نامه به سردبیر: پیامدهای COVID-19 تماس با ردیابی باید در نظر گرفته شود با دقت

این پست به روز شد مه 27 در 6:23 بعد از ظهر در این سال ارائه شده به جوامع ما بی ادب اختلال در بسیاری از کنوانسی

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399

این پست به روز شد مه 27 در 6:23 بعد از ظهر

در این سال ارائه شده به جوامع ما بی ادب اختلال در بسیاری از کنوانسیون های ما به عنوان شرکت کنندگان در جامعه تبدیل شده اند عادت کرده اند.

Coronavirus همه گیر است و باعث تغییر در هنجارهای اجتماعی و دوباره دلخواه مرزهای مجموعه به خاطر تحقیقات پزشکی. قبل از این فکر صرف ردیابی مردمی بود که غیر قابل تصور و تهاجمی روش که نقض یک حق حریم خصوصی; امروز آن را تبدیل به چیزی مردمی صرف نظر از باورهای سیاسی آمده اند به این باور شایستگی مورد توجه است.

زیر سوال به ذهن می آید: آیا این مناسب است برای تغییر مرزهای مداخله با ردیابی روزانه زندگی به خاطر مهار?

به سادگی اظهار داشت: بله در حال حاضر بیش از هر زمان مناسب است به گرفتن ابتکار عمل برای مهار. اما این مهم است که توجه داشته باشید پیامدهای اقدامات پیشنهاد شده توسط UCLA UC سان فرانسیسکو و کالیفرنیا گروه بهداشت عمومی در جوامع مختلف متفاوت است. UCLA UCSF و CDPH استرس بنیادی اساس است که تماس با ردیابی برخوردار از نظر بیماری های عفونی کنترل به خصوص در نور متعدد متحده در ایالات متحده به آرامی شروع به بازگشت به قبل از COVID-19 روز. به رغم ضرورت آن بسیاری از باقی می ماند خسته از پیامدهای چنین اقداماتی از قبیل آشکار وضعیت مهاجرت اعمال در برخی از جمعیت های پست-COVID-19.

اگر چه سوزان فیلیپس, یک متخصص بیماری های عفونی در سان فرانسیسکو وزارت بهداشت بر عدم استعلام از نظر شرکت کنندگان مهاجرت وضعیت چنین اظهاراتی باید بارها و بارها تجزیه و تحلیل و تصریح کرد: به صورت کلی جمعیت به تشویق اعتماد به نفس خود را و به راحتی با این اقدامات ، این بسیار مهم است زیرا در حالی که مردمی با اسناد و مدارک نه در ترس از هر مضر پیامدهای این اقدامات در وضعیت خود را در آمریکا و بسیاری از باقی خواهد ماند مردد آنها به عنوان نگرانی در مورد هر دو مستقیم و غیر مستقیم تحمیل.

COVID-19 باز کرده است می توانید از کرم ها می گویند دست کم. دقیقا این به این معنی برای ما به عنوان افراد در سراسر جهان بستگی دارد متنوع و شرایط خاص مواجه هستیم. در حال حاضر تنها زمان می تواند بگوید.

والس دوم-سال میکروبیولوژی, ایمونولوژی و ژنتیک مولکولی دانشجو و یک هماهنگ کننده کمپین برای کالیفرنیا منافع عمومی گروه پژوهشی دانش آموزان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن