مطبوعات عبور: به دنبال بازگشت در زمانی که Daily Bruin کاهش چاپ تولید در طول جنگ جهانی دوم

The Daily Bruin نیست چاپ این سه ماهه اما این اولین بار نیست ما کوچک پشت در چاپ و تولید. فقط این هفته Daily Bru

توسط ATROTICNEWS در 24 فروردین 1399

The Daily Bruin نیست چاپ این سه ماهه اما این اولین بار نیست ما کوچک پشت در چاپ و تولید.

فقط این هفته Daily Bruin را مدیریت بالا اعلام کرد که روزانه Bruin خواهد بس چاپ تولید از طریق پایان 2019-2020 سال تحصیلی در نور مداوم COVID-19 بیماری همه گیر.

پس از همه, آن را نمی کند واقعا حس بسیار را به چاپ 6,000 نسخه از یک روزنامه دانشجویی هر روز که بیشتر از بدنه دانشجویی چپ دانشگاه و آموزش است که به طور کامل از راه دور.

نوشته اصلی مدیریت طرح را متوقف چاپ تا آوریل 10 در خط با مدرسه در طرح اولیه به بازگشت برای فرد آموزش توسط سه هفته. اما طبیعت همیشه در حال تغییر همه گیر است منجر به گسترش آموزش از راه دور و در نتیجه گسترش دیجیتال-تنها تولید روزانه Bruin.

The Daily Bruin کارکنان تا به حال به تصمیم مشابه در مورد چاپ تولید در 1940s هنگامی که ایالات متحده وارد جنگ جهانی دوم است. در ماه آوریل را به روز نامه ای از ویراستاران Bruin را مدیریت بالا اشاره می کند که این اولین بار است که پس از جنگ جهانی دوم که کاغذ متوقف شده است به چاپ پنج روز در هفته است. اما این اولین بار است که در کل تاریخ ما که کاغذ متوقف چاپ به طور کامل – در طول جنگ این مقاله ادامه داد: چاپ سه روز در هفته در پنج شنبه, چهار شنبه و جمعه.

در حالی که تاثیر شیوع کروناویروس در Bruin قطعا تساوی تشابه که از جنگ جهانی دوم وضعیت لازم پاسخ متفاوت در راه این کاغذ کوچک پشت آن چاپ و تولید. پاسخ به وضعیت فعلی در آمد نسبتا سریع است اما در 1940s تغییر در این مقاله چرخه تولید بسیار آهسته تر و تکامل یافته در طول دوره جنگ.

به عنوان UCLA فارغ التحصیل جورج Garrigues که در تاریخ خود را از Daily Bruin ایالات متحده وارد جنگ جهانی دوم درست در همان زمان دانش آموزان آماده سازی برای فینال. در اواخر شب و در روز یکشنبه, دسامبر. 7, 1941, کاغذ کارکنان و خش و طرح اصلی آن برای روز دوشنبه صفحه اول و جایگزین آن با تعدادی از مقالات در مورد بمباران پرل هاربر از یونایتد پرس سیم خدمات با پررنگ رو تیتر "ژاپن اعلام جنگ!"

چاپ تولید نمی کند پایین سمت راست دور. از طریق پایان ترم – این بود که چند دهه قبل از دانشگاه تغییر به سه ماهه سیستم البته – Garrigues می نویسد که "جنگ اخبار پوشانده Bruin را صفحه اول."

این مقاله را تولید نسخه کوتاه شده در Dec. 11 – این بود اما غیر عمدی است. در زمان جنگ دولت ها در سراسر جهان استفاده می شود برای تحمیل "خاموشی" که در طی آن چراغ خواهد بود خاموش برای دورهای کوتاه از زمان در تلاش برای آماده شدن برای حملات احتمالی به عنوان به خوبی به عنوان آن را مشکل تر برای بمب افکن ها به حرکت در مناطق شهری است که به طور معمول خواهد بود به خوبی روشن در شب. Garrigues می نویسد که ایالات متحده برای اولین بار خاموشی جنگ زده جنوب کالیفرنیا در دسامبر. 10 1941 و روزانه Bruin سردبیران تا به حال به انتشار کوتاه سه صفحه کاغذ تشکیل شده از یک broadsheet صفحه اول و دو جمع و جور تلخیص صفحات پس از آن.

"با توجه به از دست دادن زمان و در طول شب گذشته خاموشی the Daily Bruin امروز به نظر می رسد در یک شکل منحصر به فرد در annals روزنامه نگاری – سه صفحه کاغذ" را نوشت و سپس-Editor-in-Chief مالکوم Steinlauf در صفحه کاغذ.

آن نبود تا سال 1943 که کاغذ را چاپ فرمت شروع به تغییر ، به عنوان کارکنان پیش نویس شد به جنگ, اندازه کارکنان کاهش یافت و پس از انجام این مقاله است. در Jan. 4 1943 Bruin روشن از طولانی broadsheet طرح آن تا به حال چاپ شده است برای چندین دهه قبل از – و آن را به عنوان به طور معمول در چاپ امروز – به کوچکتر تلخیص یکی قابل مقایسه در اندازه و شکل به که از مقالات مانند LA هفتگی.

بعد از آن که سال, مقاله معطوف به چاپ تنها سه بار در هفته. پس از انتشار این مقاله 1943 ثبت نام موضوع Bruin شروع به انتشار سه بار در هفته در طول هفته از 5 ژوئیه (جالب Bruin تنها منتشر کاغذی یک بار در هفته در طول تابستان جلسات امروزه).

از نظر زمان جنگ محتوای Garrigues اشاره می کند که خرس در زمان تا حد زیادی موضع لیبرال با especial مخالفت در برابر توقیف آمریکایی ژاپنی; محافظه کار گروه در خصوص آن بررسی کمونیسم در UCLA – را بر Bruin مطلوب. سپس-dean J. Earl Miller حتی تا آنجا رفت که گفت که UCLA بهتر خواهد بود بدون یک مدرسه روزنامه به طور کامل Garrigues می نویسد.

خوشبختانه میلر نمی توانید راه خود را – به عنوان همه ما می دانیم مقاله جان سالم به در مخالفت محافظه کار مدیران و خوانندگان. پس از پایان جنگ این مقاله را از سر گرفت تولید روزانه و به طور مداوم منتشر شده و پنج روز در هفته از پاییز سال 1945. تا به امروز که با همه گیر یک بار دیگر ما را در یک وضعیت که در آن تولید نسخه قابل چاپ نشده است در بهترین منافع ما دانش آموزان یا کارکنان.

خوشبختانه برای UCLA جامعه ما در حال زندگی در یک سن که در آن برش چاپ و تولید ندارد کاملا به همان وزن است که آن را در 1940s – تا به حال Daily Bruin که مدیریت بالا تصمیم به توقف چاپ این مقاله کاملا این امکان وجود دارد که هیچ Daily Bruin در همه. این می رود بدون گفت که به طور موقت به تعویض دیجیتال-تنها رسانه های منبع شده اند, خوب, غیر ممکن است و بدون هر نوع اینترنت به چیز رفتن.

در حالی که خواندن Daily Bruin داستان آنلاین ممکن است همان تازگی به عنوان چیدن یک کاغذ و دستکاری از طریق آن خود را در پیاده روی روزانه به کلاس این یک یادآوری است که همه ما در حال رفتن را از طریق های مختلف تنظیمات به زمان همه گیر و انجام بهترین های ما برای دریافت از طریق این با خیال راحت و sanely. درست مثل Bruin بازگشت و تمام وقت در سال 1945 کاغذ کارکنان هیجان زده است برای بازگشت به Kerckhoff سالن 118 و پرینتر در حال اجرا هنگامی که آن را امن برای انجام این کار دوباره – هر زمان که ممکن است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن