از دست دادن روح ورزش در Johnny Depp

آن است که تکان دهنده و یا تعجب آور در حداقل به دیدن کسی مثل مشهور هالیوود, جانی دپ خود تخریبی از طریق استف

توسط ATROTICNEWS در 20 تیر 1399
johnny depp collection time

آن است که تکان دهنده و یا تعجب آور در حداقل به دیدن کسی مثل مشهور هالیوود, جانی دپ خود تخریبی از طریق استفاده زیاد از مواد مخدر و شکم پرستی. زرق و برق گمراه کننده است و تباهی بسیار واقعی به این شخص ندارد روح هر بیشتر از دست رفته در باد celebutardom و فانتزی snorted به نیمی از پرو تا سوراخهای بینی خود را و صرف مبالغ زیادی از ثروت خود را در چیزی بسیار خاص است. دپ در حال حاضر صرفا یک سایه تاریک یک عنصر است که تا به حال زندگی لگد از جسد او یک شخص غیر قابل قبول کشیدن خود لاشه از طریق قانون و دادگاه برای هیچ چیز اما خود را لت و پار نفس هر روز در حال تبدیل شدن بیشتر فلج به عنوان وحی جدید در حال کشف.

ناله مانند یک کودک در جت خصوصی و نورد در اطراف گه در خاکی bedsheets جانی خود را از دست داد روح او از دست رفته خود را فرقه وضعیت او از دست سحر و جادو خود را و در حال حاضر او احتمالا از دست دادن خود را در دادگاه.

این چیزی که در مورد این مشاهیر مدرن آنها هیچ رمز و راز هر بیشتر نیست مانند هالیوود مجموعه ای از قدیمی, در حال حاضر ما می دانیم که هر جزئیات در مورد این خراب dilettantes وجود ندارد و سحر هیچ کنجکاوی هیچ معما. آنها نشت همه در توییتر و شخصیت واقعی خود را نشان می دهد که هنوزم خراب کس که فکر می کنند جهان حول محور خود را پف کرده سر و یا آنها نمایش لباس کثیف خود را برای همه برای دیدن صرفا به گرفتن برخی از توجه برای خود شهرت فاحشه خودشیفتگی schizoid personas.

تا آنجا که بسیاری نگران هستند به تماشای قطار آهسته خراب از این افراد مشهور, 'icons' یک نفس هوای تازه, اجازه دهید آنها را از بین ببرد و خود را در مقابل baying جمعیت برای روح خود را در حال حاضر فروخته شده و بسته بندی شده برای جهنمی جاودانگی پس از آنها پاپ سیم پیچ فانی.

جانی دپ استفاده می شود به فکر به عنوان مظهر سرد بود که همه یک توهم است 99.99% از Hollywoodland و لا لا پاسی از دزد دروغگو و منحرف جنایتکاران. قبلی توضیحات شبیه به استیو Albini کلمات با دقت به تصویر می کشد 'موسیقی <url>'.

یکی احتمالا می گویند که در عصر اینترنت عملا نابود هالیوود و سهولت جریان یا از قانونی یا غیر قانونی در کانال های هر فیلم تا کنون ساخته شده است آورده سوختگی وحشتناک در استودیو که برای چندین دهه در حال حاضر تنزل به ساخت ابرقهرمان فیلم که نه سینمایی قطعه در هر حس اما CGI لادن وحشیگری decked با استروئید معتاد 'بازیگران' در آن برای پول تنها. این ابرقهرمان فیلم بیشتر در خط با طاقهای های تفریحی و پارک با کمی و یا بدون ترحم و یا شعارهای خالی از واقعی بازیگری ناخواسته به فراموشی سپرده شود در مه از زمان.

Coronavirus است خوشبختانه متوقف بسیاری از تولیدات هالیوود و متوسط اسکریپت remakes از بازسازی به عنوان به خوبی به عنوان CGI سنگین محصولات پلاستیکی با خط داستان و یا اتصال.

همانطور که برای جانی دپ, بله, او با جارموش پولانسکی و برخی دیگر از مدیران شایسته اما اخیر خود فساد اقتصادی در دادگاه در نهایت نشان داد زشتی از این فرد به یک نقطه که خود را حرفه ای است که تقریبا قطعا بیش از. کسی که می خواهد به کار با کسی که احساساتی, ناله, بزرگ بچه که گریه می کند و وحشیانه ضربه شلاق اگر او نمی کند آنچه او می خواهد ؟

دپ شما یک بازنده فقط به یکی از بسیاری از قصرها و در ادامه به خود بزنند چرا که به زودی آن را جمع آوری و آن را به نظر می رسد در نیمه شب در حال آمدن است تا به شدت..شما تا به حال خود را پر کنید در حال حاضر از آن زمان به پرداخت..



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن