهایی است که من فقط برای یادگیری و صحبت کردن با مردم و سعی کنید به درک بهتر در لا منطقه است.

DB: چقدر شما به دنبال به جلو به فرد معرفی, آیا آن را با UCLA دولت طرفداران و یا رسانه ها هنگامی که مجاز است ؟

محمدجواد: من به دنبال به جلو به آن لحظه. من فکر می کنم همه ما در حال انتظار برای توانایی به عقب بر گردیم به دیدن و ارتباط با یکدیگر است. اما برای من که پسر جدید, من به دنبال به جلو به یادگیری و جلسه جدید من هم تیمی ها و مربیان و کارکنان و همه در UCLA جامعه است. من هیجان زده در مورد آن چیزی که من از خواب بیدار فکر کردن در مورد و من فقط نمی توانید صبر کنید برای شروع. و آن را برای رفتن به یک فرایند زیرا ما نمی دانیم دقیقا زمانی که من قصد دارم به حرکت و یا حتی زمانی که ما در حال رفتن به بازگشت به کار. اما من می دانم که من بسیار هیجان زده هستم برای کار کردن با تیم و من بسیار هیجان زده هستم برای خدمت به ما دانشجو-ورزشکاران و رسیدن به آنها را می دانیم و ما مربیان. آن شده است یک نعمت و یک فرصت بزرگ و من فقط میخوام لاغر و من نمی توانم صبر کنید برای رسیدن به محل کار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن