عشق در زمان coronavirus: دو بیوه شبان کراوات گره در حیاط جلویی

Carley Bonk چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 4:38 PM EDT May 27, 2020پس از باب Vizthum و لین میلر اصلی برنامه ری

توسط ATROTICNEWS در 9 اردیبهشت 1399

پس از باب Vizthum و لین میلر اصلی برنامه ریزی برای عروسی مه کاهش یافت و از طریق توجه به کروناویروس مربوط به لغو و دستورالعمل های اجتماعی فاصله دو شبان تصمیم گرفت در راه های مختلف به جشن عشق خود را.

آنها زندگی جریان کوچک حیاط جلو مراسم صدها نفر از دوستان و خانواده به تماشای on Facebook.

"ما تا به حال هیچ ایده چه انتظار" لین گفت. "باب محاسبه شده است که از 16 متحده و دو کشور را تماشا می کردند."

برای این زوج این بود که تنها راه برای آنها را گسترش برخی از مثبت به خود و عزیزان دور و نزدیک.

بیشتر: تجربه یک درایو از طریق حمام نوزاد گردهمایی اجتماعی فاصله در طول همه گیر

داستان عشق سال در ساخت

لین و باب هر دو 62, شد هر دو قبلا ازدواج کرده اما تا به حال از دست همسران خود به سرطان بین 2016 و 2017. آنها به یکدیگر و در غم و اندوه.

اما این دو نیز به اشتراک گذاشته یک شور و شوق برای کمک هزینه تحصیلی و می دانستم که از هر یک از دیگر از طریق وزارت. باب خدمت به عنوان یک کشیش در نیویورک برای 16 سال و لین مشغول به کار در دو United Methodist کلیساها در طول همان زمان.

این دو اغلب شنیده می شود اما تنها در فرد ملاقات کرد در مارس 10, 2018 در وزارت رویداد لین که در آن در حال آماده سازی برای تبدیل شدن به یک کشیش.

"این اولین بار بود که ما صحبت کرد و ابراز ما همدردی برای یکی دیگر از دست دادن" لین گفت. "کمی جرقه مشتعل شد."

که در ماه ژوئن لین منتقل شد به چمبرسبورگ شد و کشیش خیابان پارک United Methodist Church.

تقریبا یک سال بعد این جفت ارز تا به حال این فرصت را به دریافت به دانستن هر یک از دیگر در یک سطح شخصی در طول یک کنفرانس سالانه در هرشی.

"ما صحبت کرد و خندید و سنگ و به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی و یا واقعا با بهره گیری از هر یک از دیگر شرکت" لین گفت.

اما فقط دو هفته بعد باب شد نقل مکان کرد به سیراکیوز نیویورک برای تبدیل شدن به کشیش لیورپول First United Methodist Church. او "وام" از پنسیلوانیا با توجه به Layne.

فاصله نبود مانع و تابستان باب سفر نزدیک به شش ساعت به چمبرسبورگ برای خود "تاریخ اولین" در چمبرسبورگ بزرگترین جشنواره تابستان ChambersFest.

با وجود این ساعت بین آنها لین و باب ابلاغ روزانه از طریق تماس های تلفنی, پیام های متنی, FaceTime و حتی چت تصویری از طریق برنامه مارکو پولو.

"ما درک می کنیم در حال حاضر ما باید سرمایه گذاری در مارکو پولو" لین شوخی. "من کاملا مطمئن هستم که ما شماره یک خود کاربر است."

زن و شوهر درگیر شد در سپتامبر. 27 در بینایی و صدا, تئاتر, در, Lancaster.

اولین چیزی که آنها انجام دادند این بود که تماس های خود را از پنج فرزندان برای دریافت برنامه های نورد برای بهار سال 2020 عروسی.

"ما خواسته آنها را به ذخیره مارس 24 برای پنج شنبه عروسی" لین گفت.

قبل از اینکه طولانی, کل آخر هفته برنامه ای بود penciled در جمله 90, جشن تولد برای میلر پدر در کارولینای جنوبی روز قبل از.

زن و شوهر پیش بینی حضور حدود 180 نفر است.

"خواهر و برادر خود را امن مسکن, نوه خود را خریداری داراي زوائد و تزئينات لباس و خدمات پذیرایی شدند امن" لین گفت. "ما مضمون بولتن, جزوه, هدیه راهرو دونده ما حتی خریداری Jenga قطعه برای یک سرگرم کننده مهمان رجیستری."

{ در چمبرسبورگ افکار عمومی را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در publicopiniononline.com/subscribe. }

تغییر در برنامه

پس از اقامت در خانه سفارش در محل لین و باب شروع به تعجب می کنم اگر آنها باید تجدید نظر در برنامه های اصلی خود را.

"ما فرزندان ما را تشویق به انجام," او گفت:. "ما از دست رفته بود از پنجره فرصت برای تضمین مجوز ازدواج در فرانکلین کانتی قبل از شهرستان دفاتر بسته شده و نمی تواند در برگزاری این مراسم بدون."

یکی یکی چیزهایی بودند که لغو از جمله ماه عسل سفر به آلمان برای دیدن "مصائب" در Oberammergau.

"عدم اطمینان از آینده پروتکل به طور مداوم قبل از ما" لین گفت. "این احساس مانند یک غلتک coaster بدون هیجان."

در عید پاک یکشنبه, هیجان انگیز توسعه در آمد به شکل امیدوار کننده تماس تلفنی از یک دوست با اطلاعات است که آن را ممکن است برای به دست آوردن مجوز ازدواج از نزدیکی مرکز شهرستان.

در درست pandemic, فرم, زن و شوهر بود و در واقع قادر به خود را رسمی پاکستان از طریق یک زوم جلسه با شهرستان ثبت نام وصیت نامه کریستین darrell dean.

"به نظر می رسید بیش از حد خوب درست باشد — یک معجزه در ساخت" لین گفت. "Fed-Ex sped نرم افزار ما به او و رسمی مجوز آمد و در پست دوشنبه, مارس 20."

زن و شوهر معرفی فرزندان خود را به یکدیگر از طریق زوم به عنوان به خوبی و با برکت خود را به آنها منتقل عروسی تا یک ماه.

"البته که معنی آنها را نمی توان در اینجا در فرد اما ما خدا را شکر برای Facebook live," لین گفت.

در آوریل 24, در طول یک طراوت بهار, باران, زن و شوهر مجموعه گل های فصلی و گفت: "من در Layne گاراژ-تبدیل-منبر با دوستان خود Wayne Heberlig, officiating.

"(ما) باید سعی در تمرکز بر نعمت به جای نا امیدی; ایمان همراه با حمایت خانواده و دوستان نگه داشته است (ما) قوی" لین گفت.

بیشتر: چمبرسبورگ بومی گسترش شادی و دانش باغبانی از طریق 'تیم گل'

همسایه و همکار کلیسا عبادت جمع شده بودند به تماشای از راه دور تحت چتر و صدها نفر بیشتر گوش به جریان آنلاین بازیگران از ناتینگهام درایو چمبرسبورگ.

"وجود دارد هیچ دلیلی برای تاخیر" لین برادر علامت McInturff گفت. "این طرح خدا."

با تاریخ خاص و پیشرفته لین ساخته شده با ترکیبی از دو قبلا خریداری عروسی لباس گزینه های که نمی شد در برنامه های اصلی.

سفارشی ساخته شده, لباس محلی خیاط در حال ساخت را به صبر برای یک پست-همه گیر جشن — یک تاریخ است که هنوز به تعیین خواهد شد.

به عنوان تازه ازدواج کرده حل و فصل خود را به زندگی جدید باب است برنامه ریزی برای بازگشت به نیویورک قبل از او شروع می شود یک انتصاب جدید در مسیح کلیسای متحد متدیست در Shippensburg در ژوئیه 1.

زن و شوهر, برنامه ریزی برای اقامت در Layne را چمبرسبورگ خانه بود جز لبخند در روز های خاص خود با وجود آن به دنبال بسیار متفاوت از آنها در اصل در ذهن داشت.

"زندگی یک ماجراجویی" لین گفت. "ما در حال کمانش تا برای سوار شدن."

Carley Bonk است ناظر خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. او پوشش دهانه در سراسر southcentral منطقه پنسیلوانیا است. او را می توان در رسید cbonk@publicopinionnews.com و یا در توییتر @carls_marie.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن