'قتل حوا' فصل 3 روکش – قسمت 5: 'آیا شما از پیننر?'

هشدار: اخلال گران در پیش است. "قتل حوا" در نهایت متعهد عمده پخش اشتباه – یک قسمت. یکشنبه شب را نشان می دهد "آی

توسط ATROTICNEWS در 24 اردیبهشت 1399

هشدار: اخلال گران در پیش است.

"قتل حوا" در نهایت متعهد عمده پخش اشتباه – یک قسمت.

یکشنبه شب را نشان می دهد "آیا شما از پیننر?" اختصاص داده شده در کل ساعت به Villanelle کوتاه از روی لئامت دادن در صفحه اصلی در روسیه است. بازگشت به خانه بود که بدیهی است که اقدام به شیرجه رفتن عمیق به Villanelle (Jodie Comer), سقوط تخت. علاقه به تماشای 60 دقیقه از "قتل حوا" متکی بر بدسم سهام – each قسمت وعده پاسخ به این سوال که Villanelle را بکشند بعدی و در چه راه آن را وحشتناک و به صورت جداگانه با مد روز.

اما در این قسمت هیچ گونه ریسک همیشه وجود داشته است.

غرق با اجرا از آسیاب مسدود کردن فقیر مجموعه طراحی و در نهایت بدون پاداش داستان عدم وجود مخاطرات و سنتی "قتل حوا"-isms – کارولین در خشک شوخ طبعی حوا دوست داشتنی با وسواس مرگ و فتنه از یک ناشناس بین المللی سازمان جرم و جنایت ساخته "آیا شما از پیننر?" یک اتلاف وقت است.

[مربوط به: 'قتل حوا' فصل 3 روکش – قسمت 4: 'هنوز هم آن را']

فصل سه شروع به احساس می کنم مثل یک تلاش انسانی در آن شخصیت زن. و در حالی که نیاز فوری به ارائه متنوع در صفحه نمایش یک ماموریت به طور معمول به خوبی توسط "قتل حوا" موفق تحقق زنانگی به عنوان دیده می شود با کارولین Martens (فیونا شاو) کار نمی کند در این قسمت. کارولین می تواند درک شود تنها زمانی که در کنار دیگر هسته شخصیت اما اجرای مرتب کردن بر اساس همان ظرافت در Villanelle فقط حس را ندارد و بدون حضور حوا (Sandra Oh) به روایت او فویل.

آن را همه آغاز شد و با Villanelle لگد زدن به سنگ در راه او تا به سفیدی متزلزل خانه رعیتی که در آن او در بر داشت خودش را در وسط آنچه در اصل یک صحنه از یک مرحله بازی plopped به صفحه تلویزیون. گریز از مرکز ساکنان – اعم از قبل از هرگز دیده می شود ناپدری به نابرادری او را نظریه پرداز توطئه دختر – وارد و خارج شد آشپزخانه, معرفی خود به نشستن Villanelle. به عنوان هر یک از اعضای بازیگران نشان داد ارتباط با خود و شغل خود را به صورت جداگانه مزاحم demeanors روشن است که در پایان قسمت Villanelle خواهد کشتن حداقل یکی از آنها.

اما با وجود این تنها تغییر ناگهانی تعریف شده است که هر یک از شخصیت تعاملات هنوز هم مطلوب. خسته کننده لباس و فقیر قطعی مسدود مبهم تا پویایی می باشد و در غیر این صورت فرود آمد به عنوان طنز. بنابراین زمانی که Villanelle به پایان رسید تا کشتن همه آنها – مادر ناپدری نابرادری و خود دوست دختر – مرگ نمی حل و فصل به عنوان محکم به عنوان نمونه "قتل حوا" می کشد.

[مربوط به: 'قتل حوا' فصل 3 روکش – قسمت 3: 'جلسات باید بیسکویت']

وجود دارد اما چند لحظه ای نقاط روشن در این قسمت یکی بودن Villanelle برادر Pytor را (راب فلدمن) مقدمه و بقا است. پر از همان صورت هر شکلی خشک و شوخ طبعی Pytor بود گردیده و قاطعانه باور همدلانه همتای Villanelle. بین صحبت های خود را بیش از کوچ فوق العاده و Pytor شیرین جانبی-در آغوش گرفتن بیش از ناهار Pytor ثابت خود را به تنها با ارزش طرح دستگاه به بیرون آمدن از امشب قسمت.

دوم و نهایی قابل توجه لحظه در غیر این صورت مطلوب دقیقه از تلویزیون بود Elton John موسیقی موتیف. Villanelle کوچکتر نابرادری بور'ka (Temirlan Blaev) تا به حال کودکانه وسواس با افسانه سنگ و Villanelle مزاج عشق خود را با ورزشی کوتاه توت فرنگی-کلاه گیس بلوند و به شکل قلب عینک های آفتابی. بعد خانواده رقصید به همراه Bor'ka پرشور لب همگام سازی از "تمساح سنگ" در یکی از قسمت بیشتر اهل تفریح و بازی لحظات. دیدن Villanelle در وسط swaying اسلحه و وحشتناک حرکات رقص خنده دار بود اما اولیه تازگی به زودی عینک با یک بازگشت سریع به خشک حمایت از شخصیت و بژ رنگ داخلی.

خاموش بلوز گاهی اوقات پانچ از طریق قهوهای مایل به زرد و قهوه ای – دیوارهای خانه Villanelle را, ژاکت, '80s tracksuit -- اما تلطیف تفسیر روستایی روسیه فاقد معمولی pizazz از "قتل حوا" و می افزاید: تنها به این قسمت را نامطلوب اثر است.

با ضروری هسته کاراکتر از سمت چپ این هفته رنگ بود از داستان و طراحی به سادگی به دنبال کت و شلوار. کمی از پانچ از Elton John کلاسیک "تمساح سنگ" در طول یک کارت بازی و پاتریک بتی "سیاه و سفید, بلوز" بیش از یک ناهار تفرج تلاش برای جبران دردناکی خاکی رنگ با اضافه کردن شنوایی رنگ. اما تلاش بسیار خواهم در این قسمت به عنوان یک کل شکست خورده را به طور کامل در رسیدن به آنچه در آن مجموعه ای را به انجام.

در حالی که آن را تنها یک ماده از زمان قبل از Villanelle مرموز گذشته بود حل شد یک روایت با تنها دو نتیجه نهایی امتیاز بود deflating و قانع اکتشاف فوق العاده پیچیده ، در یک سری مجموعه داربست داستان ها حدود هشت قسمت هر فصل وجود دارد نه فقط به اندازه کافی املاک و مستغلات برای یک ساعته بازگشت به خانه.

به نظر می رسد نویسندگان قرار دادن کل قسمت بر روی اندام که Villanelle رشد کرده است به اندازه کافی برای حمل یک قسمت همه توسط خودش – اما او نیست. Jodie Comer را مدیریت برای قرار دادن در او معمول ظریف تفاوتی با کمی مراقبت بیشتر در این قسمت اما این سری نیست به نام "زیر Villanelle" این "قتل حوا." و عنوانی شخصیت حضور در جمعه قسمت شد بشدت از دست رفته است.

بدون جذاب کندی از حوا نه حتی Sir Elton John می تواند صرفه جویی در Villanelle از فرض نقش خسته کننده شخصیت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن