نائومی رایلی انتخاب USAC رئیس جمهور با بالاترین میزان مشارکت از سال 2016

این پست به روز شده در مارس 8 در 10:54 بعد از ظهر کارشناسی انجمن دانشجویان شورای 2020 انتخابات شاهد بالاترین می

توسط ATROTICNEWS در 20 اردیبهشت 1399

این پست به روز شده در مارس 8 در 10:54 بعد از ظهر

کارشناسی انجمن دانشجویان شورای 2020 انتخابات شاهد بالاترین میزان مشارکت از سال 2016.

این USAC انتخابات که با رقابت 30 نامزد برای 15 کرسی به حال 30.06% رای دهندگان. مسابقه بسیار ستیز: پنج نامزد برای فرار رئیس جمهور نسبت به سه سال گذشته در حالی که تنها شش نفر از 15 کرسی بودند unopposed نسبت به نه سال گذشته است. سه کرسی در سال گذشته نیز در سمت چپ کاملا خالی و در نتیجه سقوط یک انتخابات ویژه برای پر کردن ناقص شورای.

نامزدها از دو قواره برای مردم و هزینه برش و نوآوری و همچنین مستقل پر جدید شورای.

نتایج کامل هستند در پایین این مقاله است.

دانش آموزان رای دادند در برابر کشت وحدت برای برونز همه پرسی که آیا افزایش شهریه دانشجویی با 45 دلار در هر سال تحصیلی. این همه پرسی در نظر گرفته شده بود به صندوق یک مرکز منابع ایجاد مراقبه در فضاهای مرتبط با آن در دانشجويان دانشگاه UCLA و صندوق اجاره برای انتقال مرکز دانشجویی.

خوب لباس خوب مردم نیازهای اولیه همه پرسی به تصویب رسید که افزایش هزینه دانشجویی توسط $0.99 سالانه به صندوق منابع برای GCGP توزیع مجدد مرکز است که با این نسخهها کار برای عرضه دانش آموزان با نیازهای اساسی و لوازم مدرسه.

رئیس جمهور نائومی رایلی گفت: او کار خواهد کرد برای تغییر درک که USAC غیر قابل دسترس است. رایلی به عنوان کمیسر امور تحصیلی در این سال زد و در مقابل نامزدهای دیگر.

رایلی بود که یک نویسنده و حامی توله همه پرسی گفت: او در دل است که از آن عبور نمی کند.

"من فکر می کنم که همه می دانند من یکی از نامزدها که بیشترین آوازی مورد حمایت خود را برای توله عمدتا به دلیل من یکی از نویسندگان در جدول کمک کرد که در پیش نویس همه پرسی" رایلی گفت. "من دل شکسته که از آن نمی گذشت اما چالش ها هنوز هم باقی می ماند."

جبار Smedley که از دست این نژاد برای رئیس جمهور گفت که او در نتایج اضافه شده اما او خوشحال بود برای دیگر نامزدهای خود را در تخته سنگ. Smedley زد بر هزینه برش نوآوری تخته سنگ که در حال حاضر دو نامزد در USAC.

منتخب علمی کمیسر امور نسیم Velazquez گفت: یکی از اهداف خواهد بود به افزایش شفافیت به دانش آموزان به طور خاص با ایجاد یک ق حساب و استفاده از آن سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای توزیع اطلاعات به دانش آموزان است. همانطور که برای بیشتر اهداف بلند مدت او گفت که او امیدوار است به افزایش دسترسی دانشجویان برنامه هایی مانند کتاب برونز می دهد که دانش آموزان پول برای کتاب های درسی و مواد.

Aidan Arasasingham های منتخب خارجی معاون رئیس جمهور گفت: اولویت خود را در دفتر به آدرس فوری نیازهای اساسی و استطاعت مسائل ناشی از COVID-19.

Arasasingham همچنین گفت: یکی از گام های اولیه به عنوان EVP خواهد بود به شکل یک جامعه شورای مشورتی به عنوان گذاشته در پلت فرم خود را شبیه به رایلی پیشنهاد برای یک کنگره مشورتی هیئت مدیره. این شورا توصیه USAC در آن عمده تصمیم گیری ها و عملیات است.

"ما نیاز به خوب است که وعده" Arasasingham گفت. "و ساخت نوع پایه که در آن ما می تواند تشکیل رهبران دانشجویی کار با هم همکاری و پاسخگو به اولویت های خود را به منظور ایجاد تغییر و خوب را در این نوع از پیشرفت است که ما نیاز به در حال حاضر در این بیماری همه گیر."

Arasasingham گفت: او نا امید شده بود رای دهندگان را رد کرده و توله رفراندوم. او گفت USAC می تواند با استفاده از آن منابع مالی همراه با کسانی که ارائه شده توسط آن دولت فدرال و بشردوستانه همکاران برای پر کردن شکاف بودجه تا همه پرسی می تواند تکرار در آینده است.

با وجود از دست دادن به Arasasingham سابق EVP نامزد کارل Illustrisimo گفت: او سپاسگزار چگونه مبارزات انتخاباتی خود رشد در انتخابات.

"من فکر می کنم چیزهایی که کمپین مبارزه برای – که ما جنگیده بودند تغییر رادیکال در محوطه دانشگاه شدند و همه این انواع مختلف تغییرات نهادی و راه های اعمال فشار و مدیر" Illustrisimo گفت. "من فکر می کنم من طنین انداز با بسیاری از مردم است."

کریستینا خواندن تازه انتخاب شده دانشجو سلامتی کمیسر گفت: او قصد دارد برای بهینه سازی اثربخشی SWC برنامه و گسترش دانش آموز خود کمک رسانی در همکاری با سازمان های دانشجویی.

"مطمئن شوید که دانش آموزان واقعا آگاه از منابع برای پیدا کردن مواد غذایی مغذی مانند برنامه هایی مانند کوپن غذایی یا بحران اقتصادی تیم پاسخ البته این است که برای رفتن به یک اولویت" خوانده گفت.

Andrea رابینسون که زد کلی نماینده از دست داد اما گفت که او امیدوار است برنده نامزدها کار خواهد کرد برای کمک به بدن دانش آموز داده می شود که برنامه ریزی برای پاییز آموزش هنوز در حال تصمیم گرفت.

به طور کلی نماینده 3 براندون Broukhim که از دست رفته مسابقه داخلی معاون رئیس جمهور گفت که او با افتخار به اجرا پاک نژاد اما افزود که وجود دارد مقدار زیادی از مسمومیت در ق پلت فرم.

"وجود دارد بسیار نامناسب نظرات در مورد من در ق" Broukhim گفت. "این زحمت من و دیگر نامزدها و من متاسفم برای هر کسی که تا به حال به تحمل آن است."

نادین Avari که از دست رفته در این مسابقه برای دانشجویان بین المللی نماینده گفت که او فکر می کند که انتخابات هیئت مدیره انجام یک کار خوب در حمایت از نامزدها از طریق انتخابات.

"در یک زمان مثل این که وقتی مردم در مناطق مختلف هنگامی که مردم تاکید کرد زمانی که وجود دارد خیلی اضطراب من فکر می کنم داشتن که حمایت اضافی از انتخابات هیئت مدیره بدون آنها biasing انتخابات واقعا مهم است" Avari گفت.

نتایج کامل:

رئیس جمهور

نائومی رایلی (برای مردم)

داخلی معاون رئیس جمهور

امیلی هنگ ون Luong (برای مردم)

خارجی معاون رئیس جمهور

Aidan Arasasingham (مستقل)

به طور کلی نمایندگان
1. Jong Hyeon Lee (هزینه-برش نوآوری)
2. جاستین رودریگز (برای مردم)
3. الیاس وید (برای مردم)

کمیسر امور تحصیلی

نسیم Velazquez (برای مردم)

پردیس حوادث کمیسر

آلیس Naland (مستقل)

خدمات اجتماعی کمیسر

جاناتان Wisner (مستقل)

کمیسر امور فرهنگی

وعده Nfl (برای مردم)

امکانات کمیسر

Sachi کوپر (برای مردم)

مالی و پشتیبانی از کمیسر

Noe گارسیا (مستقل)

دانشجو سلامتی کمیسر

کریستینا به عنوان خوانده شده (مستقل)

انتقال دانشجو نماینده

Zuleika براوو (برای مردم)

دانشجویان بین المللی نماینده

Bakur Madini (هزینه-برش نوآوری)

همه پرسی:

کشت وحدت برای برونز
شکست خورده
خوب لباس خوب مردم نیازهای اساسی
گذشت

کمک گزارش از عارف عبد العزيز امیلی MacInnis, Eshan Uniyal حوا ناخالص-Sable, جاستین یونگ, Kaitlin براون, Kari لاو, Maddie Rausa سامانتا Fredberg, Sameera شلوار سارا نلسون, Shruti Iyer, Daily Bruin کارکنان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن