Meghan Markle: "این کار من را به خانه ویندزور پایین"

صحبت از لس آنجلس خانه برخی از D-لیست بازیگر سابق مختصر سلطنتی, Meghan Markle به معنای واقعی کلمه گرفته شده

توسط ATROTICNEWS در 29 تیر 1399
harry and meghan broadcast house of windsor

صحبت از لس آنجلس خانه برخی از D-لیست بازیگر سابق مختصر سلطنتی, Meghan Markle به معنای واقعی کلمه گرفته شده از چاقو برای کاخ ویندزور خانواده سلطنتی و قول آن را به زانو درآورد.

از 'خواب' فعال ادعا کرد در سخنرانی خود که خانواده سلطنتی بریتانیا در حال quaking در کاخ خود در فکر Meghan Markle آینده برای آنها.

"Imma ž' دا biotchez inda کاخ سلطنتی از Windsors n shiet ma سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در دستور کار میخوام لگد یو assez اینتا دا میانه nex هفته! شما muthas یک اشتباه ساخته شده توسط denyin' ma نفس از رده ovah زمانی که من wuz inda خانه. من beein مطالعه کارل مارکس مانند ma BLM رفقای bruthas n sistas! Imma حتی آموزش هری چگونه به خواندن n صحبت wokeness. ما میای' fo' yo azzes! ما میشیم da مردم بیدار بیش از حد! Juss تماشای n ببینید. Imma تبر خانواده به تماشای dis فضای یکی از بين ma گوش دا پستان فضای بله می دانم تا بیشتر nooz آمده از طریق n sheeit!"

Meghan Markle و پسر کوچک او هری بودند و بعد از آن دیده می شود chugging دور در اتوبان در جدید خود را گاز guzzling هیولا 287g/کیلومتر CO2 آلوده 3.6 تن 12mpg, $90,000 نردبان SUV پس از سخنرانی هر کس در حال سازگار با محیط زیست آگاه است.

هیچ کس هنوز مطمئن شوید که چگونه کینه توز سابق دوشس را کاخ ویندزور یا سلطنتی بریتانیا موسسه که جان سالم به در برای هزاران سال, اما بسیاری کنجکاو هستند.

خانه ویندزور

آن شناخته شده است که Meghan بیمار است تحصیل کرده و به سختی می تواند به نوشتن منسجم جمله اگر او قصد دارد در نوشتن یک ارسال به تمام کتاب را نوشته شده توسط واقعی نویسندگان که باید به کشف کلمات او.

پروفسور مالکوم مک براید مدرس تاریخ در دانشگاه آکسفورد گفت: "مانند بسیاری از پل فعالان Markle بسیار ضعیف درک از تاریخ و یا هر شکل از ادبیات علمی. عجیب و غریب و شیطانی بخشی از کل امر این است که Meghan بیشتر سفید از سیاه و سفید است و به سادگی با استفاده از سیاه و سفید از مردم برای خود کینه توز کینه جو دستور کار علیه خانواده سلطنتی است."

در ضمن هری که واقعا از دست اخته روح فقط می تواند نگاه و طوطی آنچه او سلطه گر, همسرم می گوید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن