NCAA ابراز پشتیبانی از دانشجویان ورزشکار نام و تصویر و شباهت جبران

حرکت آغاز شده در کالیفرنیا اوایل سال گذشته در حال نزدیک شدن است قطعنامه ای – دانشگاهی ورزشکاران به زودی پرداخت

توسط ATROTICNEWS در 10 اردیبهشت 1399

حرکت آغاز شده در کالیفرنیا اوایل سال گذشته در حال نزدیک شدن است قطعنامه ای – دانشگاهی ورزشکاران به زودی پرداخت می شود.

NCAA حکام گفت که این حرکت رو به جلو با اجازه دادن به دانش آموز ورزشکار برای سود کردن از نام و تصویر و شباهت از تبلیغات و دیگر اشکال کار می کنند. هیئت مدیره تعیین شده یک گروه کاری برای تحقیق چگونه برای مدیریت NIL حقوق در حال حرکت رو به جلو در اکتبر و گروه ساخته شده رسمی آن پیشنهاد به هیئت مدیره سه شنبه.

این تغییرات در مجموعه ای به رفتن به اثر برای 2021-2022 سال تحصیلی.

"در طول تلاش های ما به منظور افزایش حمایت از, کالج, ورزشکاران, NCAA است با اتکا قابل توجهی بازخورد و تعامل اعضای ما از جمله متعدد دانشجو-ورزشکاران از همه سه بخش" گفت: رئیس هیئت مدیره Michael V. دریک در یک بیانیه است. "اجازه می دهد تبلیغات و شخص ثالث تاییدیه قلمرو ناشناخته."

NCAA تعهد ساخته اجازه می دهد تا صفر کسب درآمد در ماه اکتبر و گفت: این آیین نامه را باید در محل با شروع 2021. گروه co-صندلی و ایالتی اوهایو مدیر دو و میدانی ژن اسمیت گفت: NCAA هنوز برنامه ای برای پایبندی به این خط و این تغییرات به صفر دسترسی خواهد بود ساخته شده بعد از ژانویه 2021.

کالیفرنیا ایالت نانسی اسکینر همكاري عادلانه پرداخت برای بازی عمل می کنند و یا لایحه در مجلس سنا 206 در فوریه 2019. این عمل اجازه می دهد کالیفرنیا دانشجو-ورزشکاران به سود خود را صفر شد و در نهایت به قانون امضا شده در ماه سپتامبر و به اثر در ژانویه 2023.

NCAA در حال حاضر درخواست از کنگره برای تصویب یک قانون فدرال در ماده پس وجود ندارد اختلاف در دولت-به-دولت اساس حرکت رو به جلو.

پیشنهاد قوانین اجازه می دهد دانش آموز ورزشکار به نشانه تایید معاملات تا زمانی مدرسه خود درگیر است و با پرداخت و قرارداد افشا به هر ورزشی بخش. ورزشکاران اجازه خواهد داشت به مرجع خود را, ورزش و مدرسه تبلیغات, اما آنها نمی توانند به نظر می رسد با هر مدرسه آرم یا نام تجاری است.

چنین آیین نامه آن را دشوار است برای EA Sports' NCAA فوتبال و بسکتبال از سری بازی های ویدئویی برای بازگشت به قفسه. کار گروه co-صندلی وال Ackerman و شرق کمیسر گفت: این گروه مجوز مورد نیاز برای دانشجویان ورزشکار به نظر می رسد در بازی های ویدئویی است که تا حد زیادی بیاستفاده چون دانشگاهی ورزشکاران ندارد و یک اتحادیه و یا چانه زنی واحد.

NCAA رهبران تنظیم برای رای دادن در قوانین ارائه شده بعد از ژانویه برنامه انعطاف پذیر است و رای می آیند هر چه زودتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن