عدم شفافیت در سقوط سه ماهه قصد دارد مانع توانایی دانش آموزان برای برنامه ریزی

خط موضوع ایمیل به عنوان خوانده شده "برنامه ریزی برای پاییز سال 2020 و فراتر از آن" و بلافاصله UCLA Facebook صف

توسط ATROTICNEWS در 26 اردیبهشت 1399

خط موضوع ایمیل به عنوان خوانده شده "برنامه ریزی برای پاییز سال 2020 و فراتر از آن" و بلافاصله UCLA Facebook صفحات منفجر شد با گفتگو.

خوب است که تا زمانی که دانش آموزان برتر خط "ما وزن عوامل مختلف و سناریو برای 2020-21 سال تحصیلی."

و پس از آن گفته نمی شد هر یک از این حالات.

در آوریل 28, UCLA دانشجویان فکر می کردند که رفتن به دریافت مدتها در انتظار اخبار از صدراعظم ژن بلوک مورد آنچه که سقوط سه ماهه می خواهم نگاه در میان مداوم COVID-19 بیماری همه گیر. به جای دانشجويان چپ حدس زدن در مورد آینده پردیس تعطیلی کلاس های مجازی و مسکن قرارداد امضا شده و در هفته پیش رو است.

در همان ایمیل برای دانش آموزان, UCLA نشان داد ظرفیت خود را به خانه دانش آموزان در محوطه دانشگاه را کاهش دهد. اما آن را شدیدا تأکید کرد که دانش آموزان می پرداخت همان هزینه دانشجویی و شهریه.

در مارس 13 پیام از اجرایی معاونت ها و کشيش امیلی کارتر UCLA دانشکده بودند دستور به آماده شدن برای یک کنترل از راه دور افتد و در نظر بگیرید که از دوره های خود را می تواند به دنبال اجتماعی-فاصله دستورالعمل. نه تنها این پیام اضافه کردن به دانش آموز اضطراب – این نیز موفق به مشخص کنید که کدام کلاس UCLA است که با توجه به فرد در آموزش.

این بی ربط اطلاعیه ها هیچ آسایش به دانش آموزان به ویژه کسانی که در حال تجربه مالی و یا مسکن ناامنی. بین المللی و خارج از کشور دانش آموزان خواهد شد که پرداخت بیش از هزاران در شهریه دلار از دولت-دانش آموزان نیز سزاوار وضوح از دانشگاه. داده لس آنجلس را قریب الوقوع گسترش پناهگاه در محل سفارشات تا پایان ماه ژوئیه UCLA نمی توانیم به نگه داشتن دانش آموزان در تاریکی. دانشگاه باید به دانشجویان چه سناریو این است که با توجه به روشن شرایط به آنها اجازه می دهد زمان برای تصمیم گیری های مهم در مورد برنامه های آینده.

و آن را باید به آنها بگویید که در حال حاضر.

Jibran علی سوم سال مالی آماری ریاضیات و بین المللی شد بلافاصله طلیعه بازگشت به بنگلادش نگران اعضای خانواده زمانی که UCLA نقل مکان کرد و به آموزش از راه دور در پایان سه ماهه زمستان.

"UCLA نیست گفت: اینکه آیا یا نه ما در حال رفتن آنلاین و آیا من نیاز به آپارتمان تا لجستیکی آن است که یک بیت از یک درد" علی گفت. "و من می خواهم ارشد سال, من می خواهم یک سال کامل با همه دوستان و بدیهی است که ممکن است کمی بیش از حد برای درخواست در حال حاضر, اما من می خواهم برخی از وضوح در دانستن آنچه که من باید انجام بعدی."

در حالی که دانش آموزان مانند علی مشتاق به بازگشت به دانشگاه, اگر شرایط اجازه آنها همچنین نگران آن است که اگر UCLA است تحت فشار قرار دادند به پاسخ بیش از حد به زودی دانش آموزان خواهد بود برای گرفتن پاسخ آنها نمی خواهید به شنیدن – کاملا دیجیتال سقوط سه ماهه.

Timothy P. سفید صدراعظم از سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا اعلام کرد و گفت CSUs در حال برنامه ریزی به صورت کاملا مجازی ترم پاییز. در حالی که این خبر مطمئن است به یک ناامیدی برای دانش آموزان, آن را نیز به آنها زمان لازم را به امن و یا شکستن اجاره برای سال تحصیلی آینده. چیزی که UC باید به در نظر گرفتن برای دانش آموزان خود را.

این پیشگیرانه حرکت به آموزش آنلاین می ایستد در تضاد گیج کننده آخرین هفته از سه ماهه زمستان برونز بودند مجبور به انجام.

راجر Detels استاد اپیدمیولوژی و بیماری های عفونی و دین بازنشسته از UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی درک نیاز برای آموزش مجازی اما نتواند در فرد هنر سخنرانی.

"ما تا به حال مقدار زیادی از هشدار در ایالات متحده در مورد این ویروس و ما واقعا نمی شروع مداخله و مدیریت این بیماری همه گیر تا زمانی که بسیار دیر" Detels گفت. "من فکر می کنم UCLA در واقع پاسخ بسیار خوب هنگامی که آنها به رسمیت شناخته شده است که آنها در برخورد با یک بیماری بسیار عفونی و که دانشگاه یک محیط ایده آل برای گسترش سریع این بیماری همه گیر -- آنها در زمان عمل با رفتن مجازی."

زمستان و بهار آموزش منتقل شدند به سرعت و کارآمد آنلاین در یک ماده از هفته زمانی که UCLA در نهایت در واکنش به یک بیماری همه گیر شده است که بر جهان برای ماه می باشد. آن را با عجله برنامه ریزی شده و دانش آموزان را به سمت چپ تقلا برای حرکت در خارج از ساختمان های مسکونی در میان استرس پایانی هفته است.

در حالی که سقوط سه ماهه است که هنوز چهار ماه دور UCLA باید پیش رو فکر می کنم به خاطر خود دانش آموزان است. کسانی که چهار ماه وقت گرانبها دانش آموزان می تواند با استفاده از به مرتب کردن بر اساس ترتیبات زندگی و امور مالی و بیشتر.

ویلیام Pua یک سوم جامعه شناسی سال انتقال دانشجو معتقد است که اثرات این تغییرات در انتقال جامعه به خصوص ویرانگر است.

"وجود دارد برخی از افرادی که من می دانم که امضا خود را اجاره در حال حاضر" Pua گفت. "(UCLA) حتی گفت: انتقال دانش آموزان که تضمین یک سال از مسکن آنها ممکن است قادر به آن را تضمین کند."

UCLA دانش آموزان شایسته می دانید بهترین و بدترین سناریو را برای سقوط خود را سه ماهه به طوری که آنها باید از این زمان برای برنامه ریزی و آماده شدن برای بدترین و یا باقی می ماند و امیدوار برای بهترین.

به نظر می رسد UCLA است مردد به اعلام برنامه های خود از تمایل برای جلوگیری از وحشت و یا دلسرد دانش آموزان است. اما نه اینکه به صورت شفاف آن را به عنوان احتمالا می تواند آن را در حال حاضر انجام درست آن.

بعد از همه وجود دارد بدون نیاز به دانش آموزان به انصراف از اجاره و یا اعلام nonenrollment اگر دانشگاه باز باقی خواهد ماند و اکثر کلاس ها ارائه خواهد شد در شخص است. اما این که آیا آن است که ممکن است هنوز هم تا حد زیادی ناشناخته است.

اما این روند تفکر تنها کار می کند زمانی که بدن دانش آموز همان امتیازات را به عنوان صدراعظم و مسئولان دانشگاه تصمیم گیری.

برخی از UCLA دانش آموزان به سادگی نمی توانیم به ادامه تحصیل آنلاین. و نه می تواند آنها همچنان به صبر در دانشگاه برای پاسخ. دانش آموزان نیاز به اطلاعات مربوطه از دانشگاه به طوری که آنها می تواند در تصمیم گیری های خود را. به خصوص اگر این گزینه در فرد و سقوط به طور کامل از روی میز.

اما در این میان دانش آموزان را مجبور به انجام با مبهم و nerve-wracking ایمیل های که موفق به ارائه یک تصویر کامل از آنچه که آینده خود را در سال تحصیلی خواهد بود.

ملت عمومی دانشگاه مدیون دانش آموزان خود را پیگیری ایمیل با بیش از همدردی و platitudes.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن