سرباز گارد ملی به منظور اعزام به لا در پاسخ به اعتراضات

کالیفرنیا مقامات استقرار گارد ملی به لس آنجلس یک شبه به حمایت از اجرای قانون محلی گفت: شهردار لوس آنجلس اریک G

توسط ATROTICNEWS در 11 خرداد 1399

کالیفرنیا مقامات استقرار گارد ملی به لس آنجلس یک شبه به حمایت از اجرای قانون محلی گفت: شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti در روز شنبه به عنوان اعتراض به خشونت پلیس همچنان در سراسر کشور.

روز شنبه تظاهرات سازماندهی شده توسط Black Lives Matter لس آنجلس جنبش و ساختمان PWR بسیج هزاران نفر در سراسر لا به اعتراض های پس از مرگ جورج فلوید در اوایل این هفته که پس از یک افسر زانو در گردن او برای چند دقیقه. مینیاپولیس پلیس درک چوین بود به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس برای Floyd مرگ است.

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom تایید Garcetti درخواست برای استفاده از 500-700 سرباز گارد ملی برای اجرای صلح و امنیت در لا در روز شنبه. Newsom همچنین اعلام وضعیت اضطراری در لا و در شهرستان لا.

Garcetti گفت که او برنامه ریزی برای تماس در گارد ملی در یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شد بعد از ظهر شنبه در حدود 4 بعد از ظهر

"این است که سال 1992" Garcetti گفت. "ما قصد بیرون کشیدن آنچه که اتفاق افتاده است و سپس تماس گرفته و در گارد ملی."

اما در حدود 8:30 بعد از ظهر Garcetti اعلام کرد در یک صدای جیر جیر که گارد ملی کالیفرنیا بود که اعزام به LA.

تظاهرات در لس آنجلس آغاز شده و جمعه در مرکز شهر لس آنجلس و منجر به بیش از 500 دستگیری توسط اوایل روز شنبه. Garcetti صادر مقررات منع رفت و آمد برای شهر لس آنجلس در روز شنبه شروع 8 p. m. که تا 5:30 صبح روز یکشنبه.

Garcetti می پیوندد کشورهای دیگر – از جمله مینه سوتا نیویورک و بیشتر – در استفاده نظامی اجرای برای پاسخ به اعتراضات رخ داده در سراسر کشور.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن