'قتل حوا' فصل 3 روکش – قسمت 2: 'مدیریت بمکد'

هشدار: اخلال گران در پیش است. گوشت تازه می پیوندد بازی موش و گربه – و آنها نمی clowning در اطراف. هفته گذشته د

توسط ATROTICNEWS در 3 اردیبهشت 1399

هشدار: اخلال گران در پیش است.

گوشت تازه می پیوندد بازی موش و گربه – و آنها نمی clowning در اطراف.

هفته گذشته در بازگشت از "قتل حوا" بررسی یک متزلزل حوا Polastri (Sandra Oh) مرور زندگی او پس از هرج و مرج فصل دو را آخر اما در این هفته ارائه می دهد جدید تخته سنگ از شخصیت های. چهار قسمت ارائه آستانه بازگشت به سابق کارآگاه روح و ورودی کنی, خواهر, جرالدین (Gemma Whelan) و رئیس خود را در قرص تلخ جیمی (Danny Sapani). در کنار شخصیت های تازه آشنا پویایی بین حوا و کارولین (فیونا شاو) و همچنین Villanelle (Jodie Comer) و کنستانتین (Kim Bodnia) آورده بازیگوش پویا.

با وجود این شرایط جدید شخصیت های اخیر از دست دادن عزیزان به نظر می رسد که این افراد قادر به یادگیری از اشتباهات خود و در مسیر هستند به تکرار آنها در این فصل است.

[مربوط به: 'قتل حوا' فصل 3 روکش – قسمت 1: 'به آرامی به آرامی جاذب میمون']

کنی مرگ شده است horrifically امضا به عنوان یک خودکشی وجود دارد اما به راحتی در هنگام شب در واکنش به مرگ او با همان روح کینه توز او تا به حال برای فرانک. حوا به تازگی پرسیده انگیزه به بررسی دوازده در معرض ناسالم مکانیسم های مقابله ای و احیا عدم ایمان به قدرت. آن را به زودی نشان داد که او مخفیانه صورت گرفت کنی گوشی را از روی میز خود و اعتصاب یک معامله کنی رئیس به تبادل تلفن برای اطلاعات.

اما هنگامی که حوا طوفان از آنچه به نظر می رسد آغاز یک فصل طولانی همکاری جیمی تماس او را در دلبستگی به بررسی و ناتوانی در کار با دیگران است. امیدوارم با خود جدا شده و در صف مقابل رفتار – جیمی به طور بالقوه می تواند در خدمت به عنوان حوا قطب نما را به یک تحقیقی زندگی بدون Villanelle در قسمت های باقی مانده.

از سوی دیگر, کنی, خواهر, Geraldine وارد تصویر به عنوان یک مطلب ساده و بی تکلف اعتماد شخصیت در سری. او سرچشمه همان انرژی مثبت به عنوان کنی اما – با توجه به عدم دخالت در تحقیقات ثابت می شود یک هدف آسان هنگامی که او ناخواسته به ارمغان می آورد کنستانتین سیم به کارولین در خانه.

این اشکال موقعی حوا پیشنهاد برای بررسی دوازده با کارولین دوباره استفاده کنی یافته ها و اطلاعات را بر روی تلفن خود را. صحنه نشانه بازگشت از حوا و کارولین در روابط کاری و نویسندگان ترس از خطرات مصرف به کشف روابط جدید.

اما شاو که به ارمغان می آورد بهترین از شخصیت او به جدول در این لحظات او به عنوان ماهرانه توازن کارولین را انکار از غم و اندوه و مبارزه خود را با او از دست دادن قدرت است. شاو رسیدن به این با شخصیت ظریف حرکات است که تجسم کارولین در هتاک روح در حالی که عزادار – چه کس دیگری می تواند غذا خوردن ساندویچ به تنهایی در ماشین خود را در محل کار در حالی که انفجار غمگین, ارکستر, موسیقی.

صحبت از عادات قدیمی در حال مرگ سخت Villanelle بازگشت به دوازده تبدیل به یک چالش برای او. حالا که او می خواهد به حرکت صفوف او مجبور است به بازی بازی های خود را به اثبات او قادر به کنترل. او وظیفه نظارت یک قاتل جدید استخدام فلیکس (Stefan Iancu) و از طریق او ماهیت احساسات خود و ارتباط با حوا هستند به صراحت اعلام کرد.

[مرتبط: نقد و بررسی فیلم: 'Tigertail' ارائه می دهد صمیمی نگاه به روابط خانوادگی در سراسر نسل]

این نشان داد که فلیکس نیز در عشق با کسی افتاده و کشته شده بود اما رد شد به عنوان یک نتیجه. مشترکات بین دو کنار Villanelle دریغ نکنید برای کشتن او و مشترک خود را هدف زمانی که فلیکس موفق به دیدار با انتظارات در یک جشن تولد که آنها مبدل به عنوان دلقک.

هر چند یک کمدی لحظه Villanelle اقدامات موجب شک و تردید در مورد توانایی خود را برای افزایش قدرت اگر او به طور مستمر بخواهد به تحقق خود او هوی و هوس. اگر او همچنان راه او وجود دارد یک احتمال قوی است که او همیشه چنگ زدن به قدرت و در نهایت به قتل پس از او و یا شخص دیگری از دست می دهد صبر و شکیبایی است.

اما اگر یکی از شخصیت ها که همیشه موفق به بازی بازی های طولانی باهم آن را کنستانتین و او شخصیتی بازگشت به Villanelle زندگی با تعجب او را در آپارتمان او. او اطلاع Villanelle که حوا هنوز زنده است و نشان می دهد که او هرگز از کار باز ایستاد دوازده. خشم Villanelle ضربات کنستانتین اما تذکرات خود را اهل تفریح و بازی ارتباط درخشش را از طریق. در حالی که این رابطه دوستانه گاهی اوقات می آید کشیده شده به عنوان آن را فراهم می کند سرگرم کننده بورسی در حالی که هنوز در حال حرکت طرح رو به جلو است.

به طور کلی دو قسمت از "قتل حوا" پاسخ برخی از سوالات اما موفق به ارائه یک رانندگی رمز و راز است. با وجود جدید معرفی طرح آج بر روی یخ نازک به عنوان نویسندگان در ادامه به کشیدن معاملات از دوازده بدون اضافه کردن چیزی جز شخصیت های. امیدوارم این شخصیت را تا سطح شیب دار تنش و اطلاعات جدیدی به جدول به خصوص پس از یک فصل چهارم در حال حاضر چراغ سبز داده.

در اینجا به بقیه این فصل نوشتن گاز گرفتن کمی بیشتر به ارائه حق رای دادن وعده داده شده فتنه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن