فناوری نانو می تواند در درمان Coronavirus به راحتی

فراموش نکنید که در مورد تزریق مردم با سفید کننده و ضد عفونی کننده به عنوان برگ برنده است که نشان می دهد کلید

توسط ATROTICNEWS در 6 اردیبهشت 1399

فراموش نکنید که در مورد تزریق مردم با سفید کننده و ضد عفونی کننده به عنوان برگ برنده است که نشان می دهد کلید coronavirus درمان نهفته در فناوری نانو.

که در آن است Ray Kurzweil زمانی که شما به او نیاز است ؟ بزرگ ری می تواند در درمان تمام جمعیت با یک خفاش از یک پلک است که اگر او می خواست به. همه ما می دانیم که درمان را در برابر این طرح و این است که چرا ری را نجات دهد او را نابغه مشاوره به زمانی که جهان دارای جمعیت قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. تا پس از آن وجود خواهد داشت بدون درمان است.

یکی از چیزهایی است که قابل توجه است پس از coronavirus ساخته شده جهانی آن مقدمه این است که پزشکی برادری زندگی می کنند هنوز در قرون وسطی وقتی که می آید به جهش بزرگ به جلو در کشف علمی. با پزشکان و دانشمندان آور در اطراف در تاریکی هنوز هم استفاده از قرن 19 علم جهان است و نادیده گرفتن فناوری نانو است که می تواند به بدن تزریق می شود به مبارزه با کروناویروس.

نانوذرات که 10000 بار کوچکتر از عرض یک تار موی انسان می تواند برنامه ریزی برای محکم نگاه داشتن بر روی coronavirus سلول های انفرادی و سپس مختل و آنها را از طریق استفاده از نور ماوراء بنفش درمان است که فعال میباشد. این امر می تواند یکی از امکانات بسیاری برای از بین بردن ویروس از درون بدن خود را با استفاده از ویروس " نقاط ضعف خود.

نانوذرات را به طور محدود به درون بدن آنها می تواند اسپری بر روی سطوح سخت که در آن coronavirus می تواند اقامت و حمله فرد ویروسی سلول از خارج متوقف کردن ویروس توانایی به گسترش است.

دلیل این فن آوری جدید است که مورد استفاده است صرفا به این دلیل که زمان طرح باید انجام, اولین و هزینه های هستند که ارزش آن در استفاده در این زمان جمعیت.

پس از coronavirus آن را تکمیل کرده است چرخه سپس دانشمندان آینده را با استفاده از فناوری نانو.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب