'اجازه دهید مراقبت از خودمان': و پس از برس با coronavirus اسپانیایی زن را تشویق می کند Latinx جامعه برای آزمایش

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 6:53 PM EDT May 30, 2020آنجلا Mercado 66 و دولورس Minaya 50 و اما

توسط ATROTICNEWS در 12 اردیبهشت 1399

آنجلا Mercado 66 و دولورس Minaya 50 و اما اوراق قرضه خود را بسیار قوی تر است.

"او مربی من او است که (اتحاد) همیشه وجود دارد به خصوص پس از مادر ما گذشت در سال 2014" Minaya گفت. "(او) است مانند یک فرد باز که در آن شما می توانید هر زمان که شما احساس غمگین شما احساس می کنید تنها زمانی که شما نیاز به راهنمایی هنگامی که شما نیاز به یک روحانی صحبت کردن با او است وجود دارد برای شما."

Mercado تبدیل به یک رقم برای 10 خواهر و برادر که مهاجرت از جمهوری دومینیکن به پنسیلوانیا است. اما پس از او آزمایش مثبت برای coronavirus در ماه مارس Mercado نشده است قادر به اتصال با خواهر, خواهر شوهرش و یا هر یک از مورد علاقه خود را ،

"من در زمان تمام اقدامات احتیاط و دور مانده از من و کل خانواده ... که من خیلی دوست دارم" Mercado گفت. "من نمی توانم صبر کنید برای به روز وقتی که من می تواند قادر به آغوش شما بچه ها."

او گفت که او نتواند قادر به دعوت آنها را برای چت و یا برای لذت بردن از یکی از وعده های غذایی خود را. وزن اجتماعی فاصله و خود جداسازی سنگین در گره نزدیک خانواده.

"با هیسپانیک جامعه, این چیزی است که ما می خواهم به عشق و بوسه زیادی ما بسیار باز و دوستانه حتی اگر ما نمی دانیم که این شخص ما همیشه ارائه یک آغوش که یکی دیگر از چیزی است که بر جامعه اسپانیایی," Minaya گفت.

و قادر به ارتباط با عزیزان سخت است در Mercado.

"من احساس می کنم که من نمی باید در آزادی کامل من همان آنجلا به عنوان قبل از."

در York City, Latinos نمایندگی 33.3 درصد از جمعیت اما از روز شنبه آنها حساب 80.8 درصد از تایید 245 COVID-19 موارد با توجه به شهردار مایکل Helfrich ، که شامل افرادی که عنوان لاتین یا آفریقا-آمریکا/لاتین. برای مقایسه در شهر سفید پوستان تشکیل شده از 4.9 درصد از موارد 10.2 درصد آفریقایی-آمریکایی ها و 4.1 درصد ذکر شده است به عنوان دیگر.

برخی از چالش های جامعه لاتین چهره شامل دسترسی به منابع مناسب زبان ها و شرایط کاری ایمن.

دانستن این خانواده ترس خود را در خطر جامعه است. روز یکشنبه در آنها به اشتراک گذاشته شده یک ویدیو از Mercado توصیف تجربه خود را با COVID-19 به تشویق دیگران به دنبال کمک اگر آنها احساس می کنید هر گونه علائم.

بیشتر: نیویورک دکتر می یابد روابط میان Latino coronavirus بیماران و طیور کارخانه فرآوری

بیشتر: دکتر: Latinos در نیویورک در حال فراموش شده مردم در محلی ما coronavirus همه گیر

او coronavirus علائم: تب معده و درد ساق پا

Mercado شروع به احساس کردن پس از بازگشت به شهر نیویورک از جمهوری دومینیکن که در آن او و شوهرش رفت و به دختران خود.

در مارس 20 پرواز خود را به خانه فرود آمد و در جان اف کندی در فرودگاه نیویورک. پس از آن زن و شوهر در زمان تاکسی به ایستگاه در منهتن که در آن آنها منتظر چهار ساعت تا گرفتن یک ون به نیویورک.

Mercado مظنون است که او قرارداد این ویروس در طول زمان خود را در نیویورک.

"زمانی که من احساس کردم خوب کردم (به نیویورک) جمعه به جمعه در شب, گذشت, شنبه, یکشنبه, دوشنبه, سه شنبه و چهارشنبه بود که شروع کردم به کسانی که علائم" Mercado گفت.

نشانه های او منحصر به فرد بود. Mercado گفت: او تجربه هر گونه سردرد یا تنفس مسائل به جای او تا به حال یک تب نفخ درد معده او زانو و پایین پا.

زیر پنج شنبه, Mercado رفت و به دریافت تست شده برای این ویروس در نیویورک. پس از چهار روز انتظار برای نتایج یک آمبولانس به پایان رسید تا گرفتن او را به بیمارستان نیویورک برای مشکلات معده و وجود آنها را کشف او بود COVID مثبت است.

"آن روز که من تو را دیدم وقتی که آمبولانس گرفتن من نمی دانم چه باید بکنید, من خیلی احساسی" Minaya گفت. "در آن لحظه من نمی دانم چه باید بکنید. من می خواستم به او را در آغوش من می خواستم به آغوش رامون, شوهرش او را, اما من می دانستم که من می دانم که من قادر به انجام این کار است."

در ماه آوریل یک خانواده برای اولین بار بهداشت و درمان, درمانگاه, دکتر, در نیویورک گزارش داد که بیش از یک دوجین لاتین بیماران آزمایش مثبت برای ویروس. بسیاری از این بیماران هر دو کار کرده و یا اعضای خانواده که مشغول به کار در پلینویل مزارع ترکیه پردازش گیاه در آکسفورد, Adams County است.

Mercado شوهر با این نسخهها کار در پلینویل اما او فکر نمی کند که او قرارداد این ویروس در پنسیلوانیا است. شوهر او بوده است در یک اتاق دیگر پس از Mercado علائم آغاز شد.

"من و همسرم با 40 سال از ازدواج, و آن را در حال حاضر شده است مانند دو ماه پس ما حتی لمس هر یک از دیگر دست" Mercado گفت.

زمانی که آنها در بازگشت از سفر خود را پلینویل خواسته شوهرش را به ماندن در خانه به مدت 15 روز است که در طی آن او بدون دریافت پرداخت Minaya گفت. Mercado شوهر شده و مراقبت از او اما تا به حال نه هر گونه علائم.

Minaya گفت که خانواده خود را برای ترس خوب بودن حالا که او رفته ،

Mercado دریافت بیش از تلفن ترخیص از خانواده اول به ادامه زندگی خود به صورت عادی بلکه به مطمئن شوید که او خلاص شدن از شر virus او دور ماندن از خانواده و شوهر برای یک زن و شوهر هفته بیشتر.

در روز پنج شنبه Helfrich گفت که این شهر در حال کار با کاسا و دیگر سازمان های جامعه برای بدست آوردن کلمه را در مورد اقدامات کاهش. این شهر همچنین تحویل آگهی در اسپانیایی به شرکت هایی که استخدام تعداد زیادی از Latinos سعی کنید برای کاهش گسترش یافته است.

شهر نیویورک است گزارش سه COVID-19 مرگ اما Helfrich مشخص نیست قومیت از این افراد است.

بیشتر: Latinos در شهر نیویورک آلوده با COVID-19 در نرخ بالاتر از دیگران: 71.6 درصد از موارد

بیشتر: "امید و نماز': Pennsylvania مزارع تقلا برای پاسخ به coronavirus را تهدید کارگران

'اجازه دهید مراقبت از خودمان'

Mercado معتقد است این مهم است که برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود را برای کمک به آموزش مردم به شدت از COVID-19.

Mercado پیام است که "اگر شما احساس می کنید هر علامت عجیب و غریب در بدن خود را که شما می دانید که شما معمولا نمی باید مطمئن شوید که برای رفتن به آزمون. و خدا شما را برکت دهد."

Juan Alberto Rodriguez Mercado, 51, یک نسبی در جمهوری دومینیکن که Minaya گفت: مثل یک برادر به او نیز آزمایش مثبت برای این ویروس اما درگذشت.

Minaya توصیف ژوئن به عنوان "مرکز تمام خانواده است." اگر چه آنها از ضعیف آغاز خوان بود که آنها را تشویق به تحصیل و یک زندگی بهتر. او یک وکیل در جمهوری دومینیکن.

ژوئن انجام آنچه او می تواند مسئول در نور از ویروس. Minaya گفت که او و همسرش در زمان اقامت در خانه هشدارها را جدی گرفته و قفل شده خود را در خانه خود را. او این ویروس از فرد دیگری در خانه که مجبور به ترک کار و نمایش داده می شود علائم اما نمی رفتن به دکتر.

ژوئن مبتلا به آسم و عفونت ریه است. او COVID-19 شروع علائم با یک سرفه.

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: Little League لغو 2020 جهان سری مسابقات

برای کسانی که بی اطلاع هستند و از نشانه های مختلف و یا ترس از گرفتن آزمایش Mercado گفت: "این یک خطا است" به مردم باید اعتماد مسئول پزشکی حرفه ای که در حال کار برای صرفه جویی در زندگی می کند.

"یکی دیگر از چیزی است که آنجلا همیشه می گوید که او بسیار خوشحال با راه او مراقبت در بیمارستان نیویورک," Minaya گفت . "به آنها مانند فرشتگان."

برای کمک به اشتراک گذاری این پیام Minaya ارسال شده تصویری از Mercado در روز یکشنبه صحبت کردن در مورد تجربه خود را. Minaya ترجمه پیام چیزی به او گفت: مهم بود به او.

"اول از همه من در مورد مراقبت از او ... اما دوم از همه, آن را برای جامعه به نظر من این برای همه مهم است به درک آنچه اتفاق می افتد و برای استفاده از این شهادت به ادامه یادگیری و آموزش خود و آموزش به دیگران" Minaya گفت.

"اجازه دهید مراقبت از خودمان چون ما نمی دانیم که هنگامی که آن را متوقف کند اما بیشتر ما فراموش دور ماندن از یکی دیگر بهتر از آن خواهد بود."

در حال حاضر Mercado فقط خوشحالم که او به بهبود است و فرصت داده بود با خانواده اش دوباره.

"هر روز من خدا را شکر به من توانایی به اینجا" Mercado گفت.

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن