معرفی فروشگاه مبل شنی و انواع مبل های هپی چیر و بین بگ

این محصولات برای قرار گیری در داخل گیم نت ها هم بسیار ایده آل می باشد که اخیرا مبل شنی گیم نت هم نامگذاری شده

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این محصولات برای قرار گیری در داخل گیم نت ها هم بسیار ایده آل می باشد که اخیرا مبل شنی گیم نت هم نامگذاری شده اند. اگر برای مطالعه و نشستن میخواهید مبل پشتی دار هم میتواند گزینه خوبی باشد و اگر برای گیم و بازی کامپیوتری قصد خرید این مدل مبل را دارید انواع دونفره آن مناسبترین محصول ممکن هستند. قابلیت شستشو نیز از ویژگیهای خوب این مبل میباشد. ● اولین ویژگی که در خرید مبل شنی باید به آن توجه کنید قابلیت شستشو رویه است. قابلیت تعمیر در این مبلها باعث شده است که آن یک مبل مادام العمر برای خریداران باشد. هم چنین امکانات و سایز این محصولات هم در قیمت گذاری آن ها اثرگذار خواهد بود. حجم این مبلها زیاد است و شاید سایز بزرگ آن برای برخی که کمبود جا دارند یکی از معایب مبل شنی محسوب شود. این موارد را می توان رایج ترین خصوصیات مبل های شنی عنوان کرد. این فروشگاه دارای تنوع بسیار گسترده می باشد که دست شما را برای انتخاب مد نظرتان از میان صدها مدل به خوبی باز می گذارد. قیمت این مبل ها نسبت به انواع چوبی بسیار ارزان تر و به صرفه تر می باشد. This data h as  be​en done by GSA Content G ener ator Demoversion !

حال این مسئله بسیار مهم است که محصول مورد نظر شما چه قیمتی دارد و چه مواردی در قیمت مبل شنی اثرگذار می باشد؟ در سال های اخیر استفاده از مبل شنی بسیار رایج شده است و تنوع این محصولات هم در این مسئله اثرگذار بوده تا مشتریان بتوانند مدل های مختلفی از این محصولات را خریداری کنند. مبل شنی و بین بگ، مبلی است که به صورت عامیانه میتوان گفت از راحتی خیلی راحت تر است و در ساخت این نوع مبلمان از هیچ گونه چوب یا آهنی استفاده نمیشود. جنس پارچه مارزاتی ، پارچه مخمل ، پارچه برزنت، پارچه چرم مصنوعی و جیر از مهم ترین جنس های تولید این محصولات به شمار می روند. شما می توانید انتخاب مبل شنی لی ، مبل شنی شیک برای خانه خود داشته باشید . مبل شنی دو نفره نیز جزو محصولات محبوبی است که در خانه های مسکونی بسیار زیاد استفاده می شود. مواد داخل این محصولات به ۳ دسته تقسیم می شود الیاف ، یونولیت گرانول و یا الیاف با یونولیت مخلوط میباشد و هر کدام از این موارد قیمت های مختلفی دارد اما بهترین حالت آن مدل الیافی می باشد که نیاز به شارژ کردن مجدد ندارد. در این میان مبل شنی های طرح دار نیز وجود دارد که یک سری از آن ها دارای تکیه گاه بوده و یا رنگ های متنوعی را در این محصولات می توان دید.

شما می توانید مشاهده کنید که یک مبل شنی یک نفره عموما طراحی های ساده ای دارد که به شکل گرد عمدتا ساخته شده و بدنه آن نیز از یک نوع جنس پارچه شکل گرفته است. حال تفاوت هپی چیر با بین بگ یا همان مبلمان شنی نیز در این است که هپی چیرها از هر رو جنس بدنه میتواند تولید شود اما ظاهر آنها با یکدیگر متفات است به شکلی که هپی چیرها دارای پشتی بلندی هستند و امکان تغییر حالت در آنها وجود ندارد. صندلی شنی همان مبل بین بگ است؟ به گزارش ایسنا به نقل از اینتکس تهران، مبل شنی به طور کلی با توجه به قیمت های مقرون به صرفه ای که به نسبت مبل های تک نفره دارد برای استفاده های گوناگون مورد توجه قرار می گیرد و به همین خاطر از همان ابتدای ورود به بازار توانسته است حجم بالای فروش را به خود اختصاص دهد . در واقع شما می توانید مشاهده کنید که مبل شنی چرم مصنوعی نسبت به بقیه مدل ها از قیمت ارزان تری برخوردار است. این مدل ها در بخش های کناری خود دارای محفظه ای هستند که می توان وسایل کوچک را درون آن ها قرار داد و در واقع این مورد مزیت بزرگ این محصولات است.

از مبل های شنی می توان در منزل یا در ویلا یا در محل های کار استفاده کرد مبل های شنی بسیار نرم و راحت هستند از دیگر مزیت های این دسته از محصولات می توان به طبیعی بودن آن اشاره کرد ، این محصول در ایران با نامهای مختلفی همچون مبل یونولینی و بین بگ و هپی چیر موجود می باشد از نظر سایز شاید کمی بزرگ و جاگیر به نظر برسد اما از نظر راحتی برای فرد استفاده کننده بسیار نرم و راحت میباشد همچنین رنگ های مختلف آن جذابیت آن را دوچندان کرده و می توانید انتخاب دیزاین منزل رنگ مناسب با منزل خود را انتخاب نمایید از دیگر مزیت های این محصولات سبک بودن آن است اگرچه در مقایسه با مبلهای بادی قیمت یک و دو نفره تقریباً دو برابر می باشد . توجه کنید در صورتی که پوست حساسی دارید یا جنس مبل برایتان مهم است حتما از پارچههای نرم و ضد حساسیت برای ساخت مبل استفاده شده باشد ضمنا کیفیت و دوام جنس رویه را بررسی کنید تا قابل قبول بوده و ضمانت داشته باشد. جنس بدنه این مبل از موادی ساخته میشود که استحکام و انعطافپذیری بالایی دارند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن