مادر به شگفت زده می شود با یک درایو از طریق حمام نوزاد کامل با اجتماعی فاصله

پل Kuehnel York Daily Recordمنتشر شده 7:52 AM EDT May 27, 2020آلیشیا Waltemyer تعجب حمام نوزاد در زمان یک مسیر

توسط ATROTICNEWS در 8 اردیبهشت 1399

آلیشیا Waltemyer تعجب حمام نوزاد در زمان یک مسیر انحرافی برای برگزاری با توجه به کوروناویروس. اجاره سالن های اجتماعی با خانواده و دوستان معامله شد برای یک درایو از طریق کاروان از تزئین ماشین تحمل هدیه.

مداوم باران سقوط کرد روز یکشنبه به عنوان مکنزی لیمن پژوهشگر صورتی چتر و یک دسته از بالن تلاش به گریبان تمایلی رنگ سرخ و گلاب از ماشین خود را در پارکینگ از مسیح کلیسای لوتری در شرق منچستر Township.

دختر او را از حمام نوزاد برنامه ریزی شده بود و کمی باران و coronavirus را متوقف نمی ،

Waltemyer خانواده تصمیم به نگه داشتن اصلی تاریخ تعویض درایو-از طریق حمام نوزاد پس از دیدن افراد دیگر ارسال تلفن همراه خود را جشن آنلاین.

این ایده بسیار ساده است: خودروهای جمع آوری و در یک مکان در نزدیکی مقصد ظروف تزئین شده و سپس وارد در همان زمان مصرف نوبت تکان دادن از ویندوز و گذشت در مقابل خانه او. هدیه کاهش یافته بود به تنه باز وسیله نقلیه در خانه بدون هر گونه تعامل فیزیکی بین مردم است.

بیشتر: 'کرونا به این معنی نیست که آنچه در آن استفاده می شود به': موسیقی محلی جانباز Rob Lane می رسد با یک آهنگ

بیشتر: خسته از پخت و پز ؟ خون آشام تاکو کامیون بازديد محله برای کمک به با وعده های غذا

بیشتر: دیدن کامل عید طلوع آفتاب در ساموئل لوئیس پارک ایالتی در رودخانه Susquehanna

"به طور معمول ما را اجاره تسهیلات تا به حال تعداد زیادی از خانواده و دوستان و...اما امروز ما را به عنوان بسیاری از دوستان و خانواده که می توانید آن را در باران به درایو توسط" لیمن گفت.

وسایل نقلیه وارد شده فقط قبل از 1 p. m. در پارکینگ کلیسا. حدود 20 تزئین شده بودند و آماده برای یک پلیس اسکورت توسط شمال شرقی منطقه ای پلیس به خانه مورد یک مایل دور.

"من بسیار شگفت زده" Waltemyer گفت. "من دوست دارم آنچه را در رفتن ؟ من نمی دانم اگر کسی صدمه دیده بود در خیابان" او ادامه داد. صفوف منجر شد به محله آرام با چراغ و آژیر پلیس رزمناو.

"من بهترین من برای نگه داشتن آن را یک راز" Derek Sheckard نوزاد را به پدر گفت. "او می خواست به اجازه دهید سگ را پس از من تا به حال به فشار که در چند دقیقه" Sheckard توضیح داد که چگونه او تا به حال به توضیح دهد که چرا سگ باید چند دقیقه صبر کنید برای رفتن در حالی که تدوین یک برنامه برای باز کردن دریچه عقب از SUV خود را درست قبل از خط اتومبیل وارد شده اند.

آلیشیا Waltemyer نوزاد دختر Raelynn در اصل با توجه ژوئن 16, اما با توجه به عوارض علت تاریخ در حال حاضر مجموعه ای برای مه 26, لیمن گفت.

"این اولین بار است که کودک برای آلیشیا و درک اولین نوه خانواده اول بزرگ و نوه. آن خواهد بود که نسل پنجم در هر دو طرف" لیمن گفت.

عکاس/خبرنگار پل Kuehnel را می توان در رسید pkuehnel@ydr.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن