اساتید باید با استفاده از خلاق تست جایگزین در شیفت به آموزش آنلاین

در نظر گرفتن یک کلاس از راه دور از طریق زوم همان است که در نظر گرفتن یک کلاس در دانشگاه UCLA.

اما برخی از اساتید در حال تظاهر مثل هیچ چیز تغییر کرده است.

UCLA اعلام کرد این امر می تواند حرکت کلاس های آنلاین مارس 10 و به زودی نقل مکان کلاس های آنلاین فقط برای تمامیت بهار سه ماهه. با وجود این تغییر عمده استاندارد امتحانات ادامه به بازی بازی های سنگین نقش مهمی در تعیین دانشجويان نهایی نمرات.

اما حرکت رو به جلو این شکل جدید از آموزش به معنی یک شکل جدید از تست مورد نیاز است.

به منظور بهترین استفاده را از یک وضعیت ناگوار و اساتید باید جایگزین امتحانات نهایی با مقالات پژوهشی یا خلاق پروژه های آنلاین است که اجازه می دهد دانش آموزان به درخواست آنچه که آنها آموخته اند که در یک شیوه ای جذاب. این را نه تنها نگه داشتن دانش آموزان متعهد به این دوره در سراسر چهارم بدون توجه به جایی که دانشجو واقع شده است, اما آن را نیز از بین بردن خطرات ناشی از تقلب همه با هم ارائه استاندارد بیشتر ارزشيابی دانشجويان از قابلیت های.

مشکل با اجرای آزمون های آنلاین است که دانش آموزان را تکیه بیش از حد توجه داشته باشید مصرف به طور کامل و بدون در نظر گرفتن زمان برای سنتز مواد جدید. این موضوع در سیستم آموزش و پرورش و حتی قبل از وقوع COVID-19: تکیه بر حفظ بیش از تجزیه و تحلیل.

علاوه بر این حتی اگر استادان تکیه بر علمی افتخار کد و یا استفاده از نرم افزار محبوب مانند Respondus برای جلوگیری از تقلب در امتحانات, دانش آموزان مسلما پیدا کردن یک کار در اطراف برای این. و با دانش آموزان در حال حاضر در سراسر جهان پراکنده خود جدا هماهنگی زمان امتحانات که کار با 10-به علاوه مناطق تقریبا غیر ممکن است.

با سه هفته متوجه سارا Beckmann استادیار در بخش کلاسیک گفت: او تغییر برنامه درسی از محبوب کل آموزش و پرورش دوره کلاسیک 51B: “هنر و باستان شناسی از رم باستان” از امتحان نهایی به یک باز تحقیقات واگذاری که در آن دانش آموزان می توانند هر نوع دیجیتال متوسط آنها می خواهند در یک موضوع آنها آموخته شده در طول سه ماهه.

“تحقیق و پروژه اجازه می دهد تا دانش آموزان به انجام کاری خلاق با آنها چه آموخته” Beckmann گفت. “در حالت ایده آل افراد دیگر در این کلاس می توانید به آن دسترسی و شرکت در آن اطلاعات در یک سرگرم کننده پلت فرم آنلاین.”

Beckmann گفت که او در نظر گرفته نگه داشتن آنلاین, اما متوجه شد که یک جایگزین پروژه به دانش آموزان فرصت را به اتهام یادگیری خود و منعکس کننده در این دوره به جای به سادگی با دادن پاسخ مکانیکی.

وجود انواع مزایای جایگزینی سنتی امتحانات با پروژه های خلاق. پروژه اجازه می دهد دانش آموزان به گسترش بر مهارت های خود را مانند حل مسئله و تحقیق جمع آوری اطلاعات و سنتز.

و زمانی که دانش آموزان نگرانی در مورد ایمنی خود و عزیزان خود بدنش حقایق است که می توان با دو کلیک در گوگل است آخرین چیزی که در ذهن خود را.

مایکل وونگ یک سال دوم مهندسی برق, دانشجوی بین المللی اقامت در محوطه دانشگاه گفت: او تا به حال مشکل پیدا کردن انگیزه می شود در بالای افراد خود و حفظ یک برنامه هفتگی بدون کلاس و باشگاه و دوستان است.

“من شده اند messing اطراف با اشکال مختلف بیان هنری مانند موسیقی و تولید و ویرایش ویدئو و نقشه کشی,” وانگ گفت. “اگر ما با توجه به فرصتی برای انجام پروژه های جایگزین (در تمام کلاس ها) مانند یک کلاسیک 51B من انگیزه بیشتری برای انجام آنها و انجام آنها را به خوبی.”

اما خلاق نهایی پروژه نیست فقط محدود به علوم انسانی در دروس.

کایل Cavanaugh استادیار در گروه جغرافيا در حال حاضر آموزش علوم فیزیکی کلی کلاس آموزش جغرافیا 5: “مردم و زمین اکوسیستم” و جایگزین سنتی نهایی امتحان نهایی مقاله پژوهشی.

“مقاله پژوهشی فراتر از حفظ و توسعه سطح بالاتر مهارت” Cavanaugh گفت. “آن را آماده سازی دانش آموزان برای انواع محصولات آنها می خواهم تولید در یک کار تنظیم.”

با تابستان جلسه رسما آنلاین و به احتمال قوی که C جلسه و یا حتی سقوط سه ماهه را به دنبال کت و شلوار و اساتید باید سابقه غیر متعارف از تست اولیه ،

این قابل درک است که چرا اساتید می خواهم به خود را تغییر دهید syllabuses به عنوان کوچک که ممکن است; در زمان هرج و مرج و عدم اطمینان برخی از اساتید و دانشجویان می خواهند ثبات در ساختار کلاس.

یکی می تواند استدلال می کنند که جایگزین کلاسیک حالت معاینه امکان پذیر است برای همه افراد. Cavanaugh اشاره کرد که برای برخی مانند مهندسی و pre-med دانش آموزان وجود دارد نیاز به یک روش استاندارد برای ارزیابی اینکه آیا این دانش آموزان باید درک خوبی از مواد. این به ویژه مهم است زیرا بسیاری از این دوره ها تدریس در یک توالی و نیاز به دانش قبلی ،

یکی از راه حل خواهد بود برای ایجاد یک ترکیبی کلاس است که ترکیبی از هر دو روش سنتی و جایگزین ، در حالی که یک امتحان نهایی می تواند خلاق تجمعی پروژه استاد می تواند اداره کوچکتر امتحانات در طول سه ماهه برای تست موضوعات خاص از کلاس. Cavanaugh اجرا هفتگی آزمونها به آزمون درک دانش آموزان از مواد در حالی که Beckmann است که اداره دو را-خانه midterms.

پس از امتحانات نهایی هنوز دو ماه دور وجود دارد مقدار زیادی از زمان به آمده تا با یک راه حل خلاق برای آزمون آنلاین موضوع است.

چرا که بدون خلاقیت بهار کلاس مطمئنا تبدیل به یک دنیوی تاری از انتظار تا زمانی سه ماهه به پایان می رسد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im