Pa. مراسم تشییع جنازه مدیر کمک می کند تا برای مراقبت از نیویورک coronavirus مرده

مارشا Keefer Beaver County Timesمنتشر شده 8:39 PM EDT May 27, 2020تصاویر از شهر نیویورک یک کانون COVID-19 نفر

توسط ATROTICNEWS در 9 اردیبهشت 1399

تصاویر از شهر نیویورک یک کانون COVID-19 نفر در ایالات متحده dumbfound.

عظمت تایید موارد و مرگ و میر ناشی از رمان coronavirus سردرگم.

عکس های منتشر شده در چاپ و پخش رسانه ها نشان می دهد یخچال تریلر تراکتور صف خارج بیمارستان های شهرستان استفاده می شود به عنوان موقت morgues. ترسناک تصاویر نشان می دهد خمیازه ترانشه هارت جزیره پاتر زمینه که در آن بلامعارض و ناشناس نیویورکی یا کسانی که خانواده نمی تواند استطاعت دفن شده اند دفن پس از سال 1869.

گزارش رویترز اضافی کارگران استخدام شده بودند به خاک در اوردن بیشتر ترانشه در گورستان در لانگ آیلند صدا به طور موقت دفن سایت برای کسانی که می میرند در میان شهر coronavirus افزایش است.

دوشنبه, نیویورک تایمز گزارش داد 288,076 تایید موارد COVID-19 در نیویورک از جمله 158,268 در شهر نیویورک است. نزدیک به 17,000 نفر در کشور فوت کرده اند این ویروس; 11,648 از آنها در شهر است.

بسیاری از افراد در نگاه اعداد و گریم تصاویر در ناباوری.

اما آنها باعث Chippewa, شهرستان Beaver, شهرستان, مدیر مراسم تشییع جنازه به عمل می کنند.

دیوید میلر, 46, صرف 10 روز در آنچه که به عنوان یک منطقه داغ برای کمک به همکاران با دفن سرسام آور تعداد قربانیان.

"من حدس می زنم آن را فقط تمایل به کمک به" میلر گفت: مصاحبه گذشته هیچ گونه نگرانی برای سلامت و ایمنی خود را.

"من و یا شما می توانید COVID اینجا را در شهرستان بیش از حد امروز. آن را یک ماده از گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب. من فقط در تلاش بود به انجام آنچه درست بود و تلاش برای کمک به. آن مرحوم سزاوار به درمان و به خاک سپرده شد با احترام با یا بدون COVID."

میلر با مجوز مدیر مراسم تشییع جنازه و embalmer است به کار گرفته شده توسط H. P. Brandt کفن در راس Township. او همچنین با این نسخهها کار در Saul-Gabauer کفن و سیلوانیا تپه پارک یادبود در Daugherty, شهرستان, همه, متعلق به شرکت خدمات بین المللی آمریکای شمالی ارائه دهنده از مراسم تشییع جنازه هولوکاست و گورستان خدمات است که مقر آن در هوستون تگزاس.

حدود یک ماه پیش میلر صحبت با ریک Koll خود مدیر در برانت در مورد وضعیت در نیویورک به خصوص در شهرستان ها.

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: گلف اسکله مجاز به باز کردن در پنسیلوانیا شروع جمعه

بیشتر: گرگ Levine می گویند سنتی, مراسم فارغ التحصیلی, حوادث, 'بعید'

"من به او گفتم اگر چیز واقعا منفجر کردن وجود دارد من حاضر به رفتن وجود دارد و کمک کند. او احساس همان اگر چه پس از آن ما فقط فکر نمی کنم از آن خواهد آمد به آن است."

به عنوان میلر رانندگی به کار جمعه قبل از عید پاک Koll نامیده می شود.

"به یاد داشته باشید زمانی که ما صحبت کردن در مورد رفتن به نیویورک؟" Koll گفت. "آنها نیاز مردم اگر ما مایل به رفتن."

مردان چپ دو روز بعد.

"همیشه در اجرا'

در مارس 7, R. برایانت هایتاور جونیور رئیس جمهور از ملی مدیران مراسم تشییع جنازه انجمن درخواست رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو از طرف بازرسان پزشکی و مدیران مراسم تشییع جنازه در شهر نیویورک به اعطای مجوز متقابل اجازه می دهد تا خارج از دولت مدیران مراسم تشییع جنازه و embalmers برای کمک به تسهیل قریب به اتفاق تعداد تدفین به عنوان یک نتیجه از COVID-19.

در نیویورک تنها مدیران مراسم تشییع جنازه مجوز توسط دولت مجاز به حمل و نقل متوفی از محل عبور — آیا اقامت در بیمارستان, پرستاری در منزل یا دفتر معاینات پزشکی به funeral home, میلر گفت.

"خانواده به دلیلی رنج می برند زیرا آنها می توانند خود را دفن مرده" هایتاور نوشت. صدها نفر از مدیران مراسم تشییع جنازه از سراسر کشور داوطلب گفت: هایتاور "برای کمک به اطمینان حاصل شود که مرده به خاک سپرده شد و با عزت. هیچ کس می خواهد یک دوست خود را به سمت چپ بر روی یک کامیون یخچال انتظار به خاک سپرده شود."

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

مارس 9, کومو یک فرمان اجرایی را امضا.

"اگر شما تا به حال به من گفت که به عنوان فرماندار من می خواهم که به این اقدامات حتی نمی تونستم تامل در آن ما در حال حاضر" کومو گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی که در گزارش نیویورک پست.

ساعت 5 که روز میلر و Koll — هر دو رانندگی جداگانه وانت با حذف تختخواب تاشو — رهبری برای ناسائو شهرستان در لانگ آیلند در مورد 6½-ساعت رانندگی است.

Nassau County است coronavirus نقطه داغ: 34,533 مورد تأیید و 1,962 مرگ و میر.

"ما که در آن ما نیاز بیشتر" میلر گفت. "ما با کمک تعداد زیادی از خانه های مراسم تشییع جنازه وجود دارد. یکی از ما کمک کرد تا بیشتر در یک شهر کوچک به نام Hicksville," او گفت: — Vernon C. واگنر خانه های مراسم تشییع جنازه تاسیس در سال 1954 و همچنین وابسته و علمی.

به طور معمول که کفن رسیدگی خواهد حدود 400 تماس از یک سال و میلر گفت: اما پس از ورود "آنها در 31 مرحوم در ساختمان و تماس بیشتر به طور مداوم در آینده است."

به طور متوسط هفته, او گفت:, "خواهد بود هفت هشت نامد."

یک مراسم تشییع جنازه به خانه نزدیک بود به دلیل تمام کارمندان تا به حال COVID-19 میلر گفت: ترکیب این caseload.

در حالی که میلر و Koll با کمک embalming تمرکز اصلی خود را میلر گفت: "آوردن آن مرحوم را به مراقبت از او."

آنها تا به حال هیچ تماسی با خانواده واگنر خدمت کرده است.

به طور معمول آنها را ترک هتل خود در 7:30 صبح و بازگشت نیست تا 9 شب.

"ما همیشه در اجرای" میلر گفت: حمل و نقل اجسام از مکان های عبور — NewYork-پروتستان ملکه, بیمارستان, پرستاری, خانه محل اقامت خانواده و بازرسان پزشکی' دفاتر — به funeral home, گاهی اوقات به عنوان بسیاری از هفت روز است.

"ما فقط با قرار دادن در یک روز کامل — تا آنجا که ما می تواند انجام شود در یک روز" او گفت:. این "مشکل" چیزی که او گفته بود: "پیدا کردن یک محل است که به ما غذا در 9 ساعت در شب. آن را مانند رستوران ها باز بود به فقط به گرفتن چیزی."

میلر هرگز شاهد هر چیزی شبیه به این بیماری همه گیر.

"من فکر نمی کنم این امکان وجود دارد آماده می شود برای چیزی شبیه به آن است," او گفت:, و اضافه کرد که او امیدوار است که او هرگز آن را تجربه دوباره را "کاملا" داوطلب باید یک وضعیت مشابه بوجود می آیند.

برخورد با میزان مرگ و میر "مضطرب اما این زندگی یک مدیر مراسم تشییع جنازه به طور کلی در این که آیا در این زمان یا نه. ما همیشه در حال مراقبت از کسی عزیزان. که کار ما. به همین دلیل ما آن را انجام," او گفت:.

کار در نیویورک در وزن او بیشتر ذهنی از لحاظ جسمی او گفت:.

"گاهی اوقات شما آمد و شما از نظر ذهنی خسته فقط از این واقعیت است که شما همیشه باید در گارد — مطمئن شوید که شما N95 ماسک بود و دستکش بودند در شستن دست هر فرصتی شما می توانید مواد ضد عفونی کننده. شما همیشه باید در گارد. که آنچه از آن ساخته شده ذهنی به چالش کشیدن."

تمام تجهیزات حفاظت شخصی ارائه شد که شد محل سکونت و غذا و هزینه.

نتواند 'معمولی'

میلر به خانه بازگشت, مارس 18 و قرار خود را زیر 14 روز در قرنطینه به پایان می رسد که ممکن است در 2.

هر چند داشتن شده است به یک coronavirus نقطه داغ نه او و نه Koll مورد آزمایش قرار گرفت برای COVID-19 هر چند آنها نگاه به آن, او گفت:.

"من مطمئن هستم که اگر کمبود آزمون و یا وضعیت است اما این آسان نیست برای پیدا کردن یک محل برای آزمایش میلر گفت:".

نه اما علائم نشان می دهد.

میلر همسر مری ان به طور طبیعی شد "عصبی" برای شوهر در حالی که او در نیویورک بود اما "او می دانست که من تا به حال میل به وجود داشته باشد برای کمک و از او حمایت من در آن است," او گفت:.

"من و همسرم و بچه ها" — این زوج دارای یک دختر سیدنی, 19, و, پسر, Camden, 15 — "است و باید مراقبت خوب از من" میلر گفت.

قبل از او وارد محل سکونت خود آنها تقلب انزوا منطقه است.

"من فعال از آنها در خانه" او گفت:.

سنگین پوشش های پلاستیکی مهر و موم او را از بسیاری از محل اقامت.

"من می توانید صحبت کنید و ببینید همه فقط هیچ چهره به چهره و تماس با ما," او گفت:.

میلر دسترسی به یک سالن انتظار که منجر به مطالعه/لوازم یدکی مهمان اتاق با حمام خصوصی.

این مطالعه یک تلویزیون و لپ تاپ را قادر می سازد او را به انجام کار از خانه کار می کنند.

"این همان است که وجود دارد اما ما هنوز قادر به کمک به," او گفت:.

خانواده خود را مجهز خود را محدود چهارم با یک جمع و جور یخچال و فریزر — با اقتباس از دخترش را در اتاق خوابگاه پس از او در حال حاضر صفحه اصلی — که مواجه نگردند با شیر, قهوه, قهوه و پنیر و ناهار گوشت.

سالن انتظار آب, Keurig, قهوه ساز, صفحات کاغذ و انواع تنقلات مانند کره بادام زمینی و نان و مخلوط غلات و حبوبات است.

البته داغ, وعده های غذایی آماده و سمت چپ برای او در خارج از پوشش پلاستیکی.

"آنها بسیار خوب راه اندازی — من حدس می زنم شما می توانید می گویند من خود را کوچک آپارتمان" میلر گفت.

اما این آسان نیست که از هم جدا شوند.

"در نیویورک, ما, کمک," او گفت:. "ما به طور مداوم در حال حرکت است. روز رفت و سریع است. در حال حاضر من گیر کرده در اینجا خیلی نزدیک به خانواده من, اما من می توانم آنها را برای 14 روز."

او نتواند لوبیا بیش از حد خود در 3 سال بولداگ فرانسوی.

"او می شنود من. آن را دشوار است. او می خواهد برای دریافت در من بیش از حد, اما ما در حال اجازه دادن به او را در سراسر آمده است یا نه. ما در حال تلاش برای انجام این کار مناسب و مطمئن شوید که ما را همه امن" او گفت:.

اولین چیزی که میلر قصد دارد برای فراموش شنبه هنگامی که قرنطینه بیش از این است که دوباره با خانواده.

"یک صبحانه بزرگ با هم. بازی با سگ من. و سپس احتمالا رفتن به محل کار برای کمی."

تجربه در نیویورک و پس از آن قرنطینه — تغییر نکرده است, او گفت:, اما از آن است "مرا با قدردانی از تعامل انسان خیلی بیشتر است. آن را می سازد من از دست " طبیعی است.""



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن