پنسیلوانیا می تواند ما را حل کند بحران بهداشت عمومی و بحران اقتصادی

نظراستن Saylor منتشر شده 12:42 PM EDT May 15, 2020چالش هایی که ما از COVID-19 همه گیر هستند و چند جانبه و نبوغ

توسط ATROTICNEWS در 28 فروردین 1399

نظر

چالش هایی که ما از COVID-19 همه گیر هستند و چند جانبه و نبوغ و همکاری را حل کند. ما در مواجهه با یک بحران بهداشت عمومی و یک برنامه به طور بالقوه بحران اقتصادی. این مهم است که ما تمرکز بر روی مشکلات قبل از ما و رسیدگی به مسئله بهداشت عمومی و اطمینان حاصل شود که ما همچنان به یک اقتصاد است که می تواند خانواده را حفظ شغل برای شهروندان ما. ما باید به دقت وزن هزینه ها و فواید اقدامات ما از طریق هر دو لنز.

در مارس مجمع عمومی ساخته شده است 50 میلیون دلار در دسترس برای سازمان های دولتی مانند وزارت بهداشت و پنسیلوانیا سازمان مدیریت اضطراری برای کمک به پاسخ دادن به این بیماری همه گیر. نیز وجود دارد 60 میلیون دلار ساخته شده موجود در بهره وام به کسب و کارهای کوچک در سراسر پنسیلوانیا است. درخواست برای وام پیشی مقدار دلار در دسترس در مدت کوتاهی پس از وام کسب و کار کوچک برنامه باز شد. این برجسته نیاز به اقتصاد ما باز در امن و محتاطانه به شیوه ای.

زمانی که فرماندار خاموش کردن آنچه که او نامیده می شوند به عنوان "غیر زندگی پایدار" کسب و کار نزدیک به یک ماه پیش به جرم وحشت سرعت گرفت برای کار سازندگان در سراسر کشور. این لیست از آن کسب و کار می تواند باز بماند و که تا به حال به بیش از حد گسترده و فراگیر و ایجاد سردرگمی برای همه. من درک می کنم فرماندار احساس نیاز به اقدام سریع برای محافظت از اما بعد از دیدن این سردرگمی و عواقب ناخواسته چنین گسترده و فراگیر اعلام فرماندار باید شروع کردم به تجدید نظر در برخی از بسته شدن.

از مارس تا 15 آوریل 4th, پنسیلوانیا, دومین تعداد مدعیان بیکاری در این کشور که نشان دهنده 16.3 درصد از کشور ما نیروی کار است. برای بافت یک درصد بیشتر از نیروی کار ما در زمینه بیکاری از ایالت نیویورک (جمعیت 19.45 میلیون) است که آمار بسیار سخت تر از پنسیلوانیا (جمعیت 12.8 میلیون). دلیل بالا ما مدعیان بیکاری است چون فرماندار رفت بالا و فراتر از آنچه لازم بود با محدود کردن فعالیت های کسب و کار. این اقدامات بوده و ادامه خواهد داد به عواقب منفی برای ساکنان نیوکاسل.

جمهوریخواهان مجلس شده اند و علنا اصرار فرماندار به دنبال نمونه ای از کشورهای دیگر اجازه می دهد تا کسب و کار بیشتر مانند صنعت ساخت و ساز برای باز کردن. CDC و ایالات متحده امنیت سایبر و زیرساخت های آژانس امنیت (CISA) باید هر دو صادر راهنمایی است که اجازه خواهد داد که بیشتر ساکنان نیوکاسل برای بازگشت به کار در شیوه ای امن. خانه جمهوریخواه طرح ما را به شهروندان امن در حالی که نگه داشتن آنها را خاموش breadlines. یک نابودی کامل اقتصاد ما قرار داده و ما شهروندان در معرض خطر غیر ضروری.

این فاجعه اقتصادی که ما در حال روبرو شده است که تقویت شده توسط کسب و کار خاموش کردن نیز محدود کردن دولت توانایی برای پاسخ دادن به این بحران است. هفته گذشته دولت مستقل مالی دفتر (IFO) ارائه یک برآورد در چه تاثیر این بیماری همه گیر را در درآمد دولت مجموعه. تحلیل های ارائه شده توسط IFO متمرکز در دو سناریو. سناریو 1 پیش بینی کسب و کار خاموش شدن به پایان پس از شش هفته. سناریو 2 پیش بینی کسب و کار shutdown به پایان رسید و پس از ده هفته. IFO است طرح ریزی یک از دست دادن درآمد از $2.7 میلیارد دلار تحت سناریو 1 یا a $3.9 میلیارد دلار از دست دادن تحت سناریو 2. آن مهم است به درک این فقط یک تخمین است و این واقعیت در واقع می تواند در نهایت بدتر است.

بر خلاف دولت فدرال متحده نمی تواند کسری بودجه را صرف. این به این معنی که در پنسیلوانیا است که تنها قادر به صرف آنچه که ما جمع آوری درآمد. به آدرس کمبود درآمد ما در حال رفتن به نیاز به اولویت بندی هزینه به مناطق کلیدی و ما در حال رفتن به نیاز به نگاه برای کاهش برنامه های غیر ضروری. وجود خواهد داشت تماس از اعضای چپ به افزایش مالیات اما افزایش مالیات خواهد بار مردم در حال حاضر در تلاش برای پایان می رسد دیدار در این شرایط سخت اقتصادی در زمان.

مشکلاتی که ما رو در حال دلهره آور است. ما می تواند در یک وضعیت در ماه های آینده برای مقابله با مشکلات بودجه است که این کشورهای مشترک المنافع هرگز مواجه شده است. برای حل این مشکلات بودجه و فراهم کردن منابع لازم برای مبارزه با Covid-19 ما در حال رفتن به نیاز به کار در یک مشترک مد برای پیدا کردن راه حل های نوآورانه. جاده به بازیابی ممکن است طولانی و سخت است اما من با اعتماد به نفس در روح و وعده های بزرگ ما مشترک المنافع. ما می توانیم بازگشت به حالت عادی اگر ما با هم کار کنند.

دولت Rep. استن Saylor است خواه از شهرستان Windsor.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن