'قتل حوا' فصل 3 روکش – قسمت 7: 'هیولا زیبا'

هشدار: اخلال گران در پیش است. با وجود قبلی اشتباه, یکشنبه شب قسمت از "قتل حوا" کامل بود یکی مانده به آخر در حا

توسط ATROTICNEWS در 7 خرداد 1399

هشدار: اخلال گران در پیش است.

با وجود قبلی اشتباه, یکشنبه شب قسمت از "قتل حوا" کامل بود یکی مانده به آخر در حال حاضر.

با فقط به اندازه کافی اقدام به قبلی قانع قسمت در حالی که هنوز هم حفظ ناب "قتل حوا" حدس زدن بازی "زیبا و هیولا" در نهایت با حروف بزرگ در قدرت نشان می دهد – آن سه پیشرو در زنان است. قسمت های قبلی باید رقصید از یکی به دیگری کمک کرد که این طرح بزرگ از داستان ارائه شده اما ناامید کننده مستقل بخش. در عین حال روز یکشنبه قسمت بالاخره هر یک از زنان در حل و فصل خود را عناصر در حالی که حمل یک ذره بیشتر از بار هیجانی تر از قبل.

[مربوط به: 'قتل حوا' فصل 3 روکش – قسمت 6: "پایان بازی"]

قسمت باز با Villanelle (Jodie Comer) مریض و خسته از فروش وجود او به دوازده تنها به دریافت هیچ چیز در بورس. پس از یک فرد ملاقات با سر عجیب و غریب از عملیات را برای جرم و جنایت بین المللی سندیکای Villanelle تصمیم به فاصله خودش از سازمان است. اما با وجود تلاش برای بدست آوردن دور از او هیتمن وظیفه Villanelle هنوز هم درست به قتل طبیعت با تلاش بالا سفارش می کشد.

Villanelle اولین هدف او پیر مربی-تبدیل-بالغ-کودک نگهدارنده داشا (Harriet Walter) که بلندی حضور خفه Villanelle معمولا العربي, شیوه زندگی. دو سفر هم به اسکاتلند ظاهرا به تکمیل و در عین حال یکی دیگر از ترور. ترکیبی از Villanelle را با شورش سبز پر پالتو جدید و شامپانی اسکاتلند زیر و بمی صدا ساخته کشتن در زمین گلف خوش آمدید پاسخ به لذتبخش شیک خشونت معمولی از "قتل حوا."

و هرگز قبل از استفاده از لهجه نیز آورده عنصر جالب از Villanelle. پس از چند زن ستیز نظر از شدت کلیشه ای مرد آمریکایی Villanelle ساخته شده شگفت انگیز تصمیم به داشا یک باشگاه به سر به جای توهین آمیز توریست از سراسر اقیانوس اطلس ترک به مرگ در 16 سوراخ. حرکت به مناسب پایان دادن به اختناق فصل در Villanelle زندگی – اما آن را می سازد داشا احتمالی قیامت است که خیلی بیشتر در مورد.

پیر زن بقا بود تعجب آور به حداقل می گویند با توجه به Villanelle به ندرت برگ سنگ unturned – اما کسب و کار ناتمام بود نام Villanelle اخلاقی قوس پنج شنبه. بعد از آن او به عنوان تلاش برای فرار از مراقبت و مواظبت چشم از دوازده قدیمی خود را متحد کنستانتین (Kim Bodnia) keeled با بیش از یک حمله قلبی. هر چند او به سرعت تصمیم به آزادی او بیش از ایمنی خود Villanelle هنوز هم ریختن نادر اشک معنابخش او به صورت جدی به امید احتمالی خود را بازیابی. این بی سابقه ای برای Villanelle به ترک دو نفر در حال مرگ به جای مرده و تغییر و مير منجر به هیجان انگیز و قلمرو ناشناخته برای غیر این صورت دقیق قاتل.

اگر چه در نیمه دوم از فصل مربوط به Villanelle, "زیبا و هیولا" نیز پیوست این داستان با به طرز مرموزی گم شده حوا (Sandra Oh). و در حالی که غیبت او در قسمت های قبلی ناامید کننده بود تاخیر ارضاء بود قطعا رضایت هنگامی که او در نهایت مطرح و ارتباط چند نقطه مهم منجر به Villanelle. حوا را جانشین و دستیار خرس کاملا خلاصه این قسمت قدرت هنگامی که او تلقی حوا به او درخشان ترین زمانی که در برابر یک دیوار در جستجوی Villanelle.

[مربوط به: 'قتل حوا' فصل 3 روکش – قسمت 5: 'آیا شما از پیننر?']

اما از همه شخصیت ها در بهترین حالت خود کارولین Martens (فیونا شاو) بود به خصوص فریبنده. او رشد در موقعیت های چالش برانگیز و خوشبختانه با وجود پیشرفت با MI6 اتصال به دوازده دخترش جرالدین (Gemma Whelan) عرضه بیش از اندازه کافی مخالفان در این قسمت. یک چیز روشن شد: کارولین نیست و در واقع به عنوان احساس به عنوان زودتر قسمت ممکن است insinuated. بار مهار احساسات خود رسیده تحت اللفظی نقطه شکستن در "زیبا و هیولا" را به عنوان او شکست چند گلدان در برابر او نشسته و به دیوار اتاق. و واقعا وجود دارد هیچ چیز مانند تماشای کارولین Martens کاملا تلفات چینی.

در علاوه بر این به spotlighting اصلی بازیگران قسمت هفت نیز مشخص شده مدتها در انتظار ادغام دو جهان است. بصری حوا و Villanelle در حال حاضر به نظر می رسد به زندگی در همان حباب که در آن حوا را بدبینانه جهان غرق Villanelle تاریکی. این قسمت یکی از اولین در حافظه اخیر بدون یک آسمان آبی مجموعه عمدتا در میان مه از بریتانیا. همانطور که برای خود لباس Villanelle لباس' زمین-باب روز سبزی و بلوز به یاد می آورد معمول blandness از حوا لباس. بر خلاف حوا بود و پرهیاهو در لباس نارنجی مشتاق مرجع به Villanelle را روشن تر روز و پف لباس بارسلونا.

و در حالی که قسمت near-miss پایان بین حوا و Villanelle harkens به فصل یک چیز قشنگ-از-زمان ناکامی خود را آرام فراق موج روشن می سازد که دو نفر از آنها دیگر در تعقیب یکدیگر هستند. آن را به دوازده و MI6 تعقیب دو نفر از آنها. حتی اگر عواقب ناشی از برخورد جهان هنوز خود را نشان می دهد پیش بینی است که قطعا ساختمان برای آخر فصل.

قسمت های قبلی بودند مالامال از دردهای در حال رشد اما یکشنبه شب را نشان می دهد این محصول از یک بلوغ سری. "زیبا و هیولا" شد و به درستی به نام برای آن تیره تر و متنوع تر رویکرد به شخصیت و در نهایت بهره گیری کامل از هر سه زن نیروگاهی که باید از نظر احساسی زوال یافت و جریان در طول سری. این دو نزدیک به مرگ و میر ناشی از داشا و کنستانتین در ترکیب با کمتر از جان گذشته حوا و کارولین را تخریب دکور تمام اوج رسیدن به یک زیبا و رضایت بخش و در عین حال ترسناک نگران کننده سرب تا آخر فصل.

قسمت هفت بود چیزی کمتر از یک هدیه رنگ و لعاب با روبان – در حال حاضر همه که سمت چپ است برای آخر برای اضافه کردن در پایان با تعظیم.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن