میلیون ها گرسنه کره شمالی می تواند تغذیه کیم جونگ سازمان ملل متحد جسد

کبابی جوان خوک, گوشت خوک, گوشت قبل از مرگ سابق N. رهبر کره کیم جونگ سازمان ملل متحد بود و آنگاه که او را بود

توسط ATROTICNEWS در 10 اردیبهشت 1399
Grilled young pig like Kim Jong-un
کبابی جوان خوک, گوشت خوک, گوشت

قبل از مرگ سابق N. رهبر کره کیم جونگ سازمان ملل متحد بود و آنگاه که او را بود در اطراف چرخ در خصوص سبد خرید ساخته شده.

تغذیه تنها در غرب ناخواسته مواد غذایی وارداتی به کشور, Kim Jong-un عظیم تحمیل رقم نه تنها می ترسید اما مورد نظر توسط گرسنه N. کره افرادی که تا به حال شده است کاهش می یابد به خوردن علف و کفش در سخت کمونیست کشور است.

اسپرم, گی غوزه یک آشپز از پیونگ یانگ نشان داد: "ما جوش کفش, بنابراین ما می تواند به خوردن چرم و چمن باعث می شود سس خوب. سپس ناگهان در تلویزیون کیم جونگ سازمان ملل متحد خواهد در آمد. من ترشح بزاق او مانند نگاه مرد بچه خوک دلپذیر! من می خواهم به خوردن کیم من گرسنگی او نگاه آبدار من می توانم خوردن گوشت خوک کبابی دنده جونگ سازمان ملل متحد. یام یام!"

Piglet on grill
خوک آماده برای کباب کباب.

کیم جونگ سازمان ملل متحد از مرگ هنوز اعلام نشده در این کشور کمونیستی اما با بسیاری از دهان برای تغذیه اعضای دفتر سیاسی به جشن تند طعم گوشت خوک مستقیم از فراوان نسل سابق خود را رهبر است.

"اعضای دفتر سیاسی را به بهترین کاهش و توده ها تنها پس از دریافت یادداشت اما این که کمونیسم برای شما بکند!" رتبه بندی بالا کمونیست و عضو حزب گفت, جق زدن, لب و مالش شکم خود را.

با توجه به منابع کیم جونگ سازمان ملل متحد را بزرگ بدن است که در حال حاضر در حال خوابانده قبل از برشته آغاز. بدن آنقدر بزرگ است که آن را ممکن است چند روز سبک قبل از اینکه بخش به گرسنه جمعیت. آشپز نیاز به یک خوب لعاب در گوشت قبل از آن بوده است تا باردار شام.

roast pig



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن