نقد و بررسی فیلم: دشوار-به-دنبال روایت بازخرید توسط به خوبی اجرا کمدی در 'مرغ عشق'

عیسی Rae و Kumail Nanjiani دو تا از درخشان ترین ستاره ها در مدرن کمدی – جفت شدن آنها با هم است آشکار برنده جای

توسط ATROTICNEWS در 3 خرداد 1399

عیسی Rae و Kumail Nanjiani دو تا از درخشان ترین ستاره ها در مدرن کمدی – جفت شدن آنها با هم است آشکار برنده جایزه دسته کوچک موسیقی جاز.

دو بازی محاصره زن و شوهر, Leilani و Jibran در "مرغ عشق" اولین فیلم منتشر خواهد شد در Netflix بکشد پس از آن تئاتر برتر لغو شد به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس. مرکزی جفت ناخواسته تبدیل به همدستان به قتل فقط چند دقیقه پس از شکستن و به سرعت تصمیم به کار با هم برای پاک کردن نام خود منجر آنها را به پایین سوراخ خرگوش از باج خواهی و سیاه کراوات فرقه کرده است. هر چند این فیلم داستان می شود پیچیده و دشوار Rae و Nanjiani قادر به نجات گلی طرح خود را با تیغ تیز کمدی شوخ طبعی و خنده دار شیمی.

[مرتبط: نقد و بررسی فیلم: 'نیمی از آن را ارائه می دهد و دیدگاه تازه در مورد آنچه یک نوجوان رام-com می باشد]

طرح از "مرغ عشق" شروع می شود با یک فتنه است اما به زودی گرفتار کردن با عوارض غیر ضروری و موضوعات سست شدن کمتر از یک رمز و راز و بیشتر از یک ظرف غذا. در عرض چند دقیقه Leilani و Jibran پیچیده شده در یک مجموعه وب از توطئه داشتن برای مقابله با پوچ صف دشمنان – یک کنگره و همسرش, باج خواهی حلقه عامل از یک برادری و در نهایت یک نابکار فرقه است که قسمت مساوی Illuminati, "خدمتکار داستان" و "چشمان کاملا بسته است."

همه فرد کیپر با یک شخصیت را برای سرگرم کننده عکس های شرح داری اما موفق به کراوات با هم cohesively. نهایی طرح پیچ و تاب و نتواند به ایجاد حس آشفته بازار به سختی ثبت نام به عنوان یک anticlimactic نشان می دهد. در یک فیلم پر از مبتکر انگلیسی دوبله و مکالمات آخر است به دور از به یاد ماندنی ترین صحنه در این فیلم که deflates بسیاری از حرکت داستان از تولید.

خوشبختانه Rae و Nanjiani آسان شیمی و بی دست و پا, شوخی فراتر از روایت آشفته بازار. که آیا آنها در حال مشاجره شانس, موج, schedulers با استفاده از یک برنامه تقویم و یا تهدید آمیز پاسخ از وحشت برادری برادر خود را به عقب و جلو احساس گردیده به عنوان آنها در همان طول موج دیوانه, عجیب و غریب انرژی است.

خود را قابل لمس روی صفحه اتصال را آسان می کند برای هر دو بر این باورند که عشق بین این دو و همچنین درک کنند که چرا آنها شروع به رنده کردن یکدیگر پس از چهار سال با هم. آنها ممکن است استدلال می کنند با خنده دار محکومیت در مورد اینکه آیا یا نه آنها می خواهم به انجام به خوبی در "مسابقه شگفت انگیز" اما این گفتگو نکات در عمیق تر و عاطفی ناامنی در مورد ناسازگاری که طاعون رابطه خود را.

[مرتبط: نقد و بررسی فیلم: با وجود آن مفصل انیمیشن 'The Willoughbys' ارائه یک uninspiring کمدی]

دو کمدین همچنین به تنوع و عمق خود را به شخصیت های. در 15 دقیقه اول فیلم Leilani و Jibran در حال سقوط در عشق شکستن و شاهد اولین قتل است. بازیگران را به قدم زدن سریع در گام تطبیق آن با همان اندازه سریع ء جوک.

هر چند به "مرغ عشق" لزوما سنتی عاشقانه, کمدی این فیلم باعث می شود Leilani و Jibran شکستن بیش از فقط یک طرح نقطه – آن را به یک صحنه دلخراش گرانش است. آرام تنش را پر می کند که این خودرو پس از دیگری blowout استدلال می افزاید: حس واقع گرایی به رابطه خود و آن را غیر ممکن به ریشه خود آشتی را به عنوان آنها در ماجراجویی خود را. روایت قوس فیلم ممکن است شکست بخورند اما احساسی قوس الکتریکی است که در آن فیلم پیدا می کند جای پای خود را.

نه به ذکر است به "مرغ عشق" است صاف کردن خنده دار است.

از مسخره حالات Leilani و Jibran خود را در پیدا کردن به یک آستر Rae و Nanjiani پراکنده در سراسر فیلم به "مرغ عشق" هرگز نتواند به کسب خنده حتی در جدی ترین صحنه. به راحتی لذت بخش فیلم است که قادر به گستردگی طیف وسیعی از کمدی با ترکیب فیزیکی کمدی دلقک بازی با شوخ گفت و گو به تولید یک جمع و جور 86 دقیقه کامل از سبک سری و قلب است. این فیلم به هیچ وجه پاکسازی اما آن را قرار می دهد Rae و Nanjiani بصورتی پایدار و محکم به ویژه نشان دادن پتانسیل خود را برای بزرگتر نقره ای-صفحه نمایش نقش.

این دو تبدیل به راحتی متوسط فیلم به یک سرگرم کننده و لذت بخش کمدی ارائه می دهد که یک مختصر فرار از واقعیت است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن