پسر تأمل در پیوند به عنوان قرنطینه می اندازد موبایل و کامپیوتر به تیم مربوطه می باشند

مربی کلی Inouye-پرز هنوز هم می تواند به یاد داشته باشید لحظه ای که پسر او در زمان اولین گام خود را. پسر او – M

توسط ATROTICNEWS در 16 اردیبهشت 1399

مربی کلی Inouye-پرز هنوز هم می تواند به یاد داشته باشید لحظه ای که پسر او در زمان اولین گام خود را.

پسر او – Mikey Perez – فقط یک کودک نو پا, سفر با مادرش و UCLA و سافتبال تیم در شهر اوکلاهما زمانی که او راه می رفت برای اولین بار در یک اتاق هتل, با تمام تیم اطراف او.

"همه (از من) بازیکنان من هنوز هم آنها را می دانیم امروز" پرز گفت. "و من همیشه شنیدن خوب قدیمی" شما آنقدر کوچک بودند last time I saw you.' بنابراین آن را به خوبی به کسانی که اتصالات در سافتبال حتی جهان امروز است."

با تشکر از مادر خود را در موقعیت به عنوان یک مربی برای UCLA سافت بال از سال 1994 پرز رشد در اطراف این برنامه به طور مداوم در معرض این ورزش و تیم. برای Inouye-پرز که به معنای آن است که هرگز به یک پرستار بچه در راه است – او تا به حال حدود 20 بازیکن بودند که بیش از خوشحال به تماشای او ،

اما برای در حال حاضر-UCLA بیس بال دوم infielder خود را در رابطه با مادر خود القا شور و شوق برای هر دو بیس بال و سافتبال و عشق به برونز که راهنمای او را به این بازیکن او امروز است.

"فقط در اطراف مدرسه برای مدت طولانی آن را همیشه یک رویا می آیند و بازی بیس بال در اینجا" پرز گفت.

پرز متولد ورزشی خانواده است. پدر خراردو پرز در بازی بیس بال در Loyola Marymount و در حال حاضر مربیان تیم بیس بال در Gahr دبیرستان – Mikey پرز alma mater – کریتوس در کالیفرنیا. Mikey پرز را برنده هشت ملی قهرمانی با UCLA و سافتبال – سه به عنوان یک بازیکن سه به عنوان دستیار مربی و دو به عنوان سر مربی.

اما Inouye-پرز یکی تصمیم به دور از هرگز او برنده چهار عنوان.

زمانی که پرز متولد شد و در سال 2000 Inouye-پرز بود و در سال هفتم به عنوان دستیار مربی برای برونز' softball team. او آماده شد از نقش او را به ارتکاب خودش را به بالا بردن پرز اما پس از آن-سر مربی سو Enquist متقاعد شده او را به.

"من می دانستم که تعهد به برنامه" Inouye-پرز گفت. "من به مربی Enquist که من فکر می کنم این امر می تواند بهترین برای من به سر در جهت های مختلف و او گفت فقط مخالف است. او گفت: "هیچ راه ما می توانید با قرار دادن یک جای در اغل گاو یا حشم ما هر آنچه شما نیاز دارید.' پس از آن بود واقعا تشویق به انجام هر دو است."

در حال رشد با دو مربیان در خانواده وجود دارد مقدار زیادی از ورزشی عقل به منتقل شود. اما Inouye-پرز گفت که او همیشه از خود گذشتگی به خودش و به پسرش.

او برای رفتن به یک مادر به او و یک مربی به بازیکنان.

"(پدر و مادرم) را همیشه انجام یک کار بزرگ بودن قریب به اتفاق با overcoaching" پرز گفت. "آنها قطعا انجام یک کار بزرگ از ساخت مطمئن شوید که به جدا بودن یک مربی و پدر یا مادر بودن و دانستن زمانی که به یک یا دیگر."

اما با Inouye-پرز طبیعی مربیگری غرایز خط بین مادر و مربی را تقریبا مبهم و سپس به هر حال.

"وجود دارد یک لحظه یک بار وقتی شوهرم از من خواست تا به در (پرز) برای چیزی" Inouye-پرز گفت. "و من با نوع یک مربی-y تن و من هرگز فراموش نکنید که این نگاه در چهره اش – فقط, 'چه؟' و سپس من یک تصمیم. من نمی خواهم به در که نقش من نمی خواهم به مربی خود. من همیشه مادر خود را."

هنگامی که آن زمان برای پرز به استخدام کالج, توپ آن را به یکی دیگر تجربه جدید برای Inouye-پرز. او را از طریق رفته بود استخدام خودش را به عنوان یک بازیکن و در حال حاضر او آن را بر اساس سالانه به عنوان سر مربی winningest دانشگاهی و سافتبال برنامه در کشور است.

این زمان در اطراف او خواهد بود تجربه استخدام به عنوان یک پدر و مادر است.

برای پرز او گفت که تصمیم به ارتکاب به UCLA پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان آسان بود. او تا به حال رشد حدود 35 مایل از UCLA, حضور در بازی های بیس بال و سافت بال بازی به طور یکسان در تپه Westwood – تمام کلمه بود در جنوب کالیفرنیا و او گفت که او می دانست که او می خواست به ماندن نزدیک به خانه.

UCLA مربی بیس بال John Savage گفت: او دانست که با داشتن دو مربیان برای والدین و اغلب در اطراف محیط از قوی دانشگاهی برنامه ورزشی خوب بودند بلوک های ساختمان برای یک بازیکن مثل پرز.

"شما در حال صحبت کردن در مورد او در حال رشد در یک فضای رقابتی در حال رشد تا رفتن به UCLA سافت بال و بیس بال بازی و واقعا در حال رشد یک Bruin," Savage گفت. "او چک بسیاری از جعبه زمانی که شما صحبت کردن در مورد شخصیت و استعداد و عشق ، او می داند آنچه در آن طول می کشد تا یک Bruin."

هنگامی که پرز ساخته شده است آن را به UCLA پویا با پدر و مادر خود را تغییر داد. در دبیرستان او را صرف اکثریت از وقت خود را با پدر خود در همان دانشگاه و تیم. در نقش بدبختانه و پرز گفت که او می بیند خود, مامان خیلی بیشتر از پدرش.

در حالی که اجرا فهم نیست های مکرر پرز و Inouye-پرز هر دو سپاسگزار برای لحظاتی آنها را با هم.

"زمانی که من برخی از خرابی زمانی که من لازم نیست که کلاس های روز خاص ما قادر به رفتن به وست وود و برخی از صبحانه است که همیشه خوب" پرز گفت. "هم اتاقی من و من و برخی از دیگر بیس بال بچه ها سعی خواهد کرد برای رفتن به (ادیسون) ورزشگاه و حمایت از تیم سافتبال). همچنین خوب است برای من برای گرفتن تا با افرادی که به من کمک کرد تا رشد در سافتبال بانوان جهان است."

به طور مشابه هنگامی که Inouye-پرز می یابد زمان در برنامه او, او گفت که او همیشه گرفته و این فرصت را برای دیدن پسر خود را در عمل به عنوان یک Bruin.

پس از UCLA و سافتبال رحمتش حکومت Cal Poly در مارس 8, Inouye-پرز گفت تیم او تا به حال برای کوتاه کردن postgame جشن بنابراین او می تواند با عجله در سراسر شهر به Dedeaux زمینه که در آن UCLA بیس بال بود در USC در جنوب کالیفرنیا کالج بیس بال کلاسیک.

در چه در نهایت امر می تواند UCLA نهایی بازی فصل Mikey پرز ساخته شده خود را نهم شروع سال 2020 و متصلب تا حرفه ای-بالا بازدید در سه برونز' 15-3 برنده بیش تروجان ها.

"او قطعا باید به ارمغان آورد برخی از شانس خوب یا چیزی" پرز گفت. "این خوب بود که من قادر به عملکرد مناسب و معقول در مقابل او. که واقعا زیبا بود به دیدن او وجود دارد."

پس از پایان فصل مربوطه و اعلام stay-در-خانه سفارش به دلیل coronavirus پرز گفت: او را گرفته تا پخت و پز – آماده شدن برای زندگی در خارج از پردیس آپارتمان در سال آینده. این دانشجوی سال دوم گاهی اوقات باعث می شود وعده های غذایی برای تمام خانواده خود را با ظرف های مورد علاقه بودن spareribs یک دستور گذشت از طرف مادر.

اما پرز را در ماجراهای جدید در آشپزخانه نه تنها راه او و مادر خود را متصل در حالی که قرنطینه. دو گفت: آنها می خواهم به تماشای Netflix و در نقاب دوچرخه سواری با هم.

"(ماندن در خانه است) قطعا یک بیت از تغییر" پرز گفت. "این خوب درست کنید که هم خانواده است که ما معمولا نمی اند (با) همه و مشغول فصول خود را."

زمانی که این اقدامات برداشته و قرنطینه می آید به پایان پرز خانوار خواهد بود قادر به بازگشت به حالت عادی مشغول زندگی است.

تا آن زمان پرز و مادر خود را در خانه هستند به عنوان یک خانواده است.

"مربی" کلی Inouye-پرز به بسیاری از اما فقط "مادر" به Mikey.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن