مارکسیست BLM بلشویکها با موفقیت خراب کمدی

DS می دانستم که چیزی دم بود برخی از زمان در اواخر ماه مه با تمام پل شورش و افزایش سطح سانسور در رسانه های

توسط ATROTICNEWS در 23 خرداد 1399
censorship soviet BLM destruction of free speech

DS می دانستم که چیزی دم بود برخی از زمان در اواخر ماه مه با تمام پل شورش و افزایش سطح سانسور در رسانه های اجتماعی انجمن, اما ما هرگز گیراندم حذف برخی از کلاسیک کمدی انگلیسی از جریان خدمات مانند Netflix و بی بی سی به عنوان یک راه حل برای هر چیزی.

to tweet or not to tweet
سانسور!

به عنوان بزرگ را نشان می دهد مانند زیبا عمل کرده و منحصر به فرد لیگ آقایان محض کمدی نابغه Reece Shearsmith, Steve Pemberton, Mark Gatiss, جرمی Dyson پاک بودند و توسط humourless بلشویکها و همچنین Little Britain, Ali G, Bo Selecta, هری Enfield و Mighty Boosh, ما تصور می کنیم که آن را نه فقط کمدی است که ضربه سخت اما واقعی اصول دموکراسی و آزادی بیان و هنر و بیان است.

بی سواد قطعات ریزه نادان آمریکایی مارکسیستی شستشوی مغزی خشکه مقدس کمونیست حرومزاده که هر اونس از طنز در خود humourless سیاه روح واقعی آنهایی که باید حذف شود اما به جای آنها جشن گرفته و گوش به موجب سیگنالینگ شرکت های بزرگ و رسانه های جریان اصلی. این چیزی است که بسیار شوم و ذاتا بد به دلیل آن را نشان می دهد که شده است وجود توده نفوذ شوروی و چین کمونیست مائوئیست ایدئولوژی تمامیت خواه به این کنترل عناصر.

بخش مضحک همه جرم حذف این کمدی را نشان می دهد این است که بسیاری از کمدین و کار خود را تحت تاثیر قرار می قسم خورده حزب سوسیالیست است که شده است به طور مستقیم ضربه توسط خود شوروی سانسور تابلو در نتیجه eviscerating خود خانواده سلطنتی چک در یک سقوط کرد از بین بردن.

هر چه اتفاق افتاده به آزادی انتخاب ؟ نشانی از آن وجود ندارد در یک جهان که در آن خشکه مقدس humourless cunts دیکته کردن آنچه شما می توانید و نمی توانید تماشا و یا به عنوان خوانده شده ؟

این واقعا یک کاهش عمده در تمدن غربی دموکراسی که نگه اصول آزادی بیان و آزادی انتخاب است.

اگر شما نمی خواهید چیزی را تغییر دهید و یا اصلا آن را تماشا کنید -- شما گه کمونیست کس!. آیا شما چنین ضعیف قطعه از شستشوی مغزی گه که شما نمی توانید به سادگی به تماشای چیزی دیگری و برای خراب کردن آن برای میلیون ها نفر از افرادی که به تماشای آن ؟ این نادان humourless بی سواد آمریکایی BLM اوباش که نمی فهمم انگلیسی, کمدی, نباید دخالت با چیزی است که آنها انجام نمی دهند و هرگز درک.

چه خواهد پاپ می گویند در مورد همه این ؟ این نه فقط در مورد نه Maverick میله اما چیزی راه جدی تر!!!!

به روز رسانی 12/6/20: یاد "آیا ذکر این جنگ' Fawlty Towers قسمت پاک شده توسط پل سانسور!



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن