نقد و بررسی فیلم: شخصیت ارتباط باعث می شود 'استخراج' ایستادگی کردن در میان فیلم اکشن

زمانی که "استخراج" باز می شود به نظر می رسد به نخست برای بینندگان کهن الگویی فیلم اکشن – کم عمق زوج با شخصیت ه

توسط ATROTICNEWS در 6 اردیبهشت 1399

زمانی که "استخراج" باز می شود به نظر می رسد به نخست برای بینندگان کهن الگویی فیلم اکشن – کم عمق زوج با شخصیت های بلاعوض خشونت است.

به نمایشگاه فیلم خود را به اشتراک گذاری از دومی اما پنهان در میان گور و صدای شلیک گلوله ها با شخصیت های تعجب آور عمق احساسی و توسعه است. "استخراج," انتشار جمعه در Netflix بکشد است والاتر کارگردان تلاش "Avengers: آخر بازی" شیرین کاری هماهنگ کننده سام Hargrave که اقدام باور نکردنی توالی نشان دادن تسلط خود را از شیرین کاری کار می کنند. فیلم جفت Chris Hemsworth – در نان و کره اقدام نقش به عنوان یک ماچ مسلح مزدور – با Rudhraksh Jaiswal که به تصویر می کشد یک دختر جوان و بی گناه فویل به Hemsworth را سخت ، خوشبختانه ستاره' نقش بیشتری را با استفاده از طیف وسیعی از اقدام از فیلم اکشن به طور معمول انجام دهد.

[مرتبط: نقد و بررسی فیلم: '21 پل' نتواند به توسعه شخصیت های کهن الگویی اکشن-فیلم طرح]

فیلم شروع می شود با Ovi Mahajan (Jaiswal) 14-year-old قلمه از هند دارو پروردگار ربوده شده توسط جنایی عوامل بنگلادش رئیس جرم و جنایت. Hemsworth, تصویر تایلر با چنگک جمع کردن است استخدام به نجات و عصاره او را به هند – یک ماموریت است که imminently چپ چپ می رود.

بدون تاخیر عمل آغاز می شود که تایلر به کار می رود از بین بردن دشمنان به شدت مسلح با آدرنالین-القا و ذهن بیحس کننده مبارزه با. تایلر قادر به امن Ovi در اوایل فیلم اما مرکزی درگیری از بقیه فیلم متمرکز است در این سفر طولانی خارج از بنگلادش پس از استخراج طرح با شکست مواجه شد.

نیمه اول "استخراج" در درجه اول به شرح زیر تایلر شکست گروه ترکان و مغولان از unnamed دشمنان او به عنوان کشتی Ovi طریق شهر داکا سوی هند. مبارزه با توالی دنبال جفت به عنوان آنها در حال تعقیب توسط ماشین از طریق باز کردن خیابان ها و سپس بی وقفه دنبال از طریق تنگ آپارتمان اتاق و گردشگاهها. عمل دنباله های جذاب و مبتنی با تاثیر از هر گلوله و پانچ احساس طریق قابل لمس طراحی صدا و Hemsworth را ریگ اقدام است.

Hargrave استعداد به عنوان یک شیرین کاری هماهنگ هستند بر روی صفحه نمایش کامل در شدت هیجان مبارزه با, به خصوص به عنوان یک لرزان دوربین زیر تایلر از آپارتمان بام ها به تعقیب ماشین بدون یک برش. ابعاد اضافه تایلر داشتن به حفاظت از دفاع از Ovi مخالف ایجاد تنش است که در غیر این صورت غایب در فیلم اکشن – به خصوص آنهایی که در آن شخصیت اصلی است که به عنوان ماهر و به ظاهر بی نظیر به عنوان تایلر است.

با وجود هیجان انگیز مبارزه با, اما, اولیه نیمی از این فیلم کمی به چالش کشیدن هنجارهای متعارف از یک بی فکر عمل ، تایلر نشان مهربانی خود را تحت خشن بیرونی به عنوان او شروع به واقعا مراقبت برای Ovi به بیش از فقط یک ماموریت هدف است. اما علاوه بر این اقدامات در حفاظت از Ovi از دشمنان وجود دارد کمی توسعه شخصیت و یا اکتشاف برای یک ساعت کامل از فیلم است.

[مرتبط: نقد و بررسی فیلم: این فقط پسران که در حال بد این فیلم بیش از حد]

خوشبختانه هنگامی که نقطه میانی رسیده است "استخراج" شیفت عاطفی چرخ دنده ارائه Ovi و تایلر فضا برای یک قلب به قلب در طول یک استراحت کوتاه از خود را تعقیب.

Ovi شخصیت زودرس و relatable نشان دادن احساس گناه بیش از پدرش فعالیت های جنایی و علاقه تایلر به عنوان یک فرد. تایلر در نوبت نمایش عاطفی حساسیت ناشی از یک دلخراش backstory که او confides به Ovi. رابطه آنها می شود چلیپا فیلم می سازد و آنها را بیشتر relatable از عادی عمل شخصیت ها – اگر چه این است که عمدتا به دلیل Hemsworth و Jaiswal تند و تلخ بازیگری به جای هر گونه منحصر به فرد نوشتن.

پیوند بین تایلر و Ovi افزایش تعلیق در نیمه دوم فیلم به عنوان به خوبی. تایلر ناامیدی به بازگشت Ovi خانه به عنوان او مبارزه می کند از طریق داکا بیشتر چشمگیر و دلسوز ساخت "استخراج" در نیمه دوم و پایان بیشتر در حال حرکت از یک نمونه اکشن هیجان انگیز به طور معمول است.

در حالی که این فیلم ممکن است بیشتر و تکان دهنده تر از آن braindead رقبای آن هنوز هم در درجه اول با تمرکز بر گور و مبارزه با. برای هر دقیقه از حساسیت در شخصیت وجود دارد 10 دقیقه آدرنالین خالص است. و در حالی که این به این معنی است که شخصیت ها را نمی توان به طور کامل گوشت را در دو ساعت زمان روی صفحه نمایش از "استخراج" دلگرم فعل و انفعال بین Jaiswal و Hemsworth مانع این فیلم از یکی دیگر از قطعه ای کم عمق و سرگرمی.

بین دو شرکت ستاره خود نادر ساکت تر صحنه ارائه عاطفی بنیاد است که افزایش "استخراج" از معمولی عمل تلنگر به مشروع در حال حرکت فیلم.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن