'در آستانه مرگ': بیمارستان نیویورک را بسیار 1st COVID-19 بیمار را نجات داد ECMO درمان

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 9:49 AM EDT Apr 20, 2020بیمار نشان داد تا در بیمارستان نیویورک نشان دا

توسط ATROTICNEWS در 2 اردیبهشت 1399

بیمار نشان داد تا در بیمارستان نیویورک نشان دادن علائم COVID-19 در مارس 18, اعتقاد بر این بود که اولین مورد تایید شده از این ویروس در بیمارستان.

این ویروس نسبتا پیشرفته و تهاجمی است. بیمار که شد مشخص شد در پریشانی ویروس حمله به ریه های خود, سرقت از بدن خود را از اکسیژن است. او با توجه به یکی از مراقبت های بهداشتی حرفه ای که تحت درمان او "تقریبا به عنوان بیمار به عنوان شما می توانید."

او قرار داده شده بر روی یک دستگاه تهویه تقریبا بلافاصله — نشانه خوبی نیست. بهداشت عمومی و پزشکان گزارش داده اند که برخی از 80 درصد از COVID بیمارانی که دریافت قرار داده شده بر روی یک دستگاه تهویه نمی آمد.

به سلامت بیمار رو به وخامت گذاشته و آن را به نظر می رسد او نمی خواهد آن را.

او با توجه به درمانگر تنفسی جاشوا خوب در آستانه مرگ است.

بیشتر: Latinos در شهر نیویورک آلوده با COVID-19 در نرخ بالاتر از دیگران: 71.6 درصد از موارد

بیشتر: نیویورک شهرستان, زن و شوهر می میرد COVID-19 عوارض سه روز از هم جدا

خوب تیم بود ، او مختصات چه تماس ECMO برنامه در بیمارستان نیویورک. ECMO – که مخفف " سنگ شکن غشاء اکسیژن – نادر درمانی به عنوان "آخرین تلاش خندق" برای نجات زندگی یک فرد است. دستگاه عمل می کند مانند یک مصنوعی, ریه, oxygenating خون بیمار زمانی که خود و یا ریه ها او موفق به انجام این کار.

این درمان استفاده می شود عمدتا در موارد شدید قلبی پریشانی خوب گفت. در سال گذشته خوب به یاد می آورد یک مرد سقوط در نیویورک رژه هالووین با یک ایست قلبی و ECMO اعتبار شد با صرفه جویی در زندگی خود.

درمان بوده است از آنجا که 1970s اما تنها به تازگی از آن استفاده شده است برای درمان بیماران در قبر خطر مرگ ناشی از همه گیر contagions. این برای اولین بار استفاده می شود در چنین موارد در طول همه گیر H1N1 در سال 2009 و 2010 که آنچه شناخته شده به عنوان "آنفولانزای خوکی" ادعا کرد که زندگی بیش از 12,000 آمریکایی, با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری است. آن را به یک موفقیت میزان 60 تا 70 درصد "حتی قبل از اینکه شما به COVID," خوب گفت.

و آن را تنها مورد تایید برای درمان موارد شدید COVID-19 در اوایل ماه آوریل زمانی که غذا و دارو آرام مقررات استفاده از ماشین در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

مجله انجمن پزشکی آمریکا گزارش کرده است که ECMO استفاده شده است "برای درمان تعدادی از بیماران در چین" اما هشدار داد که "هیچ بالینی جزئیات در بیماران معیارهای انتخاب و نتایج."

ECMO استفاده نیست گسترده است. در این منطقه تنها بیمارستان نیویورک پن دولت هرشی مرکز پزشکی و مرگبار در دانشگاه جانز هاپکینز – که در آن خوب کار کرده تا پیوستن به WellSpan سال گذشته – دارای دستگاه های.

"این تازگی را در خود دارد" خوب گفت. "این اخرین تلاش برای صرفه جویی در زندگی می کند."

بیمار در بیمارستان نیویورک بود در ECMO به مدت هشت روز خوب گفت.

او نشان داد نشانه هایی از بهبود و به روز گذشته وضعیت خود را بهبود خوب گفت.

در مارس 18, یک ماه بعد از او راه می رفت به بیمارستان نزدیک به مرگ بیمار به خانه رفت خوب گفت.

"این بسیار چشمگیر" خوب گفت. "این همیشه موفق باشد اما زمانی که آن را است که بسیار قدرتمند است.

"او قادر بود برای به دست آوردن آنچه او نیاز به زنده ماندن. برای دیدن او به خانه رفتن با واکر و اکسیژن است که واقعا باور نکردنی است."

{ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. }

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن